Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Ik WAS ook gestopt Igor... maar ja.... na dikke 8 maanden begon ik weer een beetje op een tonnetje te lijken... dus... dom dom dom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 of de plas is toch iets dieper dan verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 nou ik ben een rolmops geworden van de AD. hopen dat daar ook een oplossing voor komt vandaag. de grens is bereikt voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Goeiemorgen iedereen, eerst even iets schrijven voor ik het weer vergeet.Jane, bedankt voor je klare inzicht in dingen. Door ze te lezen dringen ze ook beter door bij me. Ik kan ze beter plaatsen zo. Mijn gevoelens liggen soms zo op een hoopje en door die woorden sorteren ze. Dank daarvoor.Beate, juist door het te delen, zowel goede als slechte dingen, kan je verdergaan. Opkroppen en je wegsteken lost niets op. Kom eens een tijdje elke morgen of zo hier gedag zeggen en bespreek wat je die dag zowat allemaal gaat doen. Dat is al een mega begin om te dag tot een goed einde te brengen. Zondr garanties natuurlijk, want uiteindelijk moet je het wel zelf doen, maar om op voorhand al te delen hier, beperk je het risico om domme dingen te doen Zo, ik heb al ontbeten en ga nu vlug vandaag even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Goeiemorgen allemaalNOu ja laat dat goeie er maar af.Wat een naar (lees een verboden tactuswoord) weerWat word ik hier toch altijd chagerijnig wakker van.Je bed uit moeten, terwijl je weet dat je 3 kwartier laterplasnat ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 goedemorgen allen,den Will se....rekel is al present... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 quote: Originally posted by: igorik vindt het altijd zo'n zalig gezicht die mensen die staan te verkleumen buiten om toch maar een sigaretje te kunnen roken (ben gelukkig op tijd gestopt )===================vond ik ook een hele tijd.....sta er nu tussen dus tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hmmm ben niet de enige lees ik die er een hekel aan heeft...wow je zou toch maar een kater hebbenen er doorheen moeten:oHoe is t weer bij jou Will??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Den niwi se, tja als de ene rekel zich roert is de andere nooit ver weg hé Igo, succes deze week meid, je weet wat ik heb gezegd hé, achteraf gezien is het een altijd wel een meevaller. Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar probeer even aan achteraf te denken. En aan k&b natuurlijk.Hier nog steeds droog maar bewolkt, ik verwacht onderweg wel wat nattigheid. Ik ga in elk geval mijn regenbroek maar bij aantrekken, just in case !Vandaag eerste rit huiswaarts met overnachting in Silz, midden in het Pfälzer woud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Ik durf nog altijd te hopen dat ik geen druppel ga zien, terwijl ik rijd. Positive thinking ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 zo ver en toch dichtbij he, Will....voordeel van een woestijnvos ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hee parelWas dit je laatste bericht?Zo ja, succes op t volgende forumen zo nee, ik lees je graag en wat is tijd, als het je helpt op t juiste padje te blijven te blijven?Ik ga de regen trotserenFijne dag allemaalLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Tsja, .... nadat al onze honden uiteindelijk hun slaapplaats op de slaapkamer hadden gehad vonden we bij deze dat ze best beneden kon slapen, lekker in de bench....En ach...na twee nachten hebben we een grote doos naast bed gezet.... als ze wakker werd even mijn hand erin laten hangen en ze sliep binnen een minuut weer. Je begrijpt: ook deze slaapt heerlijk naast ons bed in haar eigen mandje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Witte: 'parel' ?????? ik vat um niet helemaal..... ff verder zoeken maar geloof ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 hello goodbye Witteen goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Lieve mensen ik ga vertrekken, ik wens jullie een heel goede dag...ik zie jullie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Fijne dag Susan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 en terug voor Vonje hoeft neit te zoekenParel weet wie ze is, maar voor jullieik bedoelde MarjoNu echt door het "nare"weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Leuk he Hannah, zo'n pup:DGoedemorgen al te zaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Bye bye suz, het ga je goed vandaag en sara, goed werken zenne, dat ik geen klachten HOOR Ik ga inpakken, want the road is calling me. Ik zie zelfs hier en daar een streepje blauwe lucht. Zou het ??Tot vanmiddag vanuit het Pfälzer Wald !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Okido witte, tnx. Sterkte met het weer en de regen en de wind...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Succes Witte en niet te hard mopperen he! Hopelijk heb je een goed regenpak. Go girl, go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Nou , hele goeie rit dan maar Wil, doe voorzichtig hoor.Hoop dat je weer veel moois te zien krijgt. Hannah, ik had een hoge doos naast het bed staan, daar kon ze niet uit en als ze begon te zeuren hield ik mijn hand even tegen haar aan..... werd ze weer rustig en ging weer slapen. In het begin ging ik er 1 keer per nacht uit met haar... en dat ging langzaam maar zeker over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Ook goeie morgen overigens bam--------------aanpassing: lettertje vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden