Spring naar bijdragen

Woensdag 8 september


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
jetset

mup. wacht nog ff.....wat betekent je onderschrift, als ik het mag vragen, volgens mij heb je het onlangs veranderd...



Pfff, ik was al weg maar zo 'n dwingend verzoek kan ik niet weigeren. :$
Het onderschrift is mn stopdatum, van alco en nicotine.
Ik ben soms een mens van weinig woorden Jet. Vandaar dat het er zo staat zoals het er staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niet. ik snap dat het vragen op kan roepen.
Aanvankelijk durfde ik er ook niet neerzetten dat het mijn stopdatum was. te onzeker over het welslagen daarvan. Zeker omdat ik eerder ook gestruikeld ben natuurlijk. Maar ik ben nu compleet afgestapt van het minderen wat ik deed door niet meer door de week te drinken maar in het weekend mocht ik van mezelf nog wel. Dat sloeg werkelijk nergens op. :huh:
Gewoon niet geeft veel meer rust.
Dus nu zou ik er kunnen schrijven: Stopdatum 29.08. Maar dat doe ik dan weer niet. :D

Zo, bedtijd nu. Dagdag.

tikfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Druppeltje, Will & Blondie,

thanks, ik spring zeker bij. Was even afwezig... gekookt en gegeten en nog wat werk verzet. En ik spring zeker wel bij.

Pff, ruim 2 jaar niet drinken? Er zijn meer mooie momenten dan slechte en 98% van de tijd sta je niet stil bij je verslaving als je in staat bent je focus te vinden. Het is alleen de confrontatie wat Javier Guzman zij: je moet altijd verantwoorden waarom je niet drinkt. Bij alcohol is dit de enige respons. Dat heb je nooit als je geen mosterd neemt, of zout tijdens het eten; he joh! Waarom neem je geen mosterd? Dat is zoooo raar! XD Heel herkenbaar.

Ik kom hier echt even kracht putten uit jullie lijden grof gezegd. Dan weet ik weer; oh ja! Dat was wat ik absoluut niet wilde! En in het proces wil ik zeker alle tips en tricks geven, of een keer vertellen hoe ik het 2,5 jaar heb volgehouden. Het was in het begin niet makkelijk maar gaande weg leer je steeds beter de valkuilen te vermijden, overwinnen of voor te blijven. :)

Trusten voor iedereen die straks gaat slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie biografie van jou, Leeuw, bij Wie-is-wie.
Knap dat je je na zo'n uitglijder direct het gevaar realiseert en hierin weer steun komt zoeken en uitdelen.
Het inzicht is er; dat komt goed! :rose:

Ik was vanmiddag laat bij een supermarkt waar ik bijna een jaar niet geweest was. Ik kwam er af en toe, en kocht dan twee flessen wijn, en ook maar wat eten (anders zag het er zo alcoholisch uit).
Gek, al maanden praktisch geen trek, maar op dat moment (ik had tevens honger) kwam die oude herinnering weer boven, met die oude trek. Echt belachelijk.
Gelukkig erg surrealistisch; ik moest er niet aan denken om daaraan toe te geven. En dan het risico dat ik de strijd opnieuw van voor af aan zou moeten gaan voeren?

Maar ik ben me weer even bewust van de onverwachte triggers, die toch op de loer blijven liggen. Al een tijd geen last meer van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve lotgenoten/medestrijders:present:

Ik heb vandaag nog geen tijd gehad om op het forum te verschijnen, moest werken en vanalles in huis doen... maar ik heb het weer droog gehouden! Dag 10 alcoholvrij is ook weer voorbij!!
Dag 11 breekt straks aan. Het gaat nog steeds verbazend goed.

Vandaag telefoontje gehad van de fokster, (wij krijgen in oktober een puppie) zondag gaan we naar Delft om ons hartediefje uit te zoeken!:heart:

Ik kan niet wachten... dus leuke vooruitzichten.
Allemaal alvast welterusten en morgenvroeg nuchter en energiek weer op; klaar voor weer een 'droge' nieuwe dag.

Samen staan we sterk!!

Liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tobbertje,

Petje af, je bent zo goed bezig. Ik volg je wel op de dagdraadjes, en plaats af en toe nog iets als iedereen al naar bed is en denk dan ook dat je dat niet meer leest, maar meid je hebt gelijk: samen staan we sterk en jij bewijst dat je ook solitair een sterk mens bent!
En Jetset, die al slaapt, is ook echt een lieve motivator voor iedereen.
Jullie zijn fijn en zo redden we het inderdaad allemaal samen, zo zijn we sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Alaine! Ik ga nog met wat tips en tricks komen waarin je jezelf kan herkennen. En ja, ik ben echt blij met jullie! Jane4, Hanneke en andere! Super fijn dat er een groep is die samen een strijd aan wil gaan. Al is het in deze een strijd met jezelf.

Ik ga slapen, morgen 6 uur weer op en werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...