igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Werk ze Bol en niet met de pomp gaan gooien hoor, het stuitert terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 en toen was ik weer remy. nou maar even de pootjes uit m'n gezicht wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goeiemorgen.Wordt dat je nieuwe naam, Igor, Remy?"You'll never walk alone........":moon:Justme: van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je van harte dat het een krachtig, gelukkig en gezond jaar moge worden!Wat zet je je gasten vandaag trouwens voor nu je er gisteren al aan begonnen bent?Enneh..........ga je meedoen of ga je fris drinken?Marjo had het er gisteravond/vannacht al even over:vandaag 15 augustus Maria Hemelvaartwordt hier niet meer gevierd maar in andere landen welDE dag voor familiebezoek enzo, zijn ze met zn allen op pad (na de mis welteverstaan).Ik ga vanmiddag ook naar familie: mn kleindochter is afgelopen week 16 geworden, wauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goedemorgen iedereen. Even vlug binnen en buiten.De sfeer is hier even -20°, dus even geen zin om te vertellen hoe plezant het gisteren was, want dat was het echt wel.Fleur weer een ban, gadver, ben me daar ook weeral serieus kwaad in het maken. Het is hier echt wel navenant hoe je heet om vlug of niet vlug een ban te krijgen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 den will se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Igor ? Jarig ?Dikke, dikke, dikke en :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Den niwi se,Goe thuis geraakt makker, na al dat drinken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 goede morgen sara, dat brengt nog meer verwarring die naam want dat was ook een jongen Wil en Niwi ook goedemorgen. hoe was het gisteren? Mupke ook goede morgen.hehe was even bang dat ik vandaag alleenspraak had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 jawel, Will, op het gemakje he....wel goed dat ik cola niet met die sprite gemixed heb....anders was het misschien niet zo goed verlopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 ook goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Lieve mensen ik moet werken. Een hele fijne, rustige dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Haha Wil Justme is geloof ik jarig. als je het leest Just van harte gefeliciteerd.Mag ik de en slinger wel houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 werk ze Bol en ik hoop dat je geen vervelende klusjes moet doen.ik zag gisteren een leuk hondje maar die had een centebakje hij was niet mager hoor. een heel aparte jack Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 NOU 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Haha, met plezier hoor igor, je weet dat ik je dat gun hé. En doe er nog een bovenop voor je JustMe: alsnog :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 of 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 dat maakt m'n dag weer goed Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 dag 51 he, will.....nuchterheid is dan een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Bol werkze!Mensen ga dr van tussen kreeg net tel. van vriendin heeft mee ff nodig.Fijne zondag (in de regen hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hello goodbye saaren goeiemorgen ADBers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 den Jane4 se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hiersé, jane sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 goede morgen janeSaar succes hoop niet dat er iets vervelends is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goedemorgen,Heb hjeerlijk uitgeslapen, sterker nog..lig nog steeds in bed! Heb wel een knorrende maag dus ik ga er zo maar eens uit. Hier regend het en bij jullie? Gisteren gewerkt en daarna naar een verjaardag. Lag er laat in.Voor vandaag lekker niks gepland. Iedereen een fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden