witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Jij ook een hele goeiemorgen PPJoh ik had helemaal nog niet bijgelezen hoor.Ik zeg altijd standaard eerst goeiemorgen en lees dan pas bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Moeilijk voor je:rose:tjeHeel veel sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 wow zonnetje dat klinkt minder zonnig Zou het kunnen zijn dat bij de rest van de familie hetbesef van jou weggaan nu opeens goed doordringt??Misschien toch ff iets meer aandacht aan geven, als ze dat nu nodig hebben???Ik zeg maar wat hoor, misschein heb je er iets aan.Nou ja Kore,je moet maar zo denken het is gelukkig niet zoen nu heb je er opeens een steunpilaar bijgevonden. Trouwens dat geldt voor jullie beide.Hopelijk kunnen jullie elkaar nu goed ondersteunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Je haalt er iets af Koreze drinkt niet dus niet van toepassingen dan zou je het ook zo kunnen zien'voor haar, als jij nog dronk.Jullie drinken niet, zijn vriendinnenen hebben onafhankelijk van elkaarvoor een nuchtere vriendschap gekozeneen krachtig staaltje toch?Zonneke, ook voor jou is hier plaats hooren dat je man en kinderen je gaan claimenis ergens ook een kompliment; ze zijnnatuurlijk bang je (aandacht) kwijt te raken en neg, aandachtis ook aandacht. Ga maar ff hetzelfde doen, komt er weer evenwicht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hee bor ik heb je gelezen hoor..Half 5...Dan ben je volgens mij de koningin van het uitslapen:DIk geloof trouwens dat ik bij de mazzelaars hoorwant mijn slaappatroon is niet echt anders met of zonder drank.ik ben er achter gekomen dat ik gewoon megakan slapen. Voor adb dacht ik dat ik uitsliep door de alcoholmaar niets is minder waar (gelukkig)Ik heb alleen een probleem met in mn bed komen en eruit komen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Kore, als ze nog wel dronk zal jullie vriendschap veranderen, maar tis zeker niet onmogelijk. Ik heb een goeie vriend die ook graag een biertje te veel drink. Hij respecteer mijn keus, maar we hebben wel een nieuwe weg moeten vinden in onze vriendschap. Voelde ons er beide niet prettig in als hij zijn eigen naar de toeter drink en ik zit aan de cola. Nu drinken hij ook niet als we afspreken. Het is zeker niet onmogelijk om voor een nuchtere vriendschap te kiezen als de ander wel blijft drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Beter haat-liefde met je bedje danmet de fles Witte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dat is zeer zeker zo Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Heee die tassie goeiemorgen.Ben je weer goeiemorgens aan het kweken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 nee vandaag niet witte,ik vond één rare dag wel genoeg.ik had gisteren nog helemaal niet geslapen, dus werden het van die uurtjes op de bankmaar vandaag doe ik weer normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 normaal Tas:D:P? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 hahaha jane,nou jaaaaa, normaal voor mijn doen dan hoe is het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Bij mij gaat het fantastischmaar het kan zo maar omslaan als ikdoor adv. brieven enz weer in de aktie (lees stress) moet.maar met mezelf heb ik het prima en al diestranddagen pakt niemand me meer af hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Lief :rose:netje,Ik denk dat het normaal is dat je ligt te piekeren hoor, het is toch een hele stap die je gaat ondernemen. Ja en als moeder weg gaat, wordt het gezin toch ontregeld. Misschien is het toch een vorm van aandacht vragen, laten zien dat ze eigenlijk niet willen dat je weer opnieuw gaat, maar misschien heb je dat zelf ook al gevoeld. Je bent onmisbaar.Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om te kiezen terwijl je weet dat je man hartklachten heeft. Goh het lijkt me ontzettend moeilijk om de juiste beslissing te nemen. Wat wil je zelf het liefst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 blijven focussen op het positieve janeik ben zelf even snel naar Ibiza geweest een paar dagen.eigenlijk ben ik weggelopen maar goed, weer thuis en ik zit per direct weer in de stressmaar net als jij.............die dagen pakken ze me niet meer af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ibiza???? wow wat heerlijk voor je Tas.jammer dat ik dat niet wisthad je graag een hele fijne tijd toe gewenst daar.(alhoewel weglopen???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 thankx Bol,zou zo even voorbij gaan aan Zonnetjelieverd,het is toch normaal dat alles je even bevliegthet zijn ook allemaal behoorlijke beslissingen die gedaan moeten wordenveel dingen nog regelenstort je hart uit, beter dan dromend naar die flessen staren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Witte,soms is borderline ook wel handig hoor (schandalig misbruik ervan maken)ach, ik zat niet lekker in mijn veliemand komt met een ideeik verkoop wat gouden een paar uur later in het vliegtuigdus ach, bijna niemand die het wist, maar ik ben weer veilig terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 hahahhaa tas wat een strakke actie!!!!Dit klinkt idd als lang leve de borderline.Nah jaaa mag je er ook is wat voordeel van hebben toch...Ik vind van wel hoorHeb je t wel naar je zin gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 goeiemorgen bolletjesorry ik lees je nu pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Jane, over bed gsproken,Hoe was het met Henning in bed?Ik ben ook gek van hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hahahaha lieve Witje. Ook goede morgen meis. alles goed?Zo Bol gaat naar haar lieve manneke. Kijken hoe ik hem aan tref. Tot later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 ik wil weer terug maar tja........ het dagelijkse leven roept mijik schreeuw terug dat ik niet wilhet dagelijkse leven fluistert terug "niets mee te maken"ik schreeuw nog harder "IK DOE HET NIET"het dagelijkse leven zegt nietsik ben er alweernou jaaaaaaa, dan maar hier de bloemtjes buiten zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Lin,Ik bedoelde zeker niet te zeggen dat je geen vrienschap kunt hebbenmet mensen die drinken, hoor!Ik bedoelde dat ik dan misschien wel meegedronken zou hebben.Fijn dat je vriend begrip voor jou toont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden