Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zo, huisje bekeken en ik heb het al bijna gekocht.

:D
Nee, grapje hoor. Gelukkig zag ik wat foutjes dus dat zijn dan mooie redenen om flink van de vraagprijs af te wijken. Ik ga me het weekend een beetje beraden op een eventueel bod.

In de gauwigheid heb ik al een paar berichtjes half gezien op deze pagina. Ik ga nu even niet teruglezen. Bah. En bovendien lonkt de tuin naar me.
byebye.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D Mups..mankementjes doen je denken.
De makelaar van de eerste woning die ik zag zei me dat er gemiddeld en meestal zeker 5 tot 10 000 onder de vraagprijs werd geboden.
Ik denk dat ik geluk had met de 20 maar ergens merkte ik dat aangezien het een klein huisje is de eigenaar geen uitgebreid publiek kon aanspreken dus heb ik het gewaagd :D
Zou je de vraagprijs aankunnen?
Lees het later wel ergens ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nog inloggen, maar wel voor de allerlaatste keer.

Bizar hoe het er hier aan toe gaat!
Gisteren al aangegeven dat ik me niet in zo'n wespennest wil begeven.
Daar heb ik als "jonkie" maar 1 reactie op gehad.

En Tasseke, je laatste berichtje is voor mij de doodsteek.

Helaas ben ik teruggevallen door al dit gedoe.
Maar daar ga ik in mijn uppie aan werken.
Ben niet van plan om hier nog terug te komen.

Er zijn er wel een paar die ik ga missen....zeker!!!!!!!!

Hou jullie goed!

Het bericht van Tasseke is dus aangepast door Tactive
Het was de druppel voor mij.
Wat een onverschilligheid!!!
Wat een tegenvaller zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

Ik snap er zo langzamerhand niets meer van.
ik ben nog betrekkelijk nieuw hier (vanaf maart) en heb steeds met veel belangstelling gelezen en geleerd en soms geschreven, vooral in het begin.
Ik heb vaak niet geschreven omdat waar ik mee bezig ben, of liever gezegd mee worstel, maar deels te maken heeft met alcohol.

Eerst kwam er het pact-draadje voor de mensen die met elkaar, (ongeveer) tegelijkertijd de strijd aangingen. Daar voelde ik me niet op zijn plaats, was al net iets langer bezig.
Nu is er een gesloten forum waar blijkbaar andere zaken aan bod komen. Prima, dat is ieders recht.
alle "toestanden" laat ik voor wat ze zijn, daar kan ik toch niet zinnigs over zeggen.

Ik heb behoefte aan én praten over alcoholgerelateerde zaken én over andere levensvragen.

Wat mij pijn doet is dat ik het gevoel heb "dat ik niet mee mag doen".
Niet goed genoeg, niet boeiend genoeg, niet....... weet ik veel, noem maar op.

Door niemand gezegd hoor!!!!!!
Mijn invulling, mijn gevoel, mijn probleem, dat weet ik.
Maar toch wil ik het nu hier zeggen.

Een aantal mensen mis ik, ik las jullie graag, leerde van jullie.

En verder wens ik ieder het goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Wijfie,
Sorrie ik had tel. dus kon niet eerder reageren. Inderdaad blijf kontact houden met de mensen die jou liggen. Ik mag je ontzettend graag, ook omdat ik gezien heb hoe jij sterker geworden bent na die zware strijd, ik vind je een kei. Ik wil dus graag jouw groeiproces mee beleven en daar van genieten, dus lekker blijven lieverd. :heart: hierzo die is helemaal voor jou alleen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleurtje, de mankementjes van het huis zijn geen onoverkomelijke mankementjes. Voor mij niet in ieder geval. Maar als de makelaar je wijst op 9bijvoorbeeld) een steenstripmuur die 'best makkelijk eruit te slopen is', dan grijp ik dat natuurlijk wel als mankement aan. 't Muurtje is best leuk eigenlijk. ;)
Dus nee, echte mankementen heeft het huis niet.
De verkopers willen inmiddels wel graag vermoed ik. ze haden nl. al eens een koper maar die kreeg de financiering niet rond. En zelf hebben ze al iets anders gekocht onder voorwaarde dat ze deze tijdig kwijt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tactive is al met de schoonmaak bezig zie ik.

