Spring naar bijdragen

3-9-2010

Jannigje

Aanbevolen berichten

Stilletjes naar binnen piepen als ik een berichtje aan het schrijven ben Bol????
Hihi.
Ook goeiemorgen hoor.
Drukke dag dus voor de boeg, maar wel gezellig geloof ik he?
nOu , lekker van genieten dan hoor.
en dat Jos je verjaardag vergeet....
Das balen, kan ik me indenken. Mag je hem ook rustig zeggen, rustig zeggen dat je dat verdriet en pijn doet.
Doet hij er zelf maar mee wat hij wil/kan.
Maar dat jij het uit naar hem... kan voor jou al wat opluchting geven misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste mensen
Ik lees regelmatig mee op dit forum, maar schrijf weinig of niets, dus ik deel niet. Is niet echt aardig van me.
Zie dat het met veel mensen heel goed gaat en daar ben ik blij om en ik doe er tevens m,n voordeel mee, want ik leer ervan.
Nu even wat over mezelf. Het gaat fantastisch met me ik sta nu anderhalve maand droog en voel me goed, relaxted.
Iets wat ik in het verleden in droge periodes niet had. Misschien komt het dat ik het nu ook echt zelf wilde en het niet doe onder een zekere druk van m,n geliefden
Ik ben nu bijna 62 en voel me gezond. Ik werk en sport ook nog eens zo,n 5 tot 7 uur in de week.
Al met al dit stuk onrust vindt na jaren dolen eindelijk rust. Heerlijk.
We gaan volgende week voor 2 weken op vakantie en heb daar reuze zin in. Lekker ontspannen, lezen, dingen bekijken, lekker eten, niet drinken.
Drinken deed in overigens nooit op vakantie, alleen thuis.
Mensen fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel ;

Fijn om te lezen dat je zo goed gaat en voel je geen meegluurder hoor !!!
Haal uit het forum waar jij wat aan hebt...
Als het jou maar helpt door mee te lezen droog te blijven... :D
Ik wens je alvast een fijne vakantie en ga zo door !!!

:sun:

Zo, en nu ben ik echt weg !!! Op de fiets:huh:
Moet toch ook eens wat aan die barslechte conditie van me doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Will

Fijne vakantie gewenst en hoop , dat je inmiddels goed op je plaats van bestemming bent aangekomen. Hopelijk niet te klein , koud en/of lawaaierig. :huh:

Omdat ik ook van plan ben om de laptop mee op reis te nemen , wil ik je vragen , hoe jij het hebt geregeld met de internetverbinding onderweg.
Voor straks , eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey druppieeeee, long time no see. Al een beetje op uw plaats ?

Ik dender er gauw even tussenin en ga vlug eten, ik rammel.
Even om te zeggen dat ik in het oiste plaatsje van de wereld ben beland, dit tart elke verbeelding. Ik zit hier precies midden in een grote maquette of zo !!

@ron, als je boekt er goed op letten dat ze draadloos internet hebben hé, liefst gratis natuurlijk, of dacht je dat alleen de hollanders spaarzaam zijn ?

Strakjes meer, nu Rothenburg verkennen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Gaat kee hier. Beetje proppen want veel weggedaan maar blijjkbaar niet genoeg hahaha.
Erg wennen maar stikblij geen trappen meer hoeven te lopen.
WMO is al geweest en krijg vele aanpassingen dus moet lukken hier alleen ik verdwaal telkens.
Banjo maakt het ook goed al is ze wat van de leg door de rommel maar dat hebben we dqan maar samen.

Wil nog graag Igor en Blondie bedanken voor de hulp maar vooral het erg leuk gevonden te hebben ze live te zien.
Ook wil ik de mensen graag bedanken bedanken die lieve kaarten stuurden via Caro en berichtjes.

Nou Caro nog bedanken maar daar heb ik geen woorden voor. Zoveel liefde en hulp die ze me geeft.

Kom er wel. Ben strijdbaar, slaap als een os en eet als een varken hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Drup en Caro!

Krijg net een mailtje van Caro, ben niet meer zo veel op ADB dat het met de dongel goed
gelukt is (na de nodige troubles) om te internetten.
Ik heb er zelf een voor het ziekenhuis toen gekocht, vandaar dat ik het wist.

Sorry dat ik niet bij de verhuis was, maar ik ben hier ook super-super-druk met allerlei
andere zaken, en met iemand die mij keihard nodig heeft dus we doen allemaal ons ding
zeg maar.

Maar ik kom nog wel eens regelmatig in Dordt dus wie weet......

Nou mieters dat je weer kan internetten, ik zou mezelf geen raad weten zónder!

Alle goeds Drup en veel plezier met Banjo en Struikrover en de groeten aan Caro!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Ik ben vandaag weer voor het eerst op het forum sinds een jaar of 5...
Brijderstichting achter de rug, want ik val toch telkens in de utopie dat ik toch ECHT wel 2 glazen wijn kan drinken en NIET meer!

Nou, NOT! Dit gaat me mijn huwelijk kosten als ik nu niet voor goed stop.

Van de week besloten tot mijn laatste redmiddel: Refusal. Dat heb ik jaren achter de hand gehouden, maar voor de gek houden heeft geen zin meer...ik KAN het niet op eigen kracht.

Vandaag de eerste pil genomen en heb vanuit dit forum veel ervaringen gelezen.

Ik heb besloten met 2 per dag te beginnen i.p.v. 3 per dag.
Ben benieuwd....

Fijn om alle ervaringen weer te lezen van jullie...

Prettige avond en fijn weekend, ik ga het weekend weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vlug typen want nu is de Internet verbinding weer kwakkel.
De kamer is veel beter dan voorheen, klein maar tenminste heel gezellig met een hele mooie badkamer ;)

Ik heb weer heel veel gestapt vandaag. Rothrnburg is prachtig, net een oude middeleeuwse vesting met ongelooflijk mooie huisjes. Heb van de zon genoten, de terrasjes en heb me zo goed als niet eenzaam gevoeld, maar..........als het kwam, dan kwam het goed !!
Was in de burchttuin aan het wandelen, en had niemand om deze pracht mee te delen en poefffff, duizend kilo op mijn schouders. Sms'sen dan maar om contact met het thuisfront en dat hielp :D
Na de middag enkele musea gedaan om de geschiedenis te leren kennen, en het laatst wat ik heb gezien was het criminaliteits museum. Werd een beetje onpasselijk met al die gruweltuigen daar te bekijken en poefff, daar was ie weer, big time.

Ach wat, het zal wel gewoon de moeheid zijn die me nu fors rond de oren slaat. Te weinig slaap, teveel gewandeld. Ik ga nu wat rusten op de kamer, power napje doen. Voel me straks hopelijk wat beter, want vanavond verwacht ik hier nog wat spectakel. Fakkeltocht of zoiets :D

Dus, vanavond nog wat snapshots misschien. Als internet het toelaat tenminste ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...