herman0167 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Wing , ik zal het wiel voor jou even weer aan het draaien maken.alcohol is fijn en lekker en geeft een goed gevoel, vooral als je er mee om kunt gaan, ik geniet er in hoge mate van op de momenten die ervoor passen, en kan regelmatig spa of iets drinken in afwachting van die momenten.je wou iets zinnigs horen over alcohol, hier heb je het.laten we toch even eerlijk wezen, iedereen wil de hele dag zuipen en op een bankje zitten in het winkelcentrum, maar de realiteit gebied je dat je moet gaan werken om je gezin te onderhouden en met een fikse kater elke dag lukt dat niet, tenzij je een poolse arbeider in nederland bent die lukt dat dus wel.dus de automatische rem zit er bij werkend nederland al op, en daar hoor ik ook bij.dus je drinkt net zoveel om jezelf en je omgeving tevreden te houden.zo gaat het in meer huishoudens dan je denkt.veder tips en zo heb ik niet zo veel, behalve neem een gezin, dat geeft je vanzelf al een heel ander verandwoordelijkheidsgevoel en doet de dop vanzelf al veel vaker op de jeneverfles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goed ik nu echt weg, heb ook nog een zomergriepje om uit te slapen dus welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 knock knock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 who is there??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ik wil nog ff Vally feliciteren met haar 1 jaar droog, alhoewel ik denk dat ze dit niet meer leest...jammer genoeg.En ik wil ook het RAF team nog even feliciteren, met hun geweldige prestatie.Leuk dat jullie dat hier nog even komen meldden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 en ik had behoefte aan watWing-Witte taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 maar Wing is wieberendus welterusten Witte:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 haha Jane.Hopelijk alles goed met je, want als je witte-wing taal nodig hebt...Nou als dat vd grond had gekomen, had je misschien wel makkelijkin slaap gekomen;)we never know.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Hmmm toch mn nachtelijke overdenking maarniet geplaast...Maar wil je toch laten weten dat ik je gelezen heb Wing.En ook jou vraag Fleur, heb ik gelezen, daar kom ik nog op terug.Ik hoef denk ik niemand meer weltrusten te wensen, want de ingelogde en meelezende schijven niet meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Mooie film gezien, nu afsluiten en naar bed. Morgen een verjaardag van mn vriendin. Gezellig. Geen onrust over alcohol, gewoon goed zo. Lekker fanta. Wil morgen wat bakken om mee te nemen. Veel leuker dan een fles wijn die ik uiteindelijk toch alleen op zou zuipen in de tijden van alcoholmisbruik, de gelukkig achter me ligt. Slaap lekker allemaal. Morgen wakker worden zonder kater. Blijft fijn x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik dacht dat ik een Einzelganger wasmaar dat ben ik nietik ben Korehet meisjede godindoor Hades geschaakten meegenomen naar de onderwereldom daar een deel van het jaarte verblijvenmaar ook steeds weerterugkeertnaar het lichten het levenIk wil niet meer alleenIk wil samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Foutje: had dit op de zondagdraad willen plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden