blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ben ik weer... Fris en fruitig voor mn lappie met een kop thee !!!Wat jammer nu heb ik mamma Bolletje misgelopen ? Vanmiddag dan maar effe aanhoren... Fijn om te horen dat het weekend zo gezellig is... Will : Kijk er naaruit met gezonde spanning !!! Werk ze !!!Tortilla : Natuurlijk laat ik het effe weten hoe het was en wat er uit is gekomen... Blijf jij ook lekker dicht bij jezelf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Zon, oesje alles naar voor geschoven ? Dat zal wel een aanpassing vergen voor je plannig, maar ook in je hoofdje hé ? Kan me dat wel voorstellen. Ik hoop dat je ginds in de mogelijkheid bent om af en toe te komen piepen hier ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 goh bureaucratie ten top wilreis is gewoon over en weer voor een paar papieren kostelijk grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goh, zonnetje Hoop niet dat je dat zelf moet dokken...???Succes in ieder geval met die bureaucratie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 quote: Originally posted by: willHoi Tort, hoe gaat het met je ? Was de vakantie een beetje fijn ? Vakantie was lekker,niet op de klok enz.Werkze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goeiemorgensomber weer hierdus maar wat endorfientjes aan gaan maken in de sportschool.tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 spijtig genoeg wel Blondie, allemaal uit mijn buiteltjemaar moet hier even een paar dringende telefoontjes doen met onze instantiesben zo terug:D:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goedemorgen lieve allemaal,Ik log even speciaal in voor onze Blondie en Bor!Kijk eens naar de datum dames!!!!!!!!!!!!!! 09-07-2010 zijn jullie begonnen en nu dus 1 maand ADB!!!!!!!Toppie!!!!!!!!!!! Jullie kunnen erg trots op jullie zelf zijn!Enne Blondie:heart: succes vandaag lieverd!!!En alle anderen natuurlijk ook he!Dikke kus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 ik heb een bril op Bor,Igor niet!!!!!!! hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 excuus aanvaard Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ya, lieverd !!!Thnx voor je waakzaamheid... 1 maand ja, Yihoeoeoeoe.... Nu je het zegt !!! Tel hier nog in dagen... Ook een soort van waakzaamheid Thnx ook voor je steun lieverd, en laat je nog wel weten hoe het is gegaan...Alles weer een beetje tot rust bij jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Blondie en Bor !!! 1 maand... Wie had dat kunnen voorzien 1 maand geleden ??? Hihihihihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Wat lees ik nu?????Ff kijken....Ja ik lees het goed!!!PROFICIAT!!!!! Dikke kus voor gekke borrie en super blondie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Fleur, ook een bos voor jou hoor...Ook jij gaat goed !!! Heb genoten van je gesprek met Mup op de dagdraad 2 avonden geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 quote: Originally posted by: borretjeIkke wel... Gekke lieve Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Ik scrolde even door de draadjes van afgelopen weekend en las iets van Niwi dat mij raakte omdat het voor mij ook zo werkt:'Ik wil het verleden niet vergeten omdat ik het anders moet herbeleven.'Dat is precies wat mij sterk houdt als ik dan toch even zin krijg om te drinken, wat wel eens gebeurt. Dan herinner ik me meteen hoe het 16 jaar lang geweest is, en vooral hoe het de laatste jaren was, en dan ben ik meteen "genezen". Ik wil niet opnieuw door die hel gaan van willen stoppen en niet kunnen! Niet drinken geeft mij rust, en dat prikje nu en dan gaat altijd weer over.Als anderen liever willen minderen of na een tijd droog weer matig willen drinken, mij niet gelaten. Ik weet voor mezelf dat ik dat niet kan. Berichten van minderaars of herbeginners doen mij dan ook niet zoveel in de zin dat ik dat zelf ook zou willen. Ik ben wel altijd benieuwd hoe het gaat aflopen. Ik heb hier namelijk wel vaker gezien dat mensen de weg niet meer terugvinden als ze "eens een glaasje nemen" na een tijd niet drinken, en dat vind ik altijd erg jammer.Dhen, ik lees jou graag. Jammer dat mensen het nodig vinden om je uit te schelden. Ferry, blij dat je nog steeds het droge pad bewandelt!Heb een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Francesca, Die is bij mij ook blijven hangen... Hangt nu op mn koelkast (sorry Niwi voor de copyrights) om me bij de les te houden !!!'Ik wil het verleden niet vergeten omdat ik het anders moet herbeleven.' Thnx voor de wijze woorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 En nu rennen tussen de regendruppels door voor mn gesprek...Laterssssssssssssss........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 dank je, Francesca en Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goedemorgen maar weer! Bolletje:Succes met je intake meis! Bolletje:Klinkt als een zalig weekend, kun je weer een tijdje op teren!Tortilla:Waarom sombertjes na je vakantie? Is dat omdat het "gewone" leven nu weer begint??Blondie en Bor:GEFELI :present::present:(voor iedere week 1:present: )Ben pas net mijn bed uit...Kon natuurlijk uitslapen doordat de kinderen niet naar school hoeven. En ik gisteren maar mopperen dat zondag mijn enige uitslaapdag was:$ Jaaaahhh: wanneer het géén schoolvakantie is wel!Ga zo weer even 40 minuutjes roeien. Ik hoop er wat gespierder door te worden....Gisteren op familiebezoek geweest, was erg gezellig:) Vandaag verder een keuteldagje, hoop aan mijn boek toe te komen. Ben halverwege en het is superspannend!Ben nu dus even weg om actief te doen. Kom daarna weer even lezen:)Tot laterzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 voor mijn part hang je de tekst door heel je huis, blondie...als het je kan helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Borretje en Blondie!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!:present:Zo ik ben er een poosje van tussen, iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Bor en Blondie: gefeliciteerd met één maand droogstaan! Weer een grote mijlpaal behaald! Het wordt ECHT gemakkelijker; het bericht van Francesca geldt ook voor mij (dank voor de mooie omschrijving). De momenten van trek worden minder, de trigger wordt minder groot...het wordt steeds vanzelfsprekender om nuchter te zijn. Het is zoveel leuker zelf te bepalen hoe mijn dag eruit ziet en de ochtend erna! Trek heb ik alleen nog maar zo heel af en toe, en dan voelt het als een miniem stuiptrekkinkje van het bijna uitgeroeide (maar nooit stervende) beest: altijd op m'n hoede blijven voor als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 GeweldigBlondie en borretje met jullie eerste maand:musicnote::light:Ik zou graag van jullie willen horen wat de afgelopen maand heeft opgeleverd.Maar kijk maar of jullie daar iets over willen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden