bolletje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Co :sun::sun::sun::sun:Goeie avond Susanna.Zo nu gaat de Bol tievie kijken. Baal er flink van, de gids klopt van geen kanten:angry: Er zouden 2 mooie films komen. KOMEN ZE NIET WWWWWOOOOEEEHHHHHHHHAAAA:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goede avond voor jouw ook lieve Bolletje... en voor iedereen die er is..Ik kom ook achter nu dat ik vakantie heb, dat er is bijna nooit iets leuk te zien op tv....dus lekker achter de pc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja Wil dat bestaat maar rook je sigaretten en hoeveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Het zijn sigaartjes, kleine met filter en doe maar een 20 per dag ongeveer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Nu eerste even dit schip gaan vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Voel je je niet heel klein naast zo'n bootje Wil?In nld heb je nicotinepleisters. die geven via de pleister nicotine af in het lichaam zadat je geen last hebt van de bijverschijnselen. ga je dan toch roken krijg je de dubbele portie nicotine binnen en geloof me je wordt daar niet echt lekker van maar het is niet iets om zomaar te proberen, je moet er zelf ook iets voor doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik las vandaag op de krant dat laser is een goede manier om te stoppen, maar nicotine is als alcohol..verslaving! dus veel werk aan de winkel, ik rook zelf en ik weet dat ik ben nog niet klaar om te stoppen, ik rook 4-5 per dag..ook veel te veel, maar dat is een issue als alcohol niet meer de hoofdrol heeft, dan komt roken aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Susan ik ben jaren geleden gestopt met roken na 9999 stoppogingen en toen niemand het in de gaten had ben ik 'stiekum' gestopt. ik had zoiets van ik doe het voor mezelf, geen weddenschappen, niemand iets vertellen want dan zeggen ze bij het minste op geringste wat de ander niet aanstaat, dat je chagarijnig bent enz. je kent het wel die motiverende zinnen. en ik had zoiets van redt ik het niet hoef ik niemand verantwoording af te leggen want ik had niets beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Lieve Igor, wat was jouw motivatie? ik weet dat ik kan zonder want als ik ga op vakantie naar mijn familie waar niemand rookt, doe ik ook niet en heb geen moeite..maar als ik terug ben (95% van mijn vrienden roken)doe ik het alweer...iemand zei ooit tegen me iets dat liet me denken: Susana, roken past absoluut niet bij je!! en zo is dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 ik was vreselijk benauwd. ik rookte een pakje sigaretten per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Weet je Igor..ik moet nu denken aan de worden van mijn moeder, ze zei ooit tegen me: wacht niet tot dit aan je gebeurt..kijk in de spiegel van de anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Susan als je nog kunt stoppen doe het dan nu. ook jij komt op een punt dat het vreselijk moeilijk wordt om te stoppen. je gelooft het nu niet ik weet het. deed ik vroeger ook niet, totdat je op het punt bent van s...t ik wil stoppen maar het lukt me nu niet.net als met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 zo en nu duiken we het bed in . K&B nog wat te knabbelen en ik m'n boek uit lezen.weltrusten allemaal en Wil werk ze. morgen allemaal weer vrolijk en gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Bedankt voor de tip lieve Igor..ik zal over na denken...zware stof..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Lieve mensen,Ik ga ook stoppen en wens jullie een fijne, lange nachtrust toe. Tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hoi Lieve Dune, hoe is het met je? ik heb je wel gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dag Lieve Bolletje, slaap zacht..Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Slaaplekker aan diegene die hun bedje gaan opzoeken. Ik heb al gehoord van de nicotine pleisters, maar ik wist niet dat je er ziek van wordt indien je toch rookt ! Het overwegen waard, thanx for the tip Zorgen voor later Het regent hier met bakken, we zien er uit !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hoi Lieve Will, heb je misschien iets nieuw voor de wii...trouwens hier regent ook heel veel...maar als ik altijd zeg: de planten hebben ook water nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Nope, 4 stuks voor de ps3 binnengekomen.Morgen heb ik een hele bak vol. Ben je in de buurt rond de middag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja..ik ben morgen rond 12 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hallo Wil, Susan, Jannigje en degene die ik vergeten ben.Ben weer thuis van werk.Ik zou ook wel willen stoppen met roken, rook er zo'n 15 op een dag.Dus veel te veel eigenlijk.Maar ja, 1 ding tegelijk.Volgens mij is daar ook een x een draadje van geweest "stoppen met roken" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ha die Will, wat heb jij trouwens in de aanbieding????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Welterusten mensenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden