will Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goedemorgen voor de vroege noorderbuurvogeltjes,Vandaag staan jullie deze keer aan de rand van de zee cathedralen. Sail 2010 quote: De indrukwekkende intocht van IJmuiden naar Amsterdam met alle tall ships, replica's, marineschepen en enkele moderne schepen. Honderden schepen vergezellen de stoet op weg naar hun ligplaats in de IJhaven. De crews groeten vanaf hun posities in de masten en op de ra's het publiek dat massaal is uitgelopen om de schepen welkom te heten. De beelden van deze unieke intocht gaan de hele wereld over en zetten Nederland en Amsterdam als nautische natie nadrukkelijk op de kaart. Een spektakel om niet te missen! Om maar te laten zien dat ik aan jullie denk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goedemorgen Wil,Adam,Had en Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Mogguh, Igor, Will en allen.Nachtdienst bijna ten einde, dus ik duik in t papier.Hou 't zo droog als je wilt, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ha, igor, de trouwe vroege opgeknabbelde vroege vrolijke meid Net was er nog niemand, hoe snel kan het weer gaan hé.Ik ben juist thuisgekomen en ga me nog een lekker bakje thée maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goedemorgen Igor Straks weer werken. Eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Haddock, wel thuis hé, en kwestie van droog houden ik heb al de naam woestijnvosje meegekregen, samen met de niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Heb je de dienst er bijna opzitten Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Tatum, morguhhhh, is het nu gelukt met de cd-rom ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik was je voor igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Allemaal gelijk druk aan het tikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Will, ik schaam me diep Ik heb het nog niet geprobeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 G'morgen m'n koffiezetapparaat staakt, nou ja pannetje water, opgieten, dan maar.fijne dag, vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik ga me maar aankleden. Los ik jou af Will? Was ik ook gewend bij vriend. Die had een 3-ploegen dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Hoi Dhen, al lekker warm daar zekers ??Las van je problemen gisteren, en hoop stilletjes dat het betert bij jullie Tja, tatum, het is blijkbaar niet dringend hé, kan geen kwaad hoor. Ik werk altijd dag 1 dagdienst, dag 2, nachtdienst, dag 3 en 4 vrij, om dan helemaal opnieuw te beginnen.Wel shiftjes van12u !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 AIh Dhen dat is irritant zo s'morgensvroeg. ik heb het al op anders had je een bakkie mee kunnen krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goede morgen dhendro Hoe gaat het toe in Griekenland? Nog warm daar? Hier neemt het al af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Yep, hittegolf; 38-43, doe mij maar een regenbuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Saartje en Caro ook goedemorgen. vandaag weer druk Caro? hoe is het met je verkoudheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Lekker geslapen?En dan is er koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Bor ook wakker goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goedemorgen lieve mensen....wat een mooie dag, hier de hemel is blauw, prachtig!!!! Een heel mooie dag gewenst voor iedereen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Morge Carolien Bor en Susana. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Het gaat wel. Slecht geslapen maar dat komt mede door mijn hoofdwond. Mijn oog is gelukkig niet zo dik meer alleen blauw.Zodadelijk naar mijn moeder. Ga haar vanmorgen in het huishouden helpen. Beloofd is beloofd.Zal haar ook tekst en uitleg moeten geven wat er gebeurd is maandag. Zal ze heel erg vinden. Dat weet ik.Maar moet eerlijk blijven he. Ook al is 85 jaar ze is niet dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Denk het wel. Zo nu moet ik stopen. Moet me klaar maken om weg te gaan.Een fijne morgen nog allemaal.Tot laterz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Klant weg, nu kan ik eindelijk gaan liggen, het begint me te duizelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden