Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 september

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen iedereen, eerst even iets schrijven voor ik het weer vergeet.

Jane, bedankt voor je klare inzicht in dingen. Door ze te lezen dringen ze ook beter door bij me. Ik kan ze beter plaatsen zo. Mijn gevoelens liggen soms zo op een hoopje en door die woorden sorteren ze. Dank daarvoor.

Beate, juist door het te delen, zowel goede als slechte dingen, kan je verdergaan. Opkroppen en je wegsteken lost niets op. Kom eens een tijdje elke morgen of zo hier gedag zeggen en bespreek wat je die dag zowat allemaal gaat doen. Dat is al een mega begin om te dag tot een goed einde te brengen. Zondr garanties natuurlijk, want uiteindelijk moet je het wel zelf doen, maar om op voorhand al te delen hier, beperk je het risico om domme dingen te doen ;)

Zo, ik heb al ontbeten en ga nu vlug vandaag even terug lezen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: igor
ik vindt het altijd zo'n zalig gezicht die mensen die staan te verkleumen buiten om toch maar een sigaretje te kunnen roken (ben gelukkig op tijd gestopt :D)

===================

vond ik ook een hele tijd.....
sta er nu tussen dus tegenwoordig

:wacko:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den niwi se, tja als de ene rekel zich roert is de andere nooit ver weg hé ;)

Igo, succes deze week meid, je weet wat ik heb gezegd hé, achteraf gezien is het een altijd wel een meevaller. Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar probeer even aan achteraf te denken. En aan k&b natuurlijk.

Hier nog steeds droog maar bewolkt, ik verwacht onderweg wel wat nattigheid. Ik ga in elk geval mijn regenbroek maar bij aantrekken, just in case !

Vandaag eerste rit huiswaarts met overnachting in Silz, midden in het Pfälzer woud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, .... nadat al onze honden uiteindelijk hun slaapplaats op de slaapkamer hadden gehad vonden we bij deze dat ze best beneden kon slapen, lekker in de bench....
En ach...na twee nachten hebben we een grote doos naast bed gezet.... als ze wakker werd even mijn hand erin laten hangen en ze sliep binnen een minuut weer.
Je begrijpt: ook deze slaapt heerlijk naast ons bed in haar eigen mandje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou , hele goeie rit dan maar Wil, doe voorzichtig hoor.
Hoop dat je weer veel moois te zien krijgt.

Hannah, ik had een hoge doos naast het bed staan, daar kon ze niet uit en als ze begon te zeuren hield ik mijn hand even tegen haar aan..... werd ze weer rustig en ging weer slapen.
In het begin ging ik er 1 keer per nacht uit met haar... en dat ging langzaam maar zeker over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...