blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Het gaat goed Bor !!! Besloten mn kop niet in het zand te steken... Moet nu eens voor mezelf kiezen en dit is naar mijn gevoel het beste voor mij... Wat anderen er ook van zullen denken Er valt nu een last van mijn schouders af... en ja Bor, ik vroeg weer naar bevestiging, terwijl ik eigenlijk mn besluit al genomen had... Onzeker kippetje die ik ook ben... Ga me nu psychisch voorbereiden hoe ik straks ga brengen bij de baas, maar mijn besluit staat vast... Tot strakkies, jullie horen me nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgend allemaal, ik zie weer enkele nieuwe namen. Welkom aan de nieuwe mensen.Moet even terug lezen, want ik heb weer erg lang geslapen naar mijn standaarts. Is niet meer normaal zeg Iedereen een mooie om de dag te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Bor, dit kippetje heeft af en toe een schop onder dr kont nodig !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goeie morgen lieve mensen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Geen tijd om bij te lezen helaas.Kom me even melden;) That's it!Welkom nieuwelingen! Ik vertrek zo naar mijn werk. Moet vandaag tot vanavond 20.00 uur werken, het wordt dus een lange dag...Fijne vrijdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goede morgen allen.Las even het verhaal van Dhendro en ben het eens met de strekking van het relaas.Naar mijn idee is minderen moeilijker dan stoppen. Natuurlijk is ieder mens anders.Maar als je echt verslaaft bent en overal links zie, zoals bv de drankafdeling in de super en er gaat iets kriebelen, dan heb je naar mijn idee echte een probleem.Het is voor mij allemaal zo herkenbaar.En dan altijd maar weer sterk zijn en er voorbij lopen, ik vind het echt moeilijk, lukt me gelukkig de laatste tijd wel.En dat wil ik graag zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ook goeie morgen aan de nieuwelingen. Veel plezier aan dit forum en jullie zullen er veel baat bij hebben hoor. Of je nu wilt minderen of helemaal stoppen, bij ons zijn minderaars en stoppers dus we zijn van alle markten thuis.O vanavondd op RTL. &. Children of Dune. Een vervolge op Dune. voor de liefhebbers. Het begint op 20.30 en eindigd om 1.10. Hahaha voor Bol kan de avond niet meer kapot.Verder heb ik een vijverpomp gekocht van de zoon van een vriendin. pompt 2000liter per uur. Dat is nog al wat hé? Die dingen zijn hartstikke duur dus Bol is een bofkont.Dadelijk weer verder met de vijverrand. het is toch zo'n 30 mtr. wat ik moet metselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hé, bolletje, zo'n SF en Fantasy liefhebber ??Bor, met het zoontje alles kits ? Ga je leuke dingen doen dit weekend ?Madeliefje, ben blij je hier weer terug te zien hoor Caro ?? Waar blijf je nu toch. Kom mijn dagje eens wat ophemelen ?? Blondje, je bent echt goed bezig hé, hoe is het met je dreads ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hey nasjaar! En ikke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 napsjaar dus :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 gekke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 GoedemorgenJa, herkenbaar allesPlan ligt klaar voor de dagZoon gister weer naar huisMet oa de mededeling: Nu in actieblijven mam..YepKoffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hups se...den kabouter is gaan lopen ..nou Ik ga ff verder 'werken'..If you know exactly what you are going to do,what's the point off doing it? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ha ja, sorry bor, heb nog geen tijd gehad. Maak er dan zelf maar iets moois van hé Fleurie, dikke dikke zenne, dacht dat je al weg waart ! Napsjarin Joe Marjo, hoeisie ??Ben er mee weg, moet me haasten (story of my life). Strakjes de nachtdienst op !!!C U All l8r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Gewoon doen!Kreet uit verledenAch een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goeie morgen Lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja Willbillie ik houd erg van goeie S. Fiction. Vroeger ook van Horor maar dat is er een beetje van af. Ik zie heel gauw of het een film is waarin ik helemaal kan op gaan of niet. OIf er goed geacteerd wordt. als dat niet is dan knap ik af en zet de film af.Zo nu ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Eea komt wrs mssnogal ongeïntereeerd overWat natuurlijk helemaal nietwaar is, en in integendeel andersomEcht, een hele fijne dagAllemaal!Vragen, vragen, vragenEr zijn geen antwoordenToen ik 16 was ben ikletterlijk op mijn achterhoofd gevallenIk was het al vergeten, iemand refereerdeeraan, maanden in een donkere kamer gelegenAch..Bullsh..Ik voel me goedDat kan helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik zeg gekke dingenof ik denk ze en watdoe jijEen hart Huh?It was also the yearof Checkpoint CharlieEn een dansje met de vopo'sAi! MeerNonoNu wegAllen Had je nog eenfijne (verjaar)dag Elf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goodmorning y'allheel kort bijlezen en dan op naar t strandnu het nog kanbye maar weer dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik snap het heus welLaat daar geen misverstandover bestaan Ik maak me niet drukDat doe ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Bor das een goeie 8.06niks voor je onderschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 JaneVeel plezierop het strandJippieaaaaah!!! Ik gaschurendenk ikJa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden