Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goed Tobbertje! Nou dan weet je dat je morgen op je hoede moet zijn. Heb je plannen om iets ter afleiding te doen? Lekker dat je er vandaag op uit bent gegaan!Rudy; ga je nog naar Normaal in oktober.........ter afsluiting???(hihihi ik ga!!! word een opvallende verschijning daar denk ik :$)Over afsluiten gesproken:ik ga nog ff bankhangen.Iedereen nog bedankt eneen goede nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Tobbertje Stoppertje of wordt hetToppertje stop met vechten maar aanvaard de situatie waarin je je blijkbaar niet thuis voelt.Vanuit het aanvaarden schep je ruimte.Met vechten geef je voedign aan je problemen.Ze worden alleen maar groter.Maar ik begrijp wel dat je enige vechtlust aan de dag wilt leggen omde klus te klaren.En dat is een voornemen waar je mee verder kunt.Je staat er niet meer alleen voor.Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 hey Sara heb je voor mij ook een stukje appeltaart? heerlijk als het nog warm is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Och hemeltje lief ben ik vergeten dat Normaal op treedt.Nee hoor Sara is maar een grapje.Ik ben nog nooit naar Normaal geweest.Misschien kunnen we samen nog een bak koffie doen met taartergens in een leuke tent of desnoods ameh voor ik definitief vertrek?En waarom wordt jij daar een opvallende verschijning.Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Lijden is de basis voor geestelijke groei.Lijden verwerken uit bv het verleden.Het moet geen lijdensweg worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Rudy,Ik hoop voor je dat je een fijn nieuw leven krijgt in Belgie.Wel een hele stap, maar is ook weer een hoofdstuk wat je achter je laat.Kan dan idd. als een soort opluchting voelen, ook omdat je niet meer hoeft te wikken en wegen van welles, niettes.Ben zelf ook verhuisd dus, en bevalt heel goed.Eigen stekkie, en ex nog op de achtergrond.Tobbertje,Voordat je het weet kan je je naam echt veranderen in Toppertje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Lieve mensen, ik "zie"jullie morgen alweer...Slap zacht allemaalLiefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ik ga me maar eens voorbereiden op een degelijk ouderwetse nachtrust.Tot een volgende.Laat de eerste staan en alles komt goed.:heart:je voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 En ik duik er ook vroeg inwel ff met een goed boekde hel van '63Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Trust Rudy en Susana,Ik ga zelf ook zo.Nog even de rijdende rechter kijken.Altijd lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 gossie mikkie Rudy doe je t erom ofzo,steeds ga je net weg als ik binnen kom;)Hopelijk gaat je gezondheid goed (ben nog niet bijgelezen)In ieder geval het besteTruste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Truste Witte:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Dankje Rapilos een weloverwogen stap moet ik zeggen.Als ik nu niet ga, mis ik denk ik de boot.Heeft ook met leeftijd, verzekering zorg en financien te maken.en niet te vergeten mijn gezondheid.De laatste uitslagen van onderzoeken waren goed.Besluiten te verhuizen was al tijden een gevecht tussen hoofd en hart.Uiteindelijk heb ik geluisterd naar mijn hart.Ik kan langzamerhand op mijn gevoel vertrouwen.Prima ontwikkeling denk ik.Wij hebben het goed samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hallo uit het verre buitenland, is er nog iemand, of zijn jullie nu allemaal uitgelogd? Ik was even vergeten dat ik met 6 uur tijdsverschil zit en dat het thuis dus al laat op de avond is.Ik ben nog niet lang weg, maar de eerste hobbels van restaurants en terasjes heb ik glansrijk doorstaan, al zeg ik het zelf!!!!En het was niet eens zo moeilijk.En het is hiet bloedje heet, dus iedereen wil wel graag een koud drankje, en dan bedoel ik geen water.Ik val mijzelf tot nu toe mee.Ik heb het dus tot nu toe droog gehouden en dat zal de rest van de week dan ook lukken.Welterusten voor degenen die nu gaan slapen.Ik ga straks weer de hitte in om ergens te gaan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ik word gezond jaloers op je JannigjeGeniet er maar lekker van en vergeet niet dat wij op je schouder zitten heals je een lastig moment hebt.Knap dat je tot nu toe alles doorstaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hey Witte hallo mijn vrouw staat te popelen om te gaan slapen.En dat doen we altijd samen...... slapen.En wat ik allemaal nog moet doen voor ik erin lig.!Zal het maar niet vertellen.Een normaal mens heeft er een dagtaak aan.Witte tot een volgende.Ik sluit af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ha Witte: nee ik vergeet iet dat jullie er zitten hoor!!!!Gelukkig wegen jullie niet veel, maar jullie zullen wel doorweekt zijn:D, eni dan niet van de regen.Het is hier 33* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Jannigje toppie meid!!!ook niet verkeerd als je jezelf meevalt he!nou wij rekenen er gewoon op dat dat zo blijft hoorvertrouwen moet ik eigenlijk schrijven,geniet ervan heen leuk dat je even hier komt piepenondanks dat tijdsverschil:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Oh, ik wordt geroepenDag allemaal!Ga goed:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Wil,mocht je vroeg vertrekken morgen:toi toi toigeniet ervan en rust lekker uit heen ook bij jou: je hebt een heleboelonzichtbare verstekelingen bij je op de motordus rijd voorzichtigen kom heel huids weer hier thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Jane, wat een lief berichtje nog. Ben nog heel even komen piepen, moet alles (ahum) nog pakken.Morgenvroeg eerst vader naar het ziekenhuis brengen voor een lichte ingreep (zo zeggen ze toch) en dan vlug huiswaarts om alles op en in te laden.Bedankt voor jullie deelname, ik maak er een mooi toertje van en zal het jullie delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Dond worry Rudy.Slaap lekker...We spreken elkaar wel weer.Have fun JannigjeHee Wil, heeel veeeel plezier met je motortocht going on the highway talala Geniet lekker van het vrije motorgevoelEn ik verheug me op je verhalen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Bedankt witje, gooi er gelijk af en toe een mooie foto tegenaan. Ben eindelijk aan het pakken, ladadi ladada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Wil heel veel plezier en rij voorzichtig, Denk aan de verstekelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Heerlijk hoor Will,T klinkt echt goed.De antabus niet vergeten he...Je bent nog laat Igor?Ik ga dr wel in nu.Fijne chat nogLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden