Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Gezien!Holy cow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat mij betreft blijf je hier van harte welkom hoor alf ennu bolletje... hihi, kan het niet helpen, maar denk nu gelijk: oooooh, zit natuurlijk te zappen tussen twee.... hihiMaar jij ook een hele goeie avond hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wel Alf ik zie je op iedereen antwoorden behalve op mij..Is dat selectief? Heb een beetje last van argwaan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: Tida quote: Originally posted by: AlfAlf, onderschatting van mensen die wel de mens achter het virtuele kunnen zien. en hier ben ik het dus volledig mee eens aangepast vanwege onduidelijkheid over wat ik quote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hannah, dat ietshypocriet zou zijnWat het volgens mijniet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Alf,Dan had je beter moeten quoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nee hoor Vonneke, de meeste tijd zit ik op dit forum. Gewoon omdat dit voor mij ook erg belangrijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vandaag ff op en neer gereden naar de andere kant van het land voor de sleutel van mijn flat. Tuurlijk was die makelaar er weer maar ook dat lieve koppie van Caro. Vond het heel emo want werd door beide gefeliceteerd waar ik 2 jaar voor gevochten heb. Nog een heel zware week voor de boeg maar toen ik Caro zag wist ik dat onze vriensdschap nooit over zou gaan want die blijkt te hecht te zijn.Ze had alvast een koffiezetter meegenomen maar bekertjes, en suiker vergeten. Mooi en die had ik al in de auto samen met alvast hondenvoer en schoonmaakspullen. Hoe mensen elkaar aan kunnen voelen. Toeval zeg ik maar Caro gelooft niet in toeval. Stond nog een rotterig bankje in de tuin dus samen op gaan zitten want er was nog geen zitplaats omdat deze sufferd er niet aan gadacht had alvast 2 tuinstoelen in te laden.Was erg emo. Rij ik naar huis en stromende regen maar opeens de zon dus naar boven kijken. Deze dwaas zat wel op de snelweg dus oppassen maar wist dat hij er was. Mijn moeder en ik hadden wat met een regenboog en Caro begreep dat. Wel frappant dat ik vandaag honderden kilometers heb gereden en ik deze opeens zag (zou moeten zien maar hij was er). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fijn dat het quoten zulke quotes oplevert dat de eigenlijke schrijver niet meer gezien word, en dat was ik dus.Laat toch gaan allemaal, virtuele wereld waar maken jullie je druk om? Lijkt wel plagiaat Dit is de meest simpele oplossing maar dan zo vaak gequot worden alsof jullie er zelf niet opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nee hoor Vonneke ik zap niet zoveel tussen de forums. Ik zit toch het meest hier omdat dit forum voor mij heel belangrijk is. Ik ben een trouwe hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 St Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik zie geen antwoord op mijn vraag Alf..Blijkbaar gaat jouw gevoel voor op het mijne maar verkondig je toch hoe iemand anders moet dealen op dit forum.Ik maak deel uit van dit forum. Zie je uithalen naar hannah en vraag me af waarom? Geen antwoord op mijn vraag maakt mij onrustig en toch gooi je het over een andere boeg. Je draait rond en negeert..Wie zal ik het vragen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nee hoor Alf you won't get a fine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: bolletjeNee hoor Vonneke ik zap niet zoveel tussen de forums. Ik zit toch het meest hier omdat dit forum voor mij heel belangrijk is. Ik ben een trouwe hond. ja alleen jammer dat je weigert op mij/ en of mijn pb te reageren, geeft lekker weer hoe selectief belangrijk je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ah, okay Alf. Sorry ook wel.Bekkie dus; Stoute Bekkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik stel er één..opnieuw en opnieuw..Vanwaar de selectieve invitaties tot het andere forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Drup wat fijn dat het twee jaar wachten nu eindelijk gestopt is en je dadeijk in je nieuwe stulpje kan trekken. Ja een goede vriend is meer waard dan veel kennissen. Heerlijk voor je meid.Hoe is het trouwens met je koppie? Is het nu weer dicht en heb je er geen last meer van? Fijn dat je ff wat van je laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Drup, dit is de juiste weg! Het geeft aan dat je de juiste keuzes hebt gemaakt Goed, ik ga nu eten anders wordt het koud. Hele kip met aardappelen en bloemkool. Lekkerrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden