Otje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 HalloaMorgen komt een dame rokken passen.Vrienden prijsje want ze is uit onze groep.Vannacht droomde ik dat een exotische meneer mij smorgens en savonds urenlang verwende met instralen, massages enzOm in te slapen en wakker te wordenWat een verwennerij
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Leuke droom W.!Heb je nog iets gehoord van Krulle se Krulle sa Krulle sake boemba?
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Goeie middag Woman en Nieneke.Zijn de treinsporen een beetje uit het huis Nien?
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Ik speel nog altijd station chef Bollie!Da ze maar rap terug buiten kunnen gaan spelen!!!
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Met een petje op en een fluitje in je mond Nien? Je bent een heerlijke moeder hoor.
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 HAHA ik heb ze ontdekt. die rot muggen die me de hele nacht hebben zitten bijten. dat wordt zo stofzuigen 3 stuks
Otje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Zo even kop koffieZowie had weer eens in de vis liggen rollen. Helemaal uit er dak, ik iets minder haha
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Woman hoe is het met Zowie en zn buik? Is z'n ontlasting nog zo dun?
Otje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 nee Bolleke, dat gaat gelukkig erg goed. was een dagje, daarna weer vaste substantie Gisterontdekt dat ze bietjes erg lekker vindt. Dus vandaag schrok ik een beetje van haar gekleurde plas en toen dacht ik owja, bietjes haha
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Dag mensen!Ben druk bezig geweest vandaag, maar was wel nog ingelogd zag ik!Alf van harte gefeliciteerd hoor!Moet nog een beetje bijlezen.Eerst uitpuffen nu.Later!!!
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Hey Madelieverdje, fijn dat je ff in de huiskamer bent.
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Hihi PP ja die is ook leuk!Enne...dat wist ik niet dat je na een bepaalde tijd niet meer zichtbaar bent voor medefrummers!Eigenlijk raar, want ik had mezelf niet uitgelogd en hoefde ook niet in te loggen. Hoe zit dat dan?
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Bol ik heb 7 sept het kennismakingsgesprek .ik heb nog steeds m'n was niet gestreken. ga ik nu doen.wel een grote ronde met de pups gelopen. slapen ze nu even tenminste
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Igor, troost je, ik heb ook niet alles gedaan wat ik wilde.Vandaag 120 raampjes gezeemd van de 408.........Gek word ik daarvan!Strijken vind ik dan nog leuk daarbij vergeleken!Als ik strijk kijk ik tegelijkertijd TV.Maar ik zal niet klagen verder!! Heb nog steeds niet alles bijgelezen, maar ik doe mn best.Straks de keuken in.
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Woon je in een kasteel madelief of een kerk?
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Igor...hihi!Het zijn er teveel ja!Heb geen hulp ofzo, doe het liever zelf.Een kerk? Nee daar heb ik als zwartekousenmeisje teveel ellende van meegemaakt, dus ik zou er zowiezo nooit in gaan wonen!
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Goedemiddag,Heerlijke dag met de kids gehad... Blij ze weer effe geknuffeld te hebben... Nog maar 1,5 week en dan zijn ze gelukkig weer thuis Madelief : Blij dat je er weer bent !!! Zo en nu effe bijlezen...
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Blondie Klinkt goed! Fijn dat ze snel thuiskomen!
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Goeiemiddag Igor, Madelief, PP, Blondie,Bolletje en Woman!Igor: hm, 7 sept lijkt best wel lang nog maar ja tis ook vakantietijd.Muggen vangen met de stofzuiger ja kan ook natuurlijk hihi.Madelief: vreselijk zeg die hoeveelheid. Ouders van mn vriendin wonen in een woonboerderij ook al zo'n ellende......... Maar het wordt morgen weer mooi weer dus............sterkte!Blondie: ben hardstikke blij voor je! Heb gisteren niet gelezen maar komen man en kinderen allemaal terug, begrijp ik dat goed?Woman: leuk zeg, is dat je eerste "opdracht" voor kleding? gek maar van jou verwacht ik dat je nog echt furore gaat maken en een BN-ner wordt! Je bent zo goed en sterk bezig Enneh...jippie ze zijn begonnen met het bestraten hierachter! Nog een megaklus want 40 cm hoogteverschil met achterburen. Krijg nu soort plateau, lijkt me leuk. Heb wel een krat bier moeten halen want ja.........dat is de benzine waar die kerels op draaien
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Ow ja: tis etenstijd. Stil dus.Nou eet smakelijk dan maar!Ik ga met de honden weg.Tot later
igor Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 schiet maar gauw op sara, er komt een donkere lucht aan
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Avond iedereen!Die wolken met het plenzen toe zijn der hier al de hele dag Igor!
Madelief Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Huh??? donkere lucht?Heb ik hier al tijden niet gezien!Welk werelddeel wonen jullie?
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst 5 augustus 2010 Het Zuiden Madelief, waar normaal de zon schijnt en het altijd warm is (huh :confused;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden