dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hee Blondie, je gaat wel lekker, als ik je zo lees, je klinkt vastberaden, zo van: ik ga er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Zo, toch effe een 2 uurtjes op bed gelegen, niet kunnen slapen, maar wel mn arme hoofdje te rusten gelegd en geprobeerd de zenuwen uit mijn lijf te krijgen...Helaas met weinig resultaat dus wacht vanmiddag mn gesprek maar met lede ogen af...Klinkt negatief misschien, maar is eerder berusting en acceptatie van het gevoel hoor Dhendro, ik ga goed nog steeds !!! En nu lekker effe douchen... En dan met de bus (auto nog kaduuk) richting gesprek...Hou het droog allen, doe ik het ook !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hoeft niet Wing, maakt niet uit, gewoon als je het toevallig nog wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ja, Hannah, drempels, die dingen worden steeds hoger bij uitstelgedrag, lijkt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hoi Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Denvolgens mij, en dat hoor ik ook van M. en andere israeli's ligt de oorzaak vooral op geografisch gebied (weinig vruchtbaar land wegens droogte, woestijn)en vergeet ook niet dat israel sinds '48 een grote demografische groei kent vooral de laatste 20 jaarbv in netanya waar als sinds begin van joodse staat veel fransen naar emigreerden; sinds de jaren 80 zie je demografische groei van 100.000 naar momenteel 190.000 wegens het steeds groeiende antisemitisme in frankrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ah ja; demografische groei, mm interessant om eens te kijken, voor mij hier, bedankt voor je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 goede middag allemaal. ben weer terug.het advies was deeltijd opname (3 dagdelen). is alleen nog niet bekend wanneer. ze zitten nu ook met vakantie's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Die I in Toita is nu een U, apart die mythe, ik zal er eens op googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Gaat het naar je zin, Madelief, met afbouwen, heb je een einddoel, nul of zoveel per dag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Dhendro, hoi!Het gaat goed. Wel drink ik nog elke dag, dat wil ik eigenlijk ook veranderen.Maar ik wil niet alles tegelijk.Nu staat mn wekker voorlopig op 5 uur.Van 3 flessen naar een halve tot 3/4 is een heel verschil.Dat zie je dus duidelijk aan me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 ja er zijn 2 o's omikron en omega Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 hey Igor alles kits daar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 oh en woman mooi tapikleedje trouwens, helemaal mijn stijl;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ja dat is zeker een heel verschil, van 3 naar bijna 1 halve, knap dat je het zo in de hand weet te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ik ga ff wat eten en dutje. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 ik ga jullie latenduty callshoe het droog en tot één van..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Dhendro, Ja ik ben er dan ook blij mee!Igor, hoe vind je het zelf? Sta je er achter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Madelief ik ga d'r voor. ik ben mijn huidige leventje meer dan zat. er zal het een en ander moeten veranderen bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Mooi zo Igor!!!Wing, fijne dag!!Dag Zon!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Igor,gaat lukken meis, alleen al dat je hulp krijgten hopelijk kun je je gewoon overgeven ener voor gaan!!Woman, er is een zwembad in de aanbieding voor € 11,99afm. 260-173-52h bij de retsielpkerT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Nog niks gelezen...Dus: goedemorgen allemaal en nu ga ik n's lezen of ik iets gemist heb;)Tot zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 We hebbn hier geen retsielpkerT, allerliefste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Goedemiddag dus....zie dat het al over 12ven is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Goedemiddag alle laterkomers!Ben er even van tussen.Fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden