Spring naar bijdragen

3-9-2010


Jannigje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een grappige naam Jetset.

Ik vind het naar om te lezen dat je er best wel last van heb, dat het hier momenteel zo stil is.
Vooral omdat ik me daardoor direct weer realiseer, hoe ontzettend nodig ik het forum heb gehad
toen ik net met de behandeling was gestart, maar nog veeeel meer toen die net
afgelopen was.
Hier konden we sparren met elkaar en onze tijdverdrijven die we opeens over hadden, daarnaast was het forum echt een soort van oefenterrein voor real live.
Wat dat betreft vallen jullie echt in een soort van gat.
Ik vind het echt erg jammer voor jullie dat de golfbeweging de verkeerde kant op is geslagen.
En moet je je idd optrekken aan het weinige wat hier nog alcohol gerelateerd geschreven wordt.
Maar ja het is niet anders zullewemaarzegge.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Jetset,

Dank ook voor de anderen die me welkom heten. Ik moet er weer even inkomen hoor!
Heette vroeger Floortje, volgens mij ken ik Houtje nog, heb jij niet het dagdraadje bedacht?

Afijn, Jetset, ik ga met man en dochter van bijna 11, de twee honden en de hamster naar de camping in Drenthe. Onze pas gekochte caravan schoonmaken en een beetje inrichten.
Soort van 2e huisje buiten zeg maar! Ik woon in de randstad waar meer auto's dan bomen staan en het is heerlijk dat het in Drenthe andersom is!
Ja, bij gelegenheden als uit-eten en weekendjes weg hoorde altijd die WIJN!
Het "wijntje" zoals het dan heet.
Nou: voor mij is een glas te veel en een fles te weinig!

Ik zal me na het weekend fatsoenlijk voorstellen....

Fijn weekend allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van slapen is er natuurlijk niet veel gekomen. Ze lopen hier met trommels rond in de stad. Erg mooi en middeleeuws, dat wel, maar voel de moeheid erg hard doorwegen nu. Is dit die beruchte derde dag Jet ??
Heb eindelijk de antabus genomen vandaag, want dat schoot er bijna over.
Trek momenten heb ik hier niet, ttz, op vanmiddag na, in de zon, rustig en natuurlijk alleen.
Waarom eens niet een goede halve liter drinken ?? Rondom mij doen ze dat allemaal immers toch ?

Wel, omdat het NA bier net even lekker is, dus waarom het riskeren ? De antabus was toen nog niet binnen, en ik voelde me moe. Maar dan dacht ik, hé, deze mensen kunnen stoppen en ik waarschijnlijk niet, waarom dan beproeven. Om dronken in bed te kruipen en morgen slecht als de pest met de moto verder te rijden ?? NO WAY !!!!

Ben beginnen stappen na die 2 na'tjes en heb veel foto's getrokken. Ik hoop ze straks even on line te kunnen zetten. Internet valt regelmatig weg, dus is wat afwachten.
Nu gauw naar beneden iets eten ergens, ben nu extra gevoelig voor het alleen zijn. Ik voel het door de moeheid. Vanavond ga ik vroeg slapen ook en hopelijk gaat me dat hier wel lukken. Verwacht straks stilte, moto staat in een garage en heb slaap genoeg !

Jet, ik vind het knap van je dat je ondanks uw eigen miserie toch heel positief overkomt. Dat verdient een dikke :present: vind ik. Daar is mijn gezaag hier maar niets tegen hoor ! Je hebt echt een hele gezonde aanpak en kijk op alles ;)

Druuna, van harte welkom hier, ik kijk uit naar onze kennismaking ;)

Alle anderen, van heel diep even :heart:, maar dat wisten jullie al hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop niet dat ik de indruk gewekt heb jou niet als een positief mens te zien hoor jetset
Want ik ben echt heel blij dat je je eigen plan gemaakt hebt
Ik wens je dan ook veel succes met je sport/sauna abbonement en je sollicitaties.

Ik moet er ook weer van tussen
fijne avond en tot
laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve allemaal,

Daar ben ik weer ff. Heeft iedereen een beetje een prettige dag gehad? Heb de dagdraad nog niet gelezen en ben daar nu ook te moe voor.
Het is vandaag goed gegaan. Heerlijk bezoek gehad van m'n schoonzus en zwager. Bij Jos was het een stuk minder maar ja dat was te verwachten maar verder hier in huis was het berengezellig.
Gelijk m'n katten maar even laten na kijken door mijn zwager. Die waren wat aan de dikke kant maar verder zijn de hartjes longen en nieren oké.
We zijn lekker wezen Grieken. Nou dat was jaren geleden geweest maar ze wilde mij trakteren voor mijn verjaardag en ik mocht kiezen. Nou dat liet ik me geen twee keer zeggen en wist ik meteen wat ik wilde. DE GRIEK. Nou ik heb dan ook heeeerlijk gegeten.
Morgen heb ik weer dienst en komen ze me rond 8.30 halen. Dus vanavond vroeg in m'n bed. Zo nu lekker onderuit.Ik ben moe maar voldaan.:)

O ja Druuna, van harte welkom hoor. Ik hoop dat je er veel aan zal hebben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, je bent geweldig goed bezig! Dat verdient ook een :present:! Je geniet, maar zonder alcohol; geweldig toch?? Super dat je zo sterk bent. Ik heb de antabus ook overwogen maar ik probeer het eerst zonder. Begrijp me niet verkeerd hoor, het niet om je te kwetsen hiermee. Als het voor jou gemakkelijker is en een stok achter de deur moet je die gewoon gebruiken.

Ik ben vandaag dag 5 droog! Heb net een lang telefoongesprek gehad met mijn nichtje die zwaar aan de de coke verslaafd is geweest, en zij is clean, en zij steunt mij ook. Een verslaving is een verslaving...
Voor iedereen even moeilijk; of het nu stoppen met roken, drinken, gokken, of drugs is of wat dan ook.
Het gaat om wilskracht en doorzettingsvermogen en dat moeten we allemaal helemaal zelf doen.
Maar door steun van anderen die ik hier zoveel vind ben ik al verder gekomen dan ik had durven dromen!

Dus jij en alle anderen; Dankjewel!!

SAMEN STAAN WE STERK!

Fijne dag morgen weer, en lekker fit zonder kater de motor weer op!

Groetjes, Tobbertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jetset,

Niet zo negatief, je bent een kanjer en een doorzetter. Je zegt het zelf: Jos is je tegengevallen, maar dat was te verwachten. Leg de lat niet zo hoog voor jezelf: je bent realistisch en dan moet je jezelf niet afstraffen. Wees moe, en gun jezelf dat ook; je kunt er niet voor iedereen tegelijk zijn en wees er vooral voor jezelf anders kun je niets voor een ander betekenen.
Fijn dat je in elk geval bij de Griek hebt genoten, wees niet te streng voor jezelf.

Daarnaast een compliment voor het feit hoe je met iedereen hier betrokken bent, dat zegt wat over jou.!

Ook natuurlijk groetjes aan mijn maatjes Dympf en Tobbertje, post hier gerust: ik antwoord vanavond want ik kan online blijven! Volhouden kanjers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Vandaag een heerlijk dagje gehad
Lekker rustig, en ex is komen eten.
Ik had lekker hachee gemaakt met rode kool.
Morgen gaan we samen een dagje uit.
En alles zonder drank he, want beide drinken we niet meer, en dat bevalt heel goed.
Soms heb ik het gevoel, dat nu pas het echte leven kan beginnen, zonder sluier.

Bol,
Rust lekker uit joh.

Chardonee,
Volgens mij bedoelde jij in je stukje van daarnet, Bolletje en niet Jetset.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond lieve mensen!

Kom me ff melden en afmelden voor deze dag.

Tobbertje: je hebt t heel erg juist, ga door en hou je vast aan je ontdekkingen.

Will: ja mooi hè Rothenburg? Vind het heel knap hoe je de trekmomenten m.n. in eenzaamheid pareert, grote klasse! Refu erin en weer door man! Wat is volgende stop? Je gaat ook nr Augsburg hè, ook al zo'n geweldige geschiedvolle stad.

Druuna: ook ik ken jou nog als Floortje!
Je was er vorig jaar toen ik mijn eerste keer ben gestopt.
Had een terugval en dan net als jij het idee dat ik wel 1 of 2 kon drinken.
Nee, dat kunnen we niet. Ik ben er nu ook weer helemaal mee gestopt.

Jet: lieverd, wat spijt me dat dat je je eenzaam voelt! En helaas voor jou: morgen heb ik geen vrij maar hoef alleen 's middags te werken. Goed dat je aktie onderneemt meid. Heb je trouwens al zicht op andere woonruimte?
Vandaag was de eerste hele dag en ondanks de lange pauze viel het toch niet mee soms. Ben nu ook nogal moe. Daarom ga ik afsluiten en op de bank wat zappen. Oh nee eerst aantekeningen uitwerken.

Dagdag fijne avond,
don't do what I wouldnt do
en slaap goed straks
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he Will, Beate hier. Ik wist niet dat je Antabus ging/moest gebruiken. Nou ja, nu maar tenminste 3 daagjes wachten he! Antabus een een surogaat, dat weten we allemaal. Je wilskracht moet het kunnen doen.
Met Antabus heb ik ook gedronken, znder Antabus heb ik niet gedronken....dat werk dus. Hoe is het nu??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, las nog even de berichtjs van Tactive door. Deze kampioen banneling of vingertjetik krijgt nu een andere benadering. Zegt heel veel over mezelf maar zeker ook dat ik toch veel geleerd heb.

Houtje het maakt niet uit hoe je iemand helpt maar ook jij hebt me erg geholpen met de tip. Vele mensen hebben dat op hun eigen manier gedaan naar eigen kunnen. Alles heeft geholpen maar vooral de gedachte er achter.

Las in de vluchtigheid weer niewe mensen die ik graag welkom wil heten, zeker wil steunen maar het toch altijd weer een tikje triest vind omdat het niet gaat om jeuk aan je grote teen.

Dios Caro !!!! Vergeet niet dat ik om de hoek woon en een auto heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tobbertje....heel knap jo, 5 dagen droog!! echt, ik weet hoe moeilijk de eerste dag kan zijn.
Je moet je "geluk" ergens anders gaan zoeken dan, zo ook je lichaam, dat vergt tijd! en doorzettingsvermogen. Het is niet zo simpel: als je niet wilt drinken: nou dan drink je toch niet!
Nee, ons lichaam, onze hersens moeten zich ook omschakelen. Echt een strijd, want ieder mens wil zich toch een beetje gelukkig voelen na een lange dag werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...