Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgen laterkomers! Zo ik ga ervandoor, boodschappen doen...blegh!!!!!!Heb ik nooit zin in, maar het moet helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wow Elf! Deed hier ook een glimlachveroorzaken als men aan debeterende hand de wereld zaler gek mee zijnIk had al geschuurdShut up magDe koningin van de kitSjipsop!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Zo best vroeg wakker. Voel me best goed. Mn period is richting finish dus daar knapt mn humeur van op. Wel moe van de bootcamp maar op een lekkere manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Zo best vroeg wakker. Voel me best goed. Mn period is richting finish dus daar knapt mn humeur van op. Wel moe van de bootcamp maar op een lekkere manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ah! PeriodDrukte in de buikDrukte in het hoofdHet heeft me nietmeer te pakkenAl lijkt het andersWoman, je overdrijftTwee keer goed voelenWel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Zo.Eind van de middagincalculerenOff she goes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 That meansenergie verdelenNu geen koprollenmeer makenStraks sta ik weer te jankenNeeehIets eten nogook vanavondWat een onzinSorryMaar niet heusJawelDoeiiiiiiii!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik was natuurlijk welde evenwichtige moedervoor zover mogelijk in datZelfs meneer K. trok een wenkbrauw opNo emotional stuffIk leef nuIk zag een gespeeld beeldWat een film! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hey grote vriend Alf. Wat heerlijk dat je een fijne dag, samen met M. gehad hebt. En zo hoort het ook. Mensen die jarig zijn, moeten extra verwend worden.Wat goed dat je a.s. donderdag terecht kunt en nu maar hopen dat alles goed is, dat geeft je toch een beetje rust. Vandaag naar Nijmegen? Ik hoop voor iets leuks zodat je er weer een fijn dagje bij krijgt. Goed voor je ego;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Veel plezier Vriend Alf, hum eu vergeet de pleisters, verbanden en mitella's niet? En iemand om je terug te rijden als je dat zelf niet meer kunt. (flauw grapje hé?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Doe ik meevoor de brunchEr is een lijstHet grote afstrepenkan beginnen!De trap staatHet pistool geladenIk deed:FietsenMusea bezoekenKoken en afwassenSpijkers trekken uitoude vloerdelen 2 dagenKamperenBeitels slijpenZagen en timmerenHakken ookSpelletjes en tekenenEr is geen klei nogWe hebben geen vuur gemaaktWel veel met de trein gereisdDe huur betaaldGras gemaaidIn zee gestaanEen trailer mee opgebouwdIk vergeet vast nog watNu ga ik weer verderDus als ik er niet benBen ik bezigEn ik ben rustigGeloof het maar nietHet maakt me niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Marjo;)Akelei ben je nou helemaal???? Ik moet mijn was nog buiten hangen:( Maar gauw doen voor dat het hier ook grijs wordt.Hoe is het met je? Hoe gaat het met het mantelzorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hoi loi kom ff om de hoek kijken.Alf: fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad en ook dat je a.s. donderdag al naar de KNO kan.Succes met klussen.Marjo; actie dus hè Akelei: eet smakelijk! Hier nog volop dus hang zo ook was buiten.Bor: hm. lees je jezelf niet terug....dat getuigt voor mij van je zekerheid en innerlijke kracht ben ik nog veels te onzeker voor.Zie Drup ingelogd: DRUPPIE EN CARO waar zijn jullie, behalve tussen de dozen???Hoe gaat het? Vertel, vertel! MIS JULLIE!Woman: dus bootcamp èn period? Tjee......Baal want heb UWV gebeld maar word daar geen snars wijzer van. Bah, als je uitvalt zitten ze bovenop je nek maar als je weer wilt werken moet je het zelf maar uitzoeken blèèègh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nou Bor, dat mag anders best wel hoor !Grrrrrrrrrr ben nog steeds kwaad op t UWV. Moet "mijn"arbeidsdeskundige maar benaderen zeggen ze, ja duhhhhh da's jaren geleden en toen was het een herkeuring en zo gepiept na medische en psychiatrische controle. Met wie moet ik nu dan praten? Hm, eerst afkoelen.Was op hangen, strijken, honden uitlaten.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Op dit liedje ga ik een nieuwe choreografie bedenken voo mn optreden 23 okt. En NIET zoals zij danst.....http://www.youtube.com/watch?v=EBALjV_4sCo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wie gaat er ook alweer naar Portugal met vakantie?Als je in Lissabon bent is this the place to be voor Pasteis de Belém ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja dat was wel pittig, maar ik had het goed voorbereid. Flink uitgeslapen, en verder geen ingewikkelde en vermoeiende zaken gedaan. Flinke fruitbom gegeten. Het was ook nog eens 1.5 uur heen en terug :sVlak van te voren gedouched en extra spul mee, voor het geval dat. Het was even een gedoe maar ik was wel comfortabel tijdens de bootcamp. quote: Originally posted by: SaraWoman: dus bootcamp èn period? Tjee...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Dit berichte maak ik via mijn telefoon. Zit op het werk en heb pauze. Even een testje of internet via de telefoon het doet. In de winkel is het rustig, je kunt merken dat het vakantie is. Ik kan nu amper zien wat ik tik, dus de tikfouten krijg je er gratis bij. Tot vanavond, dan kom ik ff kijken of hij is aangekomen en nog even bijlezen.Fijne dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Even dacht ikdat het kon....met mensen zijnen toch mogen zijn wie ik benmet alles d'r op en d'r an.Het lukt me niet,dus ga ik maar weer....'t was prettig een eindjesamen op te lopenNu moet ik helaas vertrekken,terug naar mijn eigen planeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Tenho muito saudade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Saar dat valt vandaag onder de mode. Mensen van hot naar her sturen. Hoeven ze zelf niets te doen. Ik heb dat ook wel gehad hoor, en gaf op een gegeven moment de tel. nr. door van diegene met de grote wens dat ze elkaar maar moesten bellen. Laat ze het zelf maar uit vechten, en ze zouden mij dan terug bellen. Dat is inderdaad gebeurd. Maar je zou er toch het apenzuur van krijgen. Ik kan me voorstellen dat je erg kwaad bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wat is er, Kore??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik bedoel, heb je het over je irl leven of het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden