Spring naar bijdragen

Donderdag 2 september


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

1-0 voor jou Hannah.

Gelijk heb je dat je niet blijft hangen Safi
De trein moet tenslotte veder toch...
Wel leuk om zo af en toe een update van je te lezen.
Ik wens je veel succes met je eigen bedrijfje en hopelijk komen jullie
snel door alle procedures heen.

groetjes van mij en succes met alle plannen en je don'ts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ohhh en nog even als laatste dit voor Jane

Safie was ook 1 vd eerste die mij heel veel succes wenste
en me het gevoel van welkom gaf hier op deze site.
Vandaar dat ik het nog steeds heel leuk vind als ze hier even
komt buurten en haar verhaal doet.

Zo zie je maar Jane, wat voor invloed zo een warm welkom heeft op deze site....
Keep up the good work!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Witte, wat fijn dat mijn welkom je zo goed heeft gedaan, ik probeerde net even terug te lezen wat ik dan geschreven had maar dat is niet meer te zien, helaas.

Maar welkom heten is erg belangrijk, het heeft mij toen ook over de streep gehaald. Corinne en Gem en Houtje waren toen erg aktieF op dat gebied.
Fantastisch!
Hoe zou het met Gemmetje zijn.
Houtje is a.s. de 6de jarig dat weet ik nog wel.
Ik denk nog vaak terug aan het contact wat we toen hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Hannah wat lief, dat zal goed voor je zijn, die dagelijkse wandelingen buiten en dat kontakt met andere hondebezitters.

Ja Bambu koffie drink ik nu ook weer, maar die koffie verslaving bleef maar terug komen.
Je eerste kopje smorgens drinken en al nadenken over de twedde en derde en na enkele maanden helemaal niet meer kunnen funktioneren zonder.
Iets wat me een kick geeft blijft me aantrekken helaas.

Fran, hoe bevalt Groningen. ik kom je nooit tegen:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha Safi je bent er te lang uit bij deze site.
Nadat ik mn stukje geschreven had heb ik t zelf ook nog even opgezocht
wat je lieve woorden ook al weer precies waren
en ze staan er nog, zoals ze er dus altijd hebben gestaan....
Gewoon ff op mn naam zoeken bij wie is wie.


Leuk om jullie weer even online gezien te hebben,
Maar ik ga dr van tussen.
Ga even kilometers maken op mn fiets

Maak er een mooie dag van.

Laterzzz

(jammer hoor Bol dat je er niet was, nu je zoveel visite hebt;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Safi, leuk je weer es ff te 'zien'.
Hier alles wel. Ik ben weer aan het werk, inmiddels getrouwd met Fran en het leven is het leven. Ga ook nog steeds naar de AA wat me veel voldoening schenkt. Ik voel me een rijk en gezegend mens. Die af en toe nog es uit haar slof schiet, teveel dingen vergeet op te schrijven in mn agenda, zodat ik regelmatig mezelf dubbel boek. En dan kost het veel energie om dat weer recht te breien. Nou ja en zo zo wat. Rook helaas weer, na vier maanden niet, dat krijg ik maar niet helemaal onder de knie.

Nog steeds blij met het kado wat ik mezelf gegeven heb door te stoppen met drinken. Ik leer, ontwikkel en mn geestelijke groei gaat door. En nog steeds ZO BLIJ om 's ochtends zonder kater wakker te worden, dus.....haha.

Fijn te horen hoe jij gaat, volop in beweging. Goed man(vrouw).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wiite gevonden

Mensen, blijf je best doen, drank maakt niet gelukkig, vrolijker, gezelliger of beter, vooral op de lange termijn.
Als je de'' voordelen'' van drank op een rijtje zet voor jezelf en je gaat dan bekijken wat het met je doet op lange termijn dan is er maar 1 antwoord, kappen met die handel en iets kiezen wat gezonder voor je ziel en lever is.

Fijne dag allemaal.
Ik ga mijn nieuwe schilderij inleveren voor de expositie, mijn eerste grotee werk, Jugendstil en inspiratie van Gustav Klimt met elkaar verbonden.
Vind het doodeng maar ik vind hem zelf erg mooi geworden, Een vrouw die naakt zweeft in de lucht met lang rood/koperkleurig haar met bloemen en veel blauw/zeegroen achtergron, vogels en natuurlijk safi mijn hond verstopt achter het haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi!

Groningen bevalt goed, al mis ik Gent ook wel een beetje, hoor. We zijn er onlangs een paar daagjes geweest en ik was vergeten hoe mooi Gent is!

Hihi, misschien komen we elkaar wel eens tegen zonder het te weten... Als je me ziet, moet je maar heel luid roepen, hoor, want ik ben een blinde kip. :o

Zo, ik ga weer aan het werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hoor ik nu jullie zijn getrouwt, wat geweldig!
Ik wens jullie een heel gelukkig leven samen
:D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon::D:heart:B):sun::present::moon:

Slingertje waard zou ik zo zeggen.

Het lukt mij erg goed mijn grenzen aan te geven, met continuiteit heb ik het nog steeds moeilijk.
Ik kan heel enthousiast plannen bedenken maar langdurig iiets uitvoeren geeft me uiteindelijk stress.
gelukkig zijn ze in de galerie blij met iemand die steeds weer ludieke akties bedenkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terug,
Allereerst, Blondy, Borrteje en Witte,
Nog bedankt voor jullie reactie.
ik had te snel uitgelogd.
Voel me gelukkig alweer een stuk beter, Volg jullie raad maar op;
Even een dagje niets.
Vind het soms moeilijk om daar geen schuldgevoel over te krijgen, maar probeer me daar overheen te zetten.
Net naar het dorp gelopen (nog wel moe)
Maar..een nieuwe jas gekocht en nieuwe schoenen.
Al heel erg lang niets meer voor mezelf gekocht i.v.m. de financieen.
Altijd een appeltje voor de dorst willen hebben he, voor eventuele barre tijden, die misschien ooit komen gaan.

Maar geeft toch wel een goed gevoel.
Probeer nu zoveel mogelijk de suiker uit mijn leven te bannen
Heb van de week heel veel gesnoept, en wordt daar altijd ontzettend moe van.
Dus die hoofdpijn vanochtend kan heel goed een afkickverschijnsel zijn.
Weet dat als ik gezond blijf eten, de beloning vanzelf komt.

Safi,
Je bent alweer weg.
Natuurlijk herinner ik je nog.
Ook dat je toen meegewerkt heb aan die t.v.uitzending
Dus weet zelfs hoe je eruit ziet:)
Fijn, te horen dat het zo goed met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, met 60 en alcoholvrij, dan ligt de wereld toch aan je voeten..:D
Eigenlijk zouden we allemaal opnieuw moeten gaan tellen vanaf het moment van droogstaan, omdat het een ander leven is...een soort nieuw leven...

Mijn pactmaatjes Dympf en Tobbertje zijn niet online, maar vanaf hier: houd vol, we kunnen het!

Ik moet zelf de deur uit en ben hier waarschijnlijk pas morgen weer. Tot dan, iedereen fijne avond en rustige nacht! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Lieve Bol, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
:moon::):musicnote::present::moon::):musicnote::present::moon::):musicnote::present::):musicnote::present::moon::):musicnote::present::moon:
Ik las dat je wel moet werken maar toch een hele fijne dag.
Krijgen de dieren bij de DA ook gebak????????

Jet, Sara, Coco, hier gaat het nog steeds goed hoor.
Vandaag dag 13.
Ik schrijf af en toe ook nog wel op het pact draadje.
Lees dat het met jullie alledrie goed gaat Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

Sara, ik ben benieuwd hoe je eerste werkdag vandaag gaat bevallen, maar
dat lees ik vanavond laat nog wel ff.

Will, goede reis vandaag.

Blondie, morgen extensions!!!!!!!!

Susan, doe je beetje voorzichtig in de achtbaan? :)
Ben daar vroeger ook veel geweest, toen was er nog die "liefheersbeestjesachtbaan"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, jammer dat ik je miste
het gaat goed, fijn te lezen!
En de cafeiine, ach je hoeft niet perfekt te wezen, toch?
Tenzij je er zelf heel erg last van hebt natuurlijk
Ik kan zelf ook niet zonder, maar vind roken, drinken en snoepen
toch ergere verslavingen.

Sara, ik hoop dat het goed gaat
en je vanavond voldaan-moe je bedje inrolt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kraak knak, boem, @#$%^&^# Zo de Bol is weer thuis. 60 lentes jong pppffffttt.
Lieve allemaal wat een hoop felicitaties van iedereen. Geweldig zeg. Hartstikke bedankt:heart:
Zo zeg wat heb ik vandaag ontzettend hard gewerkt. Misschien wel 30 ritten gehad en nog eens de kennels gepoetst van de honden, en de kittenkamer gedaan.
Maar Bol heeft niet gedronken, nee dat kan niet met Refu in je lijf. Yes.
Nou nu ga ik eens ff de inwendige Bol verwennen. Later allemaal.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Hier nog een "ouweling" voor je. Van harte proficiat meis, je bent onder een goed gesternte geboren!
(hum hum).
fijne dag en vooral proficiat met het kado dat je je zelf de afgelopen periode hebt gegeven!

:present::musicnote::heart::light::present::musicnote::heart::light::present::musicnote::heart::light::present::musicnote::heart::light::present::musicnote::heart::light:

Safi, fijn dat je okee bent, maar leuk even te horen!

BB, ook fijn!

Okee, ik ga weer aan de keuken-arbeid!

Doeiiiiiiiii!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond iedereen, nieuwe en "ouwe" ;)

Verjaardag al goed gevierd bolletje ? Goed dat je de refu hebt genomen hé, is weeral een beetje spanning minder.

Schiiterende dag gehad, Wurzburg is prachtig !!! Heel veel gewandeld, het kasteel beklommen (honderden treden, maar wat een prachtzicht boven) en genoten op de terrasjes met viool muziek. Wat een verschil met gisteren !
Toch één ding, voor het eerst trek gehad !c Samen met de eenzaamheid kwamen de gremlins.c De halve liters passeerden met de vleet op de terrasjes, de zon scheen, en ik had vééééél dorst. Jullie kunnen niet geloven hoe blij ik was dat ze alcoholfrei bier hadden. Het helpt me toch hoor !! Zwaardere test was vlak voor de brug naar het kasteel. Daar liep ik langs een oergezellige wijnbar. Tafeltjes buiten en iedereen met wat tapas een heel groot mooi glas wijn voor zich. Je zou voor minder, ben best blij dat ik de antabus binnen heb. Gremlins galore en het was nog niet gedaan, want aan de kathedraal stonden allemaal tentjes buiten en was er een wijnfeest aan de gang :huh:

Pfff, daar ben ik maar vlug doorgelopen, maar betrapte mezelf er op dat ik keek naar alle volle glazen die er stonden.
Denken aan morgen, denken aan de kater die ik niet ga hebben, denken aan de slechte smaak in mijn mond en dito hoofdpijn. Denken aan jullie en aan het pact. Het helpt !!!!!!

Heb heel gezellig resto gevonden aan de oevers van de Main. Als strakjes de lichten van het kasteel gaan branden moet het er wondermooi zijn.

Nu even rusten in mijn piepkleine kamer (tja, hier moet ik alleen maar slapen hé)

Ik mis wel iemand waar ik a la minute mijn emoties mee kan delen. Heb van heel de dag geen woord gezegd, behalve tegen één of andere dienster. Veel sms'jes gestuurd, dat wel, maar het is toch niet hetzelfde. Afin, blij dat ik het hier heb kunnen wegschrijven.

Nu even rusten, de benen zijn wat moe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...