bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Goeie avond Marjo, Mupke en Wingemans.Getverderrie ik moet er altijd weer een vergeten. Hey den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hoideboidiebol!Beetje kunnen metselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Tussen de druppels door wel Marjo. Ben al halverwege en ik vind zelf dat het er wel aardig uit gaat zien. Zolang ik geen metselaar uit nodig hier, kan ik me blijven vasthouden aan dat idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 den bolletje se...madre superior del forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Gna! Je bent dus genoodzaakteen beetje rustig aan te doen?Mooi dat het gaat, gestaag door de drops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Buonasera allemaal!Blondie: sorry dat ik het over je ex had ik heb in gedachten een verwisseling gemaakt :$.Goed dat je naar de psychiater gaat, huisartsen mogen wel AD voorschrijven maar als ze eerlijk zijn laten ze het over aan de echte kenners, de psychiaters dus. Mijn HA wilde niet eens voorschreven maar verwees me meteen door. Is veel beter.Dar: thanxxx!Wing toch moet je even op Woman wachten, die heeft vast wel een toverspreuk!Mupje fladderig? Ken ik, heb dan ook geen geduld om op antwoord te wachten hier Nou je stuitert maar een end weg hoor, val binnen, ren eruit en kom weer terug, alles mag!Hier de hele dag droog geweest maar vanavond ineens harde buien, Igor je zag ze natuurlijk al in mijn richting vertrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Misschien kwam ik ietste enthousiast binnendenderen Kan gebeurengewoon doorgaanBol, ik bedoel gewoon fijn Ach wat, dat snap je ook welReset.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik ben der ook nog!!Heb me net een ongeluk gelachen met een radio program van m'n zoon , raaaaaaaaaaaaaadio101? enzov.Ongelooflijk grappig!!VPRO en achterwerk is er niks tegen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Gaaf VM! Hoe oud is ie?Herinner me ook wel completestudioopnames in de bedstee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Hihi Marjo, je doet me denken aan de muis en de olifant jij en denderen? Je bent zo ongeveer het lichtvoetigste wezen dat ik hier tegenkom!VM Radio 101 ? Ken ik niet, is dat Belgisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Dat lijkt maar zo..Hee Saartje joe did the cooking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Het is maar nethoe je het bekijkt\trouwensDaar ga ik even over nadenkenJaja, dat lukt (icoons utvinding) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 your all alone and so peacefull...yabadabedoooeeeee...een ezel is geen koe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Will...gek manneke...wa zijde aan et doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Als dat zo is danis er niets mis meeWaarom zeg je dat eigenlijk Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 welk stukje juist Marjo? Het eerste..het middelste..of het laatste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Het laatsteNatuurlijkDat sloeg helemaalnergens op(no icon voorradig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Natuurlijk wel marjo...net als een vogel is geen mus..Ding dong emoticons gaan lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Yep Marjo, de hele rataplan tot en met de afwas:DYabadabadoeoeoe Fleur ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 If you ever get close to a humanand human behaviourbe ready to get confusedthere's definitely no logic to human behaviourbut yet so irresistiblethere is no map to human behaviourthey're terribly moody then all of a sudden turn happybut, oh, to get involved in the exchangeof human emotions is ever so satisfyingthere's no map anda compasswouldn't help at allhuman behaviour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Prop ik er gewoon tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 too you too Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Zie je me gaan PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Welterusten allemaal. Morgen wordt het weer wat beter met het weer, dus vroeg uit de veren hier.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden