Spring naar bijdragen

zaterdag 31 juli

igor

Aanbevolen berichten

Das ongeveer hier ook Saar. Ja en ik heb na twee flesjes genoeg. Dat spul is lekker maar misschien omdat het toch prijzig is, doe je er wat zuiniger mee. Maar het is echt heel erg lekker en een aanrader als je op een feestje gaat. Je doet toch een beetje mee. Ik drink het altijd uit een champagneglas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 431
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fleur, ik zei toen dat je IRL zo'n straffe madam bent en dat je hier soms niet van ophouden weet.

En ja ik vind Wing lief.

En ja ik vind Marjo grappig.

Ik ga verder mer m'n pannekoeken.
En een sardien tussendoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag 26 juli
quote:

Juist andersom Fleur, in RL ben je meer jezelf dan, soms, hier!!
Je bent zo super, dan moet ge niet hier een deeltje Fleur laten zien,laat die super Madam zien die je in het echt bent!!

i Fleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fleur,

echt! Neem het van mij aan, soms moet je stoppen, zowel IRL als geschreven, niet omdat je geen gelijk hebt! Maar het gaat niet altijd over gelijk hebben.

En je moet je niet altijd aangevallen voelen! De mensen praten ook maar over hun gevoelens en ervaringen, daarom niet direct op jou gericht!

Ik hoop echt dat we mekaar nog es snel zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat me juist stoort aan dit bericht? Het kwam net na..

Fleur schei nu eens uit om iedere dag weer opnieuw iemand uit te zoeken waar je ruzie mee uit lokt. Dat is niet prettig meid en het helpt jou ook niet. Het is beter om te blijven kijken naar jouw problemen en die aan te pakken. Dan kun je echt groeien. Zolang jij maar bezig bent om mensen uit te lokken, kun je niet werken aan jezelf. En daar kom je tenslotte toch hier voor.
Je trekt mensen aan, en als die dan dicht bij je komen schop je ze weer hard weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Here we go again.....
Valt me wel op dat ik in het weekend op vrijdag en zaterdag avond veel uitlog omdat ik geen zin heb in dit gezeur.
Das jammer want dat zijn mn grootste trigger dagen.
De rest van de week red ik het zonder forum wel, maar juist het weekend niet.
Mag het gewoon even iets aardiger hier? De wereld is al lelijk genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie mezelf niet als niet aardig..
Als de puntjes op de i moeten komen wil ik ze daar ook ff zetten. Beetke moeilijk om dan plots rekening te houden met iets waar ik geen besef van heb.
Meer dan dat is het niet.

Jij bent bezig met jezelf..een ander ook
What's new??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eind van de middag al een potje geschaft, Winchi.
Een kant en klaar mozzarella/tomaat brood, en dan wel weer extra belegd met kaas en tomaat en biomayo. Daarna een heuze reep opgegeten en voor vanavond heb ik nog een reep liggen.
Volgens mij moet iemand ongesteld worden hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...