Spring naar bijdragen

zaterdag 28-8

igor

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve kanjers.
Goh, heb me toch een partij geslapen zeg. Hoorde net op tievie dat er storm komt in de kustgebieden, en ik woon in het binnenland Balhuuuu.
Zo nu ff kijken wat er allemaal geschreven is en of dat iedereen goed gemutst ik. Ikke wel:present:
O ja, Caro wat moet ik nu downloaden want het staat er een paar keer. Wil kerst met de D.A. graag zien.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo das lekker bijlezen zeg. 2 pagina's is wel te doen.

Igor wat voor 'n kleur hebben die kikkers? Als ze groen zijn zijn het kikkers en hoef je niet bang te zijn. Die zijn n.l. niet giftig. Als ze bruin zijn zijn het padden en wel giftig. Maar hoe houd je die ieder jaar uit je tuin dan? Ja dan moet je het met heel fijn gaas af gaan zetten en alle stapeltjes van tegels enz. weg halen, daar gaan ze n.l. graag onder zitten.

Will Duitsers verstaan je wel hoor, Gewoon zeggen "Ich bin Will en Will hier gerne was Euro's betsalen fur ein übernachtung"moet jij eens kijken of ze je niet versteeeen.:P

Meiske nog een pup er bij? Wat voor 'n soort? Ook een St. Bernard? Lieve dieren zijn dat hé?

Welterusten lieve Jet. Slaap maar lekker meis.

Saar ja dat heb je als je ergens woont waar het veel geregend heeft. Wat een ellende voor je meis. Kun je de brandweer niet waarschuwen? Ikzelf heb het nog niet mee gemaakt.

Zo de Bolle gaat straks naar haar manneke toe. Wat heb ik gisteren veel baat gehad om het op het forum te schrijven zeg. Heb daardoor erg goed geslapen, en voel me weer toppie.
We kijken vandaag wel hoe we het gaan aanpakken. Paradoxaal of gewoon maar zwijgen. Maar voor hetzelfde geld zegt hij dan weer dat ik niet geinteresseerd ben dus het blijft moeilijk.
Ja of gewoon maar weer, zo hij het graag wil, veel aandacht geven, maar dat put zo uit. Och ik zie wel, voel me nu uitstekend. Wel wat gespannen, maar dat kan ook niet anders.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! Daar zijn jullie :D

Bolletje: Wát je ook doet bij Jos; doe het voor jezelf meid, ik bedoel bescherm jezelf alsjeblieft? Wat Jane gisteren schreef vond ik zo treffend; dat hij jou door te kwetsen ook aan zich bindt.............Probeer bij je eigen gevoel te blijven hoe moeilijk dat ook zal zijn. Veel sterkte gewenst in elk geval :heart:

Hebben jullie nu alweer regen? Nee hè? Hoop dat het hier tot na 15 uur droog blijft, dan hebben we de kennel tenminste geplaatst.
Will: de schade valt wel mee tis alleen zo'n gedoe en het hele huis stinkt nu naar die grondwaterlucht die uit de kelderkast komt :wacko:

Hey Caro, heb nog niet gekeken maar word nu onzeker of ik dat wel wil?:huh:
Later mss als ik wat meer tijd heb.

Zo, aan de slag!
Tot later en een goede dag toegewenst!
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff voor Igor: slaapkoppies :D!
Nee meid het corso is in dit dorp altijd eind augustus. Gisteren hebben de wagens in Vreden gereden.
Ga jij nog iets leuks doen t weekend? Hoe gaat puppycursus? Ik heb besloten en ook meegedeeld op de club dat ik in november Sch.H.1 examen wil doen (IPO1 of VH1 of hoe je nt noemen wilt). Dat wordt nog flink doortrainen ;)

Nou echt weg. Dahaaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahaha Bambam lekker ding. Nee trouwen never nooit van m'n leven hoor. Geld zegt me heel weinig, hoewel ik het heel goed zou kunnen gebruiken. Ja Jos heeft me van alles beloofd maar dat is er nooit van gekomen omdat ik het erg druk had bij hem en het moest er daar bij hem schoon uit zien. Eigen schuld dikke bult. Dat heb ik helemaal verkeerd toen aan gepakt.
Maar de kinderen hebben altijd gezegd dat, als ik hun nodig had, ik het moest vragen dus heb ik ze van de week een emailtje gestuurd en gevraagd of zij dit in orde zouden willen maken. Nu maar hopen dat zij er wat achteraan willen zitten want ook zij zijn niet erg vlug met die dingen, maar hebben ook altijd lopen roepen dat ik recht heb op een deel.
Maar we kijken wel joh. Komt allemaal goed en ik denk altijd maar zo, ik ben gezond, das toch het belangrijkste hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een lekkere dag, opgestaan met zonneschijn en hoop dat we dat zo gaan blijven houden !!!
:D
Al die regen zo onderhand wel zat...

Meiske : Dank voor al je lieve positieve postings en geniet van je nieuwe aanwinst :sun:

Igor : Jij gaat ook goed zeg !!! Kost het veel moeite of gaat het je inmiddels wat makkelijker af ?
:present:

Bol : Doe waar jij je goed bij voelt... Ben blij om te horen dat het forum je gisteren van dat rotgevoel heeft af kunnen helpen... Strenght van het forum, zo zie je maar weer !!! :heart:

Will : Een hele fijne motorvakantie, en keep on going strong, woestijnvos !!! ;)

Verder iedereen een fijne dag en ik neem de eerste vandaag niet !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam. dan wees maar blij dat je zo'n wijze vrouw getroffen hebt. Het lijkt je Mem wel:)

Zo lieve mensen ik ga zo weer eens op pad. Voel me toch weer wat gespannen, omdat ik niet weet wat me boven het hoofd hangt maar zoals misschien Fran of Bams Mem zou zeggen, "Ga niets uit de weg want van iedere situatie kun je leren".
Laters allemaal.:rose:

Hé verdorrie. Goeie morgen Blondie. Weer vergeten maar beter laat dan nooit.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gecondoleerd, Slokje:heart:
Een hard gelag inderdaad...
Jammer dat je gisteren niet even hier bent gekomen, misschien hadden we je kunnen helpen door te luisteren...
Drank maakt het er nu eenmaal niet makkelijker op...
Oke, het verdooft je gevoelens even op dat moment, maar die komen nu dubbel zo hard terug...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...