Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag ff op en neer gereden naar de andere kant van het land voor de sleutel van mijn flat. Tuurlijk was die makelaar er weer maar ook dat lieve koppie van Caro. Vond het heel emo want werd door beide gefeliceteerd waar ik 2 jaar voor gevochten heb. Nog een heel zware week voor de boeg maar toen ik Caro zag wist ik dat onze vriensdschap nooit over zou gaan want die blijkt te hecht te zijn.

Ze had alvast een koffiezetter meegenomen maar bekertjes, en suiker vergeten. Mooi en die had ik al in de auto samen met alvast hondenvoer en schoonmaakspullen. Hoe mensen elkaar aan kunnen voelen. Toeval zeg ik maar Caro gelooft niet in toeval. Stond nog een rotterig bankje in de tuin dus samen op gaan zitten want er was nog geen zitplaats omdat deze sufferd er niet aan gadacht had alvast 2 tuinstoelen in te laden.

Was erg emo. Rij ik naar huis en stromende regen maar opeens de zon dus naar boven kijken. Deze dwaas zat wel op de snelweg dus oppassen maar wist dat hij er was. Mijn moeder en ik hadden wat met een regenboog en Caro begreep dat. Wel frappant dat ik vandaag honderden kilometers heb gereden en ik deze opeens zag (zou moeten zien maar hij was er).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het quoten zulke quotes oplevert dat de eigenlijke schrijver niet meer gezien word, en dat was ik dus.




Laat toch gaan allemaal, virtuele wereld waar maken jullie je druk om?


Lijkt wel plagiaat ;)


Dit is de meest simpele oplossing maar dan zo vaak gequot worden alsof jullie er zelf niet opkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen antwoord op mijn vraag Alf..
Blijkbaar gaat jouw gevoel voor op het mijne maar verkondig je toch hoe iemand anders moet dealen op dit forum.
Ik maak deel uit van dit forum. Zie je uithalen naar hannah en vraag me af waarom?
Geen antwoord op mijn vraag maakt mij onrustig en toch gooi je het over een andere boeg.
Je draait rond en negeert..
Wie zal ik het vragen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Nee hoor Vonneke ik zap niet zoveel tussen de forums. Ik zit toch het meest hier omdat dit forum voor mij heel belangrijk is. Ik ben een trouwe hond.
;)



ja alleen jammer dat je weigert op mij/ en of mijn pb te reageren,
geeft lekker weer hoe selectief belangrijk je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup wat fijn dat het twee jaar wachten nu eindelijk gestopt is en je dadeijk in je nieuwe stulpje kan trekken. Ja een goede vriend is meer waard dan veel kennissen. Heerlijk voor je meid.
Hoe is het trouwens met je koppie? Is het nu weer dicht en heb je er geen last meer van? Fijn dat je ff wat van je laat horen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...