Dune Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Hoeraaaaaaaa de eerste,. en ik ben fris en fruitig uit mijn bedje gedjumpt!Nu puppypap maken!Fijne dag lieverds!!!!XXXDune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Hoi Dune, je bent er vroeg bij! Puppypap, ik heb iets gemist. Nog 3 uurtjes, dan ga ik weer wandelen op de woensdag. Gezellig. Ik heb er zin in. Dankzij iemand van die club ben ik naar de fuchsiakwekerij gegaan. Ook ontzettend leuk. Een hele mooie hangfuchsia besteld. Mag ik komende maand Mei ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goedemorgen Dune en Tatum, hier ook klaar om te sporten....Dune: wat is puppypap?Tatum: waar ga je wandelen?tot straks...eerste lekker sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Suzanna, ik ga wandelen in het park vlak bij mijn huis. Het heet "sportief wandelen". Het is net iets sneller dan gewoon wandelen. Je gaat er conditie van opbouwen.Welke sport doe jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Caro, hoe gaat het met druppeltje? Alles onder controle?Als jullie écht hulp nodig hebben, dan kom ik helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goeie morgen Tatum Dune en Susanna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goedemorgen bol Heb jij ook goede voornemens voor deze dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Ik ga nog even kort mijn bed in. Lekkerrrrr zo'n dagje vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goeie morgen Caro. Trek je het allemaal nog een beetje? Druk hé zo'n verhuizing?Tatum, ik ga eerst dadelijk mijn pomp van het aquarium schoon maken. Das hard nodig. En dan maar, als het weer het toe laat, naar buiten. Wat troep alvast opruimen. stenen enz. Het is er nu heerlijk weer voor, als het maar droog blijft. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Zie inmiddels dat Borrie ook al wakker is. Goeie morgen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 goede morgen Dune,Tatum, Bol, Bor en caro hopelijk niemand vergeten.ja ik ben laat maar mocht uitslapen van K&B (ze waren vannacht om half 3 al druk aan het spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Moghu Igor. Heu laat????Ja die kleintjes kennen geen tijd hoor. Spelen, slapen, eten, poepen en spelen weer. Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Jawel , ikke, maar 'k was er nog niet héGOEDEMORGEN lieverds allemaal Carolien, igor, borretje, tatum, bolletje en dune. Gaan we goed vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 goede morgen Wil. vandaag de haven weer in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goeie morgen lieve Will. Ik meen me toch te herinneren dat jij vandaag een uitslaapdag had;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Bol het is AL kwart over 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Ja vandaag in de haven met de nachtdienst, all night long Uitslaapdag bolletje, wat is dat voor iets ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Morgu allemaal...... Caro.... succes met de kasten en de verhuizing... morgen de grote dag toch? Tatum, heb je eerder fuchsia's gehad? Igor.... wordt lekker dus. K&B vanaf nu snachts een uurtje tussendoor dollen, hihi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Hoi vonneke, goedemorgen ook hier Nageltjes vijlen is dus niet nodig igor ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Tatum, ik doe lopen of rennen op de loopband terwijl ik oprah (opgenomen) kijk....wat je doet past ook zeker bij me..ik ben gek op wandelen, niet voor niets heb ik een loopband.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Susan, blondie en yvon ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Caroline: beterschap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 Igor; hoe klein zijn jouw kinderen? die van mijn oudste heeft voor zijn verjaardag een wii gekregen en wat doet hij: blijf lekker wakker tot 12 uur nacht spelen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2010 nou Wil aan die nageltjes moet ik wat doen. ik zie d'r niet meer uit overal krassen op m'n benen in m'n gezicht, de haren getoupeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden