blondie6173 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Rapi : Wat goed zeg !!! Een voorbeeld voor velen van ons...Fijn dat je ons nog steeds af en toe komt verblijden met je inbreng... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Rapi heb je de vazen al klaar staan want je zal wel veel bloemen krijgen meis. Hier zijn ze van mij. :present::present::present::present: Geweldig meid. Geef jezelf maar een mooi kado, je hebt het meer dan verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ja Blondie,Kan niet zonder jullie hoor,Moet toch af en toe even mijn ei kwijt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hoi Bol,Zal ze in een vaasje zetten hoor,Een mooi kado voor mezelf...Nou, daar heb ik dus echt niet aan gedacht.Deed dat trouwens in het begin wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ben wel beetje bedroefd over krulle...jeemig zeg, had het niet verwacht. Hij zit dus wel op oodaB maar geeft mij geen antwoord op msnOngelooflijkBest hard vind ikZin om hem een enorme scheldmail te sturen, maar dat doe ik maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Kan wel iets treffends neerzetten bij mn onderschrift van msnSteekje gevenEven goed over nadenkensuggesties welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Dank je wel Dar,Prachtig, wat een bos zeg.Woman,Misschien toch niet de ware dan!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 hoidieboi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik weet het niet Rapi, het ging best gek. Altijd enthousiast bellen en op msn, maar tijdens mn vakantie was ikzelf natuurlijk afwezig. Kon wel beetje msnnen maar heel onhandig via hotmail. Dus ik dacht nog, hij heeft zn dochter een paar dagen, dus hij is op stap ofzo, maar dus wel op oodaB on line. Ja dan pas ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Rapilos, twee hele jaren.Ik heb het van nabij mogen meemaken, en ik ben trots op je.Superdesuperdesuper.Rapilos, je wordt een echte "hard liner" Gefeliciteerd. :present: :present: Liefs van Mike.Aanpassing, wordt heeft een R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 gna,Rapilos,Van harte gefeliciteerd!!!!!!!Dat is zeker een bos bloemen waard:present::present::present::present::rose:present::present:;:present:en verhipt we doen er een slinger bij!------:heart:D----------;--------------------------------------------Speciaal voor jou! hard genoeg gewerkt tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Woman,Misschien kan je hem even bellen ofzo met een smoesje.Dan merk je gauw genoeg hoe zijn pet staat denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Heej Soothe,Ja, jij hebt het van nabij mogen meemaken he, want je bent ook van de oude garde he.Nou, maar jij gaat toch ook nog steeds harstikke goed!!Tasseke, Leuk, een slinger zal mijn huisje extra opfleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Nou Dar,Ik vind al die roosjes achter elkaar al knap,Ik krijg hooguit 1 emotion voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 haha,ik weet nog niet hoe mijn dag is!moet het resultaat nog even afwachtenhe?vakantietijd en nog onder hoogspanning werken?structureel tekort aan personeel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik heb gisternacht een laatste hengeltje uitgegooid. Geen respons. Dan weet ik wel hoe zn pet staat. Flauw he.....Ik denk dat ik die roepnaam van Jiskefet boven mn msn ga zetten, tot ik iets beters heb bedacht (hé .ullo) quote: Originally posted by: rapilosWoman, Misschien kan je hem even bellen ofzo met een smoesje. Dan merk je gauw genoeg hoe zijn pet staat denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Zo ik heb een mooi plaatje van een middelvinger op mn msn gezet. Nou is het klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Nou Woman,Dan zou ik hem maar lekker laten stikken, om het maar even grof te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Woman,Krulle se, krulle sa krulle saka boemba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik ga even chillen, boekje lezen, tot straks xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Wing goede dag vandaag voor U?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Buiten ENORME treinsporen doorheen m'n huis (die ik, eigenlijk fantastisch vond, ze hadden zelfs de namen van de veele stops in Tokyo station der boven gesdchreven!), alles prima hier Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Goeie avond Tassie, Dar, en Wingemans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hoi Wing,Dat heb je leuk gedaan, die twee jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Rapi cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden