Spring naar bijdragen

Donderdag 26 augustus


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voel je je niet heel klein naast zo'n bootje Wil?

In nld heb je nicotinepleisters. die geven via de pleister nicotine af in het lichaam zadat je geen last hebt van de bijverschijnselen. ga je dan toch roken krijg je de dubbele portie nicotine binnen en geloof me je wordt daar niet echt lekker van :D maar het is niet iets om zomaar te proberen, je moet er zelf ook iets voor doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las vandaag op de krant dat laser is een goede manier om te stoppen, maar nicotine is als alcohol..verslaving! dus veel werk aan de winkel, ik rook zelf en ik weet dat ik ben nog niet klaar om te stoppen, ik rook 4-5 per dag..ook veel te veel, maar dat is een issue als alcohol niet meer de hoofdrol heeft, dan komt roken aan de beurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susan ik ben jaren geleden gestopt met roken na 9999 stoppogingen en toen niemand het in de gaten had ben ik 'stiekum' gestopt. ik had zoiets van ik doe het voor mezelf, geen weddenschappen, niemand iets vertellen want dan zeggen ze bij het minste op geringste wat de ander niet aanstaat, dat je chagarijnig bent enz. je kent het wel die motiverende zinnen. en ik had zoiets van redt ik het niet hoef ik niemand verantwoording af te leggen want ik had niets beloofd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Igor, wat was jouw motivatie? ik weet dat ik kan zonder want als ik ga op vakantie naar mijn familie waar niemand rookt, doe ik ook niet en heb geen moeite..maar als ik terug ben (95% van mijn vrienden roken)doe ik het alweer...iemand zei ooit tegen me iets dat liet me denken: Susana, roken past absoluut niet bij je!! en zo is dat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susan als je nog kunt stoppen doe het dan nu. ook jij komt op een punt dat het vreselijk moeilijk wordt om te stoppen. je gelooft het nu niet ik weet het. deed ik vroeger ook niet, totdat je op het punt bent van s...t ik wil stoppen maar het lukt me nu niet.
net als met drinken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaaplekker aan diegene die hun bedje gaan opzoeken. Ik heb al gehoord van de nicotine pleisters, maar ik wist niet dat je er ziek van wordt indien je toch rookt ! Het overwegen waard, thanx for the tip ;)
Zorgen voor later :D

Het regent hier met bakken, we zien er uit !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Wil, Susan, Jannigje en degene die ik vergeten ben.

Ben weer thuis van werk.
Ik zou ook wel willen stoppen met roken, rook er zo'n 15 op een dag.
Dus veel te veel eigenlijk.
Maar ja, 1 ding tegelijk.

Volgens mij is daar ook een x een draadje van geweest "stoppen met roken"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...