Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het is echt zo, ik liet me ook nergens meer zien, schaamde me permanent. Woon in een keurige flat en ging pas de hond uitlaten als iedereen weg was, in de lift bang voor een kegel. 's Avonds geen afspraken meer maken, kon toch niet meer rijden, steeds naar een andere supermarkt. Wallen onder de ogen en ga zo maar door, ik drink nu 3 volle weken niet meer en krijg het steeds duidelijker, zo is het leven weer het leven i.p.v. half dood. Ik ga me dat heel vast in de oren knopen en hoop dat het een opsteker is voor de nieuwen onder ons.

• Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Lieve mensen,ik kom eventjes om goededag te zeggen...heb beetje druk met mijn school en school van kind (vandaag begonnen)..moet (ik) veel lezen en studeren...planning maken ....ufff, ook vandaag mijn eerste dag alweer op werk (vakantie afgelopen)....ik ga aan de slag alweer, ik zie jullie vanavond en tot dan een heel fijne middag togewenst.
Liefs,
Susana

Geplaatst

Hahaha nee hoor Igor hoewel er hier een flink windje staat. Hoe is het jou vandaag vergaan?
Hier hard gewerkt en heel de schuur opgeruimd. Nou dat is dat 21 vierkanten meters en er stond flink wat rommel in dat kan ik je wel vertellen. Nu is het weer lekker schoon en hier zit een heel tevreden Bol.
Morgen moet ik naar Jos. Samen met Letty. Ze komen van het C.I.Z want per 14-10 is de indicatie afgelopen. We moeten dus morgen proberen Jos er van te overtuigen dat het verpleegtehuis toch wel het beste is. Al is het alleen maar vanwege de lich. verzorging. Daar hebben ze veel meer rechten om Jos tot de orde te roepen. Nou ik ben benieuwd.

Geplaatst

Lieve Houtje het is een tikje boel laat en uit gerekend zal ik de laatste zijn om je te feliciteren maar de welgemeende bedoelingen zijn er niet minder om hoor. Van harte gefeliciteerd meid zowel met je verjaardag als met vele andere dingen. Tijger: :present: :present: :present:

Geplaatst

Hoi Cyntia,

Welkom hier al is de reden triest. Hoop dat je snel een veilig warm plekje vind.

Ben druppeltje al noemen ze me altijd drup of druppie maar blijf dezelfde en dat weten we na bijna 3 jaar mee huppelen hier.

Geplaatst

Hartelijk welkom Cyntia,
Ik plaats hier het berichtje wel, das wat makkelijker. Anders moet je de hele tijd heen en weer.:)
Ik denk dat iedereen wel iets herkend in jouw verhaal, ik in ieder geval wel. Ik dronk ook liters bier, kon me de volgende dag ook niet meer herinneren wie ik gebeld had en wat ik gezegd had.
Ik gaf geld of andere dingen weg. Heb daar geen spijt van hoor maar ik gaf meer dan wat ik normaal zou doen. Ging bij de buren op bezoek, sloofde me uit, durfde dingen te zeggen die ik normaal nooit zou doen en ga zo maar door.
Je schreef dat je al vaker geprobeerd hebt om te stoppen. Nou ik kan je vertellen dat ook ik dat vaak geprobeerd heb.
Hier is het me tot nu toe wel gelukt. Vraag me niet hoe het kan maar ik ben al bijna 10 mnd. droog.
Ik hoop dat het je deze keer wel lukt om voorgoed te stoppen. Samen staan we sterk.
Lieve groet Bol:heart:

Druppie:) hoeist met je bolletje?

Geplaatst

Goedenavond,

Vandaag persoonlijk gesprek gehad op therapie in verband met mijn levenslijn van geboorte tot nu...
Gesprek was zwaar, maar minder zwaar dan wat ik me erbij voorgesteld had...
Morgen verder gesprek (gaan er vaart achter zetten) en voor het einde van de week een plan opstellen...
Actie !!!

Thnx voor alle aanmoedigingen zowel op het pact alsook op de dagdraad, sterkt mij zeer !!! :sun:

Ga zo lekker relaxen op mn bank, morgen weer fris en fruitig op !!!

Geplaatst

Abominabelfantasicodeluxe

Prachtig, zalige weggetjes, mooie lokaties, het kasteel, de grot, boven op Zugspitse in de sneeuw gestaan.

De maxxx gewoon ;)

Ben met de foto's bezig B)

Geplaatst

Drup de vijvers zijn helemaal klaar. Had zoveel vijverrubber gekocht dus heb ik aan de andere kant van het pad, ook een wat kleinere vijver gemaakt. Heb er nu twee, met een heleboel vis. Gratis en voor niets gekregen van planten met koi eitjes er aan, die ik bij een vijverplantenverkoopmeneer gekocht heb. dus erg veel geluk. De gekleurde heb ik allemaal binnen gedaan in het aquarium. Wel 48 stuks. De gewone kleintjes heb ik weer terug gedaan in de kleine vijver. Dat waren er denk ik ook zo'n 60. En in de grote vijver heb ik er misschien nog wel zo'n 100. Dus weer dieren zat in huize Bol.:)
Voel je je al een beetje gesetteld in je nieuwe huis? Alles gelijkvloers? Geen gevallen vrouw meer? Heerlijk hé? En de woef? Is die ook al helemaal gewend?

Geplaatst

Ik heb vandaag gehoord dat wij een duf stel zijn. :huh:
Was op een begrafenis. En na afloop werden de aanwezigen uitgenodigd nog even te blijven en wat te drinken. met daarbij de aanbeveling: "Niet denken dat het een duffe zooi is met koffie, Nee, we gaan aan de rose!"
Zo gaat het dus voortaan. Je bent duf, of saai of andere van dat soort kwalificaties als je het op fris of koffie/thee houdt. Ik sta daarin zelf ook nog wat in twijfel. Valt er nog weleens iets te vieren? En dan bedoel ik uiting te geven aan (feest-)vreugde? Vast wel, maar ik heb het nog niet gevonden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...