Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hoi Dune, je bent er vroeg bij! :)

Puppypap, ik heb iets gemist. :huh:

Nog 3 uurtjes, dan ga ik weer wandelen op de woensdag. Gezellig. Ik heb er zin in. Dankzij iemand van die club ben ik naar de fuchsiakwekerij gegaan. Ook ontzettend leuk. Een hele mooie hangfuchsia besteld. Mag ik komende maand Mei ophalen. :D

Geplaatst

Suzanna, ik ga wandelen in het park vlak bij mijn huis. Het heet "sportief wandelen". Het is net iets sneller dan gewoon wandelen. Je gaat er conditie van opbouwen.

Welke sport doe jij?

Geplaatst

Goeie morgen Caro. Trek je het allemaal nog een beetje? Druk hé zo'n verhuizing?:present:

Tatum, ik ga eerst dadelijk mijn pomp van het aquarium schoon maken. Das hard nodig. En dan maar, als het weer het toe laat, naar buiten. Wat troep alvast opruimen. stenen enz. Het is er nu heerlijk weer voor, als het maar droog blijft. En jij?

Geplaatst

goede morgen Dune,Tatum, Bol, Bor en caro hopelijk niemand vergeten.

ja ik ben laat maar mocht uitslapen van K&B (ze waren vannacht om half 3 al druk aan het spelen :huh:

Geplaatst

Jawel , ikke, maar 'k was er nog niet hé

GOEDEMORGEN lieverds allemaal Carolien, igor, borretje, tatum, bolletje en dune. Gaan we goed vandaag ??

Geplaatst

Morgu allemaal......
Caro.... succes met de kasten en de verhuizing... morgen de grote dag toch?

Tatum, heb je eerder fuchsia's gehad?

Igor.... wordt lekker dus. K&B vanaf nu snachts een uurtje tussendoor dollen, hihi?

Geplaatst

Tatum, ik doe lopen of rennen op de loopband terwijl ik oprah (opgenomen) kijk....wat je doet past ook zeker bij me..ik ben gek op wandelen, niet voor niets heb ik een loopband..

Geplaatst

Igor; hoe klein zijn jouw kinderen? die van mijn oudste heeft voor zijn verjaardag een wii gekregen en wat doet hij: blijf lekker wakker tot 12 uur nacht spelen......:angry:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...