will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Yep, i can handle it.De massagebank met dito muziek staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Borretje dat jouw zoontje zo blij is om met jou samen een opname aan te gaan alleen al om lekker bij je te zijn moet genoeg zeggen. Je bent een goede moeder twijfel daar niet aan. Er zijn geen regeltjes over hoe het allemaal moet, tenminste ik heb die handleiding nooit gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sara:Je zou om 10 uur bellen las ik net...Weet je al wat meer nu?Suus:Sterkte meid! Probeer rustig te worden en bel inderdaad je huisarts of haal een vriendin in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hallo allemaalIk heb diep geslapen, wel weer vervelend gedroomd. Dat ik wilde verzoenen met alle akelige familie. Maar de famile wil niet. Afwijzing, ik besta niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hallo allemaal breek er gewoon ff in om te zeggen dat ik ben aangenomen!!!Meteen vanmiddag al gesprek met de filiaalmanager over uren, taken enz.Spannend!Jongens/meiden : DANKDANKDANK jullie hebben allemaal zo geduimd, dat moet wel geholpen hebbenGa er meteen weer vandoor want moet nog e.e.a. doen en dan gesprek voorbereiden.Yieiiiiiiiiiiehaaaaa!Tot later, dan ga ik ook weer jullie verhalen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Suusje, mn hart breekt als ik je verhaal lees. Er is een site waar je eens kan lezen, en misschien wel meeschrijven als je dat wilt. Dat is ook anoniem. Het heef mij erg geholpen om van een ex af te komen. Ik was daar Strong Woman, dus als je de archieven induikt zul je mijn vehaal tegenkomen. ">http://shginfo.nl/slachtoffer/ quote: Originally posted by: suusje777Beste mensen,goedemorgen. Gisteren heeft mijn man me verlaten en ook een snee in mijn knie geschopt en mijn vinger gekneusd terwijl ik dar gedrag niet van hem gewend ben! Ik voel me hopeloos alleen nu en heb ook niet kunnen slapen,ik heb net lieve Wil all aan de lijn gehad,bedankt Wil. Maar ik weet nu niet meer waar ik het zoeken moet,door de borderline heb ik zoiets van laat mij maar gaan maar wil zegt dat is niet de oplossing. Ben mn man en kindjes kwijt en ze nemen ook de telefoon niet op,het ergste vindt ik dat mijn moeder ze opgehaald heeft en mij dus laat zitten, Ik moest het maaar van me afschrijven zei Wil dus dat probeer ik dan maar. Ik heb niet gedronken en gisteren ook niet toen zer weggingen maar ik weet het niet meer. Sorry voor het nagatieve bericht, ik hoop dat het niet boos opgevat wordt. X Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sara Vincéro!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Kore hihihi heb je mn onderschrift gezien ?Durf het nu ineens te schrijven, de stopdatum bedoel ik.Blijkbaar ben ik een zomerstopper maar deze keer wil ik het tot de volgende zomer volhouden!Sorry Woman dat ik niet op je reageer. Jouw dromen zijn zeer betekenisvol zeg! Kun je vast dingen uit leren begrijpen.Nu vlug weg.Laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Suusje, er is ook een telefoonnummer wat je kan bellen, 0900 - 126 26 26 Dat is anoniem, en ze dwingen je nix op, ze zijn heel aardig Doen hoor meissie, eigenlijk zou je nu naar de politie moeten, want huiselijk geweld is een misdrijf, en hartstikke strafbaar !!Maak een foto van je knie en van je vinger (als de kneuzing zichtbaar is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Geeft nix hoor Sara :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Joeghei Yess Jippie enz. Wat fijn Saar dat je aangenomen bent. Een bekroning op het stoppen met drinken meis. Nu kun je er iets tegenover stellen. Wat heerlijk voor je. Nou en nu maar lekker genieten van het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik laat den krullebol se voor wat het is. Geen reactie, hij is wel on line geweest. Helaas, het was leuk, maar nu pindakaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sara gefeliciteerd meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Woman groot gelijk meis, ze moeten maar eens een keertje achter jou aan hollen i.p.v. jij achter hun;)Zo Bol is klaar. Huiskamer gepoetst, deurpost dichtgekit, binnenvijver bijgewerkt met cement, de winterwas gedaan, achter de comp. berichtjes zitten lezen van Geert en Blondy, 2 superkanjers, en nu ga ik zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Sara : Helemaal super zeg !!! Gefeliciteerd... Wanneer mag je beginnen ?Lekker hoor en deste meer reden om droog te blijven he, je gaat zoooooooooooo goed...Ben blij voor je !!! (Al zijn mn duimen nu wel paars... maar was voor een goede zaak) Woman : Wat vervelend van die dromen zeg, kun je heel erg benauwd uit wakker worden... Lieverd, je bestaat wel hoor !!! Voor ons zeker !!!Suus : Zoek hulp bij de hulpverlening... Ze kunnen toch niet zomaar zeggen dat wanneer je acuut zit dat er dan geen hulp voorhanden is ? Dan maar de vervangende huisarts en het is al helemaal van de gekke dat je in nood alleen mag bellen als je die dag een afspraak hebt in de kliniek... Nood laat zich niet vastpinnen op een bepaalde dag !!! Bel gewoon, je hebt nu nood en niet donderdag pas !!! Sterkte Meissie, denk aan je !!! Bor : Gaat ie goed lieverd ? Al lekker aan het uitkijken naar je mannetje !!! Nog maar even he dan kun je hem weer in je armen sluiten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 :D:DHet lijkt hier vandaag de goednieuws krant wel (behalve ons suusje natuurlijk )Sara, dikke proficiat hoor.Mijn vrouwtje loopt op wolkjes, jaja, ik ben goed hoor (en ik trouwens ook, euh, de wolkjes hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Will, niet naast je schoentjes gaan lopen hoor !!! Blijf maar lekker op die wolk samen met je vrouwke... Fijn voor je, hoop dat het positief doorzet, maar vandaag heb je in ieder geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Yajala !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Bedankt blondje, ik bedoel natuurlijk de massage hé, voor de rest blijf ik netjes op de grond hoor Maar ik heb dat goed gedaan vanmorgen, met die witte roos en zo. Het heeft gewerkt. Nu maar hopen dat het positief evolueert, want één goed ding is nog bijlange na niet levenslang hé ??Is het bijna zover bor ?? Best spannend hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Met diepe zachte en zwoele stem: Ja borretje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Wil Sara GEFELICITEERD Suus sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Bor, je zou me hier moeten zien zitten met mijn schaapachtige grijns Ja hannah, en liefst nog iets langer ?? Maar nu weer terug als een witte tornado op het werk gestort. Ondertussen met één oog het frum wat in de gaten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Middag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goeie middag Nieneke. Alles goed meis?Will wat een ontzettend fijn bericht joh:present: Wat heerlijk. Het mag onderhand ook wel eens hé? Je hebt nu zo lang je best gedaan. Nu kun je de vruchten een beetje gaan plukken. Ik hoop dat je veel oogst.En nu maar lekker genieten saampjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hoi Bollie!Prima hoor, alleen jammer van het weer. Mijn huis is omgevormd tot een heel groot treinstation. Ze hebben een hele lange treinspoor doorheen het huis gebouwd met hun blokken. Maar wel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden