Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 augustus 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Beste mensen,goedemorgen.

Gisteren heeft mijn man me verlaten en ook een snee in mijn knie geschopt en mijn vinger gekneusd terwijl ik dar gedrag niet van hem gewend ben! Ik voel me hopeloos alleen nu en heb ook niet kunnen slapen,ik heb net lieve Wil all aan de lijn gehad,bedankt Wil. Maar ik weet nu niet meer waar ik het zoeken moet,door de borderline heb ik zoiets van laat mij maar gaan maar wil zegt dat is niet de oplossing. Ben mn man en kindjes kwijt en ze nemen ook de telefoon niet op,het ergste vindt ik dat mijn moeder ze opgehaald heeft en mij dus laat zitten, Ik moest het maaar van me afschrijven zei Wil dus dat probeer ik dan maar. Ik heb niet gedronken en gisteren ook niet toen zer weggingen maar ik weet het niet meer. Sorry voor het nagatieve bericht, ik hoop dat het niet boos opgevat wordt.
X
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je dit schrijft Suusje, en beresterk dat je de drank niet hebt gebuikt als toevlucht. Dit zegt veel over je.
Van je moeder kan ik het niet begrijpen, maar wat heeft die misschien niet gehoord ? Toch proberen op een rustige manier contact te maken en jou versie weergeven van de feiten. Kan je het niet via een tussenpersoon of zo ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus:heart:
Wat hard zeg om dat mee te moeten maken, maar super dat je ondanks dat niet gedronken hebt...
Helaas weet ik te weinig van de situatie dus kan er niet echt over oordelen en je daarom ook geen advies geven dan het advies van Bor : Laat het even rusten, probeer zelf eerst wat tot rust te komen...
Denk aan je lieverd, je bent niet alleen, al voelt het misschien nu wel zo:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, okay, voel me redelijk machteloos, daarom zei ik tegen suusje om het hier te komen vertellen.
Ik reken op de juiste raadgevers van dit forum.

Ik heb het je gezegd hé suusje ? Geen negatieve reacties hoor. Nu ff kalmeren, en naar je HA met je knie en vinger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie morgen mensen,

Suus:heart: Ik hoop dat je toch hulp krijgt meid, dit kan zo niet langer.

Goh wat is er al weer veel geschreven zeg.
Ik heb vannacht slecht geslapen. Gewoon omdat ik er geen zin in had. wilde liever van alles gaan doen. Ik ken dat wel van mezelf hoor. Er is gisteren na het fijne bezoek aan Jos, weer veel energie los gekomen. Ja en dan wil ik die gebruiken om leuke dingen te gaan doen. Maar toen ik dacht, ik denk dat ik er maar uit ga, ben ik toch in slaap gevallen, en werd vanochtend pas rond 8.30 wakker.
Vandaag ga ik tochtstrips tegen m'n deurkozijn aan plakken. Verder een gat in de deurpost dichten, dus er is weer zat te doen in huize Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus is uitgelogd.

Tida; thanxx! Wat lekker als je zo fris opstaat, hè?
Ja oorontsteking moet idd goed behandeld worden laat hond zich makkelijk druppelen? Neem aan dat je druppels gekregen hebt van de DA en mss ook antibiotica? (of via spuit gehad?). Mijn herder is er gevoelig voor, moet altijd zn oren drogen als hij gezwommen heeft.
Sloom zijn is niet erg hoor, je lijf heeft t blijkbaar nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen mensen. de zon schijnt hier weer
en hopelijk bij jullie ook,
Suus, ik ben half bijgelezen, maar kijk of je accuut hulp kunt krijgen.
Het is fantastisch dat je niet gedronken hebt, en je zit in een risico-fase.
Natuurlijk lijkt het iets van hoogverraad dat je moeder de kids heeft, maar
zeg eens eerlijk: als je vanuit de kinderen kijkt, waar kunnen ze beter zijn?
En je man doet dit ook vanuit zijn bezorgdheid naar jou en hen.
Hij moet net zo wanhopig zijn als jij.
Dit is te groot voor jullie alleen en het is in ieders belang dat er professioneel ingegrepen wordt.
Het fysiek geweld komt natuurlijk vanuit psychisch geweld, snap je. Niet om het goed te praten,
maar woorden kunnen net zo erg kwetsen als klappen of schoppen en jullie zitten in een fase dat
je er niet meer overheen kunt kijken. Dus de goede dingen niet zuiver meer ziet.
Jij kunt nu alleen voor jezelf zorgen en erop vertrouwen dat er goed voor de rest wordt gezorgd en daar
lijkt het op. Als je moeder zich in jou verdiept kan ze er niet zijn voor haar kleinkinderen en die gaan voor nu. Jij moet voor jezelf zorgen door hulp te gaan zoeken. Aklleen zo kun je aantonen dat je de kinderen "verdient", raar woord maar ik weet even geen ander. Denk maar aan Blondie en Borretje,
de enige weg naar een goede richting nu is nuchter blijven. Ik hoop oprecht dat je het gaat redden meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bor,thnx, ik wist dat ik het verkeerde woord gebruikte
maar wist even geen ander.
Voor de buitenwereld lijkt het soms zo, maar wij weten hoe moeilijk het is.

Suus ik zie dat je jezelf nu boos maakt en in vijandschap gaat denken.
Heel gevaarlijk meid, dan ga je dingen verder stuk maken en daar is niemand biu\j gediend.
je hebt je kinderen mogen spreken dus niemand die jou tot vijand maakt.
Geld en paspoorten is waarschijnlijk bedoeld om je tegen jezelf te beschermen, ook al zie je dat anders.
Eten is er altijd in huis. ik hoop dat je niet drinken bedoelt.
Kijk of je tot rust kunt komen en zorg voor hulp, dat is de belangrijkste stap die je nu kunt zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Witte, PP, Jane en Kore; goeiemorgen!

Suus, lees ff wat Jane en Bor geschreven hebben please?
Hoe moeilijk het ook is nu, probeer enigszins kalm te blijven zodat je de zaken een beetje op n rij kunt krijgen? Is er een persoon of instantie waar je direkt naar toe kunt of kunt bellen voor acute hulp?
Lijkt me beter dat er nu mensen met je meedenken/handelen.
Heel veel sterkte!!!

Ga er tussenuit.
Iedereen alle goeds gewenst
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...