Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk dat is nu een hele goeie opmerking van onze vriend Alf. Zo maar in een paar woorden opschrijven wat er moet gebeuren om het forum weer normaal te laten verlopen. Perfect en een dikke pluim voor je:heart::present:
Als we allemaal dat nu eens goed gaan lezen en ons inzetten voor een goedlopend forum, kunnen we trots zijn op onszelf. Ik hoop dat iedereen wil mee werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffffffffffffff, heb even terug zitten lezen.
En ondanks het veegwerk van tactive word je hier niet vrolijker van.

Wat ik heel maar dan ook heel jammer vind is dat er zoveel wordt gesproken over het bederven van de sfeer en over 'bepaalde mensen' ... maar dat de beschuldigingen als het ware in een matglazen bol blijven hangen.

Man en paard noemen geeft misschien weer meer strijd, maar wel een hele hoop meer duidelijkheid.

En naar mijn mening wordt er hier behoorlijk vaak over serieuze dingen gesproken.

Het luchtige praten ..... daar heeft eigenlijk altijd iedereen aan meegedaan, maar dan ook iedereen.

Jammer dat het zo loopt nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: pietjeparel
Bolletje,

Mooie invoelende reactie over oudgedienden

De rest ook natuurlijk, mijn complimenten

Dat heb jij goed gezien P.P ik kan me inderdaad heel goed inleven, en invoelen wat anderen mee maken. Daarom ben ik vaak heel voorzichtig met hoe ik iemand benader en wat ik schrijf.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is weer bier in huis. Heb het afgeslagen toen het me werd aangeboden. Toch niet zo gemakkelijk als ik dacht. Niet dat ik trek heb, integendeel zou ik zeggen maar het is de gewoonte.

Na Tante van Mr. Tida is nu Oom (man van Tante) sinds 2 dagen gestopt met eten en drinken. Hij doet dit bewust, Tante niet.
Ook is hij gestopt met alle medicatie en is op het moment heel helder. Oom is ongeneeslijk oud en ziek (Parkinson). Zit totaal vast in rolstoel en kan niets, helemaal niets meer zelf. Behalve stoppen. Pijnlijk dat deze mensen op zo'n pijnlijke manier moeten beginnen te sterven. Als hij pijn krijgt wordt dat wel behandeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen

Ik weet het gewoon even
niet zo goed, merk onrust

En momenteel voel ik me hier
zelf onrustig, al een tijd

De berichten van Alf en Bol
vind ik juist mooi geschreven

Misschien kom ik wel terug
Niet als Heintje Davids
Maar gewoon als Margreeth

Ik reageerde vanuit heftige emoties
Zo wil ik iig hier niet weg
Vergeef me mijn dramatiek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tida dat is toch knap dat je het geweigerd hebt ook al heb je geen trek. Maar wat erg dat er zoveel mensen in je omgeving zijn die ziek zijn en die jij langzaam achteruit ziet gaan. kun je daar met mensen in je omgeving over praten? Die man die bewust gerstopt is met eten en drinken, wil eigenlijk niet meer leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe op mijn manier mee aan het forum en blijf mijn eigen ding schrijven.

Ik voel me moe. Doodmoe.

Aan de ene kant is het een drukke week geweest met logeren van vriendin van dochter en vanochtend de buurvrouw van ex-vriend op bezoek met wie ik zo graag een vriendschap wil opbouwen.

Aan de andere kant is het hier kermis en vanavond de avond van het vuurwerk. Het was dan ook de enige avond dat vriend en ik vroeger samen stappen gingen. Nu blijf ik lekker thuis :)

Voor komende zondag heb ik een oplossing gevonden. Normaal zou ik naar een bbq in de stad zijn gegaan. Daar wordt echter heel veel bier gedronken aan lange biertafels. Tijdens mijn wandeling op woensdagochtend heeft mijn wandelpartner verteld over een open dag op een fuchsia-kwekerij in een stadje in de buurt. Daar zouden ze 600 soorten fuchsia's hebben. Daar ga ik nu - samen met dochter en mijn moeder - zondag een kijkje nemen. Lijkt me ontzettend interessant :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn er niet zoveel mensen in mijn omgeving ziek, alleen Oom. Ik heb niet zo'n intens contact met hem, sowieso niet met familie. Ik kan er gemakkelijk over praten maar veel belangrijker is te luisteren naar Mr.Tida die het er wel moeilijk mee heeft.

Ben er over dat bier nog niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, mensen,

Zit nu al twee dagen te lezen en, weten jullie dit is waar het om gaat.

Iedereen die op een ander forum zit lacht zich drie slagen in de rondte omdat iedereen hier zo aan het bakeleien is.

Gun ze dat plezier nu niet, doe gewoon jullie ding hier op het forum.
Ga door met waar jullie mee bezig waren en laat hun gaan.

Stop er nu eens mee en ga niet drie of vier dagen over een ander forum zitten mopperen.


Dit was ik weer voor vandaag (nee ik zit niet op een ander forum) zie jullie al denken:D, maar heb hier ook even genoeg van dat heen en weer gedoe.

Liefs en take care all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...