Ik zou toch wel graag willen dat we hier weer over kunnen gaan tot de orde van de dag. Zit niet te wachten op mensen van het andere forum die hier nog komen spuien of natrappen. Vriendelijk verzoek dus van mijn zijde om dat in je eigen club te doen. Tenslotte komen wij daar ook niet binnenvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje, ik lees net dat je denkt niet goed genoeg te zijn.
Betrek het niet zo op jezelf. Dat zou zo jammer zijn. :present:

En zijn wij dan ook niet goed genoeg? :huh: Komop, we zijn toch meer dan dat. Men wil daar meer beslotenheid. Thats all. Dat de één of de ander hier nog komt natrappen, zegt dat iets over ons of ..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje, maar natuurlijk mag je mee doen en er zijn wat is dat nou. Misschien is het een leerproces voor je om wat harder te schreeuwen. Maar als je een vraag stelt en ik ben er zal ik bijna altijd proberen te reageren, en zo zijn er nog meer. Jij hebt net zo veel recht om op dit forum je vragen te stellen en er te zijn als ieder ander.
Dus probeer het eens. Schrijf waar je mee zit en ik beloof je dat ik met je mee denk.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Jannigje, ik lees net dat je denkt niet goed genoeg te zijn.


Betrek het niet zo op jezelf. Dat zou zo jammer zijn.
:present:



En zijn wij dan ook niet goed genoeg?
:huh:
Komop, we zijn toch meer dan dat. .?



Nee Mup, natuurlijk gaat het er niet echt om dat "wij' niet goed genoeg zijn, dat weet ik ook wel met mijn verstand (zeker over jullie :D)
Het raakt bij mij nu zo aan iets waar ik giga mee worstel. Eigenlijk mijn hele leven al, maar nu zonder verdoving snap je.
Het raakt losse zenuweindjes en dat doet pijn.

Bol :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het gevoel van 'niet goed genoeg zijn' erg goed Jannigje. Maar hier heb ik het nog nooit ervaren. Gelukkig.
Tactive is aan het opruimen maar toen het er allemaal nog stond kreeg ik toch niet het gevoel: wat wil ik dáár graag bijhoren.
Ik vind het spijtig dat dit je zo raakt. Maar ik kan er ook niets anders over zeggen dan dat het vast (natuurlijk!) allemaal niet tegen jou gericht was wat geschreven werd. Laten we nu maar gewoon hier blijven met nog genoeg mensen die naar elkaar willen luisteren en dingen willen uitwisselen. Dat kan heus nog hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 mensen naar het andere forum? Ik let slecht op want geen idee wie dat dan allemaal zijn. Ik ben honkvast en stoor me niet zo snel meer aan forumperikelen. Heb ze al zo vaak meegemaakt (ruim 10 jaar online). In het begin liet ik me er ook door raken, nam het allemaal veel te persoonlijk. Daarom begrijp ik wel dat er nu mensen zijn die er bijna van wakker liggen.

Wat mij betreft zou ik zeggen: "Geloof in jezelf" !!

Nu even eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje het is denk ik de frustratie dat het forum nu anders is dan vroeger, maar daarom niet minder goed, het is gewoon anders. Soms is dat moeilijk voor de oudgedienden om dat te accepteren, omdat zij vroeger goed geholpen zijn met de metaliteit die er toen was.
De angst dat dit forum nu niet goed loopt omdat het anders is, maakt dat de oudgedienden zich misschien machteloos voelen. Angst dat het forum naar de verdoemenis gaat. Er zijn de laatste tijd zoveel nieuwelingen bij gekomen, en die moeten allemaal hun plaats zoeken. Dat duurt even maar daarna hersteld alles weer.
En er zijn inderdaad nog genoeg mensen die jou graag willen helpen hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...