Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 S Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik wou dat jullie gewoon verdwenen.Zich verschuilen achter grote woorden, het in twijfel trekken van en heftig onderhuids kicken tegen. Voelde ik de eerste dag bij aankomst. Het voeden van je eigen ego..geen ruimte laten tot..Leugens, achterdocht neergezet door jullie. En als puntje bij paaltje komt kan lopen niet ver genoeg zijn.Ik hou van oprechtheid en ben nooit anders geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Marjo: lekker sliepe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Is het zo dat er plots gesproken wordt over alcohol gerelateerde onderwerpen om het op een andere boeg te gooien?Het lijkt me zo..Je draait een rad voor ogen Wing. Niet echt netjes..Je bent een minderaar die nog weinig moeite heeft met drank. Ik heb je zien oordelen..ik heb je horen vertrekken. De enigste waarbij het duidelijk was. Had ik geweten dat je zo dramatisch deed omdat er een ander forum was had ik met mijn ogen gerold. Ik vel een oordeel..Is het je ego?Ik ben in de war.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: wingchunMaar weten is één. Er gewoon over kunnen spreken is iets anders. Het was geen emotioneel iets vandaag. Gewoon een open gesprek. Da's nou juist zo fijn: away with the drama! Wing, precies! Wat een opluchting: het geeft je letterlijk lucht, ruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Heb nog steeds geen antwoord op mijn stelling.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 shabat shalom iedereenhier weer even op adem komen na een drukke en hectische weekvolgende dinsdag - vrijdag vlieg ik effe naar dat nu op de moment minder "beloofde" land en hopelijk krijg ik mijn papers op tijd voor vertrek in orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ja Wing, net als proberen "het vast te houden" , lukt ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bijzonder om te lezen.De mensen die overgegaan zijn naar het nieuwe forum zitten nu allemaal hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Shabat Shalom Jammer dat het zo laat is, ik wil eigenlijk afsluiten. Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten vanavond van wat je gaat doen.Trusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Trusten Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je kan Fleur kwetsen en kwetsen..Guess you did Hoop dat je het plezierig vond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ik val hier echt in iets binnen dat niet gezond is blijkt zo:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 corrctie Wing op alle avonden zeggen we erev tov behalve vanavond want die is speciaal:Dtja reisje van deze week over en weer niet voorzien eigenlijk:angry:maar ja papieren moeten in orde geraken voor def vertrek, dus dan doen we dat maar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Are you kidding me?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hey Fleur is die vraag aan mij gericht?4uur Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het is in het algemeen sunshine..En toch ook niet..Het zit me allemaal héél hoog op het moment. Als je een uitnodiging tot het andere forum krijgt laat het me dan ff weten wil je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 wil ik je nu al zeggen Fleurtjeben zeker op een ander forum ....als je dit kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het was van het begin aan al zo transparant.Heel duidelijk..Vandaag kon het niet duidelijker zijn. Ik heb mensen horen vertrekken omwille van. Heel onschuldige mensen btw..Enkel en alleen om anderen die het hoog houden hierTruut in pakskes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Niet echt zonnetje..Voel als een mes in de rug.Goed voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wingchun, gefeliciteerd dat je zo open met je vader hebt kunnen praten. Ik heb zelf enige jaren geleden ook mogen ervaren hoe enorm bevrijdend dat is.Een pak lood, dat van me af werd genomen.Gewoon praten, zonder verwijten, ruzie, geschreeuw en schuldgevoel.Open en eerlijk.Geniet van het gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 begrijp je niet goed Fleur"als een mes in je rug"???tja goed voor mij: tja is fijn om met collega's wat te discussieren en zodoende oog op de hoogte te blijven over de laatste nieuwe dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 langer dan 6u rookvrij denk niet dat ik het zou volhouden wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden