rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Geweldig Susana!!Jij was koning alcohol mooi de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Rapilos..bedankt voor jouw woorden..ik moet zeggen dat ik voel me sterker, begin te vertrouwen in mezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Susana, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hahaha Rapi ik moest aanpassen en drukte op quoten, tot twee keer toe. Komt zeker omdat ik moe ben:)Susanna geweldig goed gedaan meis. En inderdaad nu kun je morgen met frisse moed een nieuwe dag starten.Lieve mensen ik ga afsluiten. Ben inderdaad moe. Het bezoek aan de psych. heeft er toch meer ingehakt dan dat ik gedacht had.Wens iedereen een fijne nachtrust toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Truste Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Welterusten Bolik hoop dat het wel een goed gesprek was:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hoi JaneAlles goed onder de hoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hallo mensen, daar ben ik weer.Meteen weer weg, ff naar de keuken want appeltaart bijna klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Nee nog 5 minuutjes, maar t ruikt hier..................mmmmmmmmmmjammieBedankt voor al jullie lieve, steunende reacties!Ben lekker met de honden de natuur in gegaandaar alsnog een pot zitten grienentot er een specht boven ons hoofd begondat bracht weer sereniteit in mij.En nee, ik heb niet gedronken.Moest aan Wimmelt denken die zo mooi zei dat je daar je (overleden) moeder geen recht mee doet.OkƩ Susana, je hebt een grens verkend vandaag en je conclusies getrokken; prima!Fijn dat je man mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Oh warme appeltaart met veel slagroom.En een bak verse koffie.Van die ongemengde koffie.1 soort en licht gebrand.Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Zo werkt het wel Susana, Als je niet meer drinkt voel je jezelf beter en in het verlengde daarvan kun je wat betekenen voor je omgeving, in dit geval je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Rudy; levensgenieter Hier, vangen! Maar pas op is nog HEET Ook de goeie dingen mogen we delen dat is mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Zo goed als kan Rapi, thnx en ja een rondje appeltaart hmmmmmmmmmmmmSaar ik wilde je nog schrijven dat bij mij duivelsklauw helpttegen arthrose, ik heb gel om te smeren en capsules om te slikken.En als een soort van EHBO gebruik ik een klein chinees accupressuurapparaatjedat heet Acpasonic. Dat stuurt trillingen en infrarrod de diepte in als je de puntop de zere plek houdt en een beetje de diepte ingaat. het helpt ook bij kneuzingen,spierpijn en andere blessures, maar ook bij mijn arthrose dus. Het is wel pijnlijk op het moment zelf.Google m maar of hetr je aanspreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Bol al naar bed, Blondie en Desi naar de AA.Zie een stel nieuwkomers ingelogd: kom maar gezellig meekletsen hoor!Rapi wat heb je met de flessen gedaan die je over had?Ik heb ook nog 2 flessen wijn en een paar biertjes maar taal daar helemaal niet naar.Het bier sowieso al niet en de wijn....neuh neutraal eigenlijk, ze roepen me in elk geval niet (meer).Wat fijn trouwens dat je je zo lekker voelt in je huis en dat anderen het ook zo mooi vonden.Ik moet hier nog steeds de buurt uitnodigen, aiaiaiai, slechte beurt van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Sara, ik heb moeten leren afscheid nemen.Emotioneel erbij betrokken raken was niets voor mij.Ik vluchte voor die momenten.Wist niet hier mee om te gaan.Pas toen ik gestopt ben met drinken heb ik afscheid leren nemen.In feite staat elke dag boorde vol van afscheid nemen.Alleen staan wij hier niet meer bij stil.Toch loont het zich de moeite een moment stil te staan bijwat er zich aan een mens per dag opdringt.Verwerken en een plaatsje geven.Afscheid nemen is telkens een beetje sterven las ik ooit ergens.Volgens mij is afscheid nemen het begin van iets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hey Jane, dank je wel Ga zeker googelen en die duivelsklauw wil ik best proberen.Lief van je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Verdriet en pijn uiten en delenis ook mooi hoor saarWing schreef dat zo mooi laatst;onderschat niet de kracht van het lijdenals het uiteindelijk in al zijn facettenwordt geaccepteerd.Ik heb daar nog steeds veel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Dankjewel Jane, ik ben net uit de klauwen van de duivel ontsnapt, maar duivelsklauw voor de artrose ga ik vast en zeker probere.Sara bedankt voor de taart:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Rudy;zo zou je het kunnen zienen voor mij was het zeker ook zo dat ik vluchttevoor de vele emoties - in de drankdus nu alles veel heftiger, maar ik herken het welerken het ookbij mij een extra moeilijkheidsfactor:ik pik de gevoelens van anderen opmoet alert zijn op wat wel / niet van mijzelf is.Voor mij is afscheid nemen niet een beetje stervenook niet het begin van iets nieuws trouwensmeer een verdiept voortzetten van wat er al wasen altijd zal zijn, ook al verandert de vorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Sara,Die overgebleven flessen staan ergens achterin de kast.Taal er verder ook niet naar hoor, en zo zie ik ze niet staan ook.Trouwens moedig van je dat je toch nog aan die appeltaart ben begonnen.Hallo Rudy,Leuk dat je je weer even laat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Voor mij is afscheid nemen niet een beetje sterven ook niet het begin van iets nieuws trouwens meer een verdiept voortzetten van wat er al was en altijd zal zijn, ook al verandert de vorm. ==========================================Heel mooi en diepzinnig geformuleerd vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hallo Rapilos,bedankt voor je positieve woorden... Ja ik heb het gevoel dat het deze keer echt gaat lukken. De steun van zoveel lieve mensen op dit forum en die weten hoe moeilijk het is om van die duivel Alcohol af te komen...Ik ben vandaag lekker buiten geweest, eindje fietsen, bakkie thee drinken bij een vriendin, eventjes het dorp in naar de Blokker... ik voel me echt goed. Ik weet het, dag 3 is het moeilijkst, dat is morgen...Maar ik wil doorzetten deze keer! Ik wil dit gevecht nu eens en voor altijd winnen!Samen staan we sterk!liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hey Rapilos het laatst wat ik van je heb gelezen was dat je bent verhuist en het daar goed naar je zin hebt en dat vind ik fijn voor jou.Over verhuizen.Sinds vandaag heb ik na lang wikken en wegen besloten naar Belgie te verhuizen.Ik verkoop mijn apartement en vertrek uit de achterhoek.Ik laat er niets achter.Heb er veel leed meegemaakt maar ben ook weer opgekrabbeld uit de missere.Het voelt eerder als een opluchting.Dus het wachten is op een koper en dan doe ik de deur achter me dicht.En begin aan een nieuw hoofdstuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Pfff Jetset gaat als een jetstream zeggeeneens kans om op mn pactmaatje te reagerenof te vragen hoe het met jou gaat dan?Ja Jane daar kan ik ook geen genoeg van krijgen" onderschat niet de kracht van het lijden als het uiteindelijk in al zijn facetten wordt geaccepteerd. " (Wing)Ben er ook nog niet over uit-gedacht.Kreeg net 2 lieve sms-jesik ben een gelukkig mensdat er zo veel lieve mensenaan mij denkendat ik besta in hun harten en gedachtenalleen dat al rechtvaardigt mijn bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hohoho jawel, hoor, Rudy: je laat mij achterin de Achterhoek! Snik.Nee maar zeg dat is een hele stap die je neemt.Waarom Belgiƫ? Hoef je niet te beantwoorden hoor als t te persoonlijk is.Hihi hebben we straks 3 woestijnvossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden