Spring naar bijdragen

donderdag 9 september


igor

Aanbevolen berichten

Heb trouwens heerlijke pasta carbonara gemaakt. Lekker met vette zoute spekjes erin. Doe ik niet zo vaak vanwege het zware gehalte. Maar vandaag wel als beloning. Het heeft zo z'n voordelen...

Die extra calorieen kreeg ik anders ook binnen. Morgen denk maar verse pannekoeken maken. Weer met spek, ui en natuurlijk eentje met stroop. Nog bedankt voor dit idee! Vanavond weer vroeg naar bed. Ga nu de kids begeleiden naar boven. En misschien tot later. Anders fijne avond iedereen!! En zeker tot morgen. Fijn dat jullie er zijn :):rose::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oeps, ik drukte iets te snel op de knop 'op discussie antwoorden'...
Was nog niet klaar, ik wilde Rachel ook nog bedanken voor haar reactie.

en Igor; je gaat weer goed geloof ik he?

Ik probeer straks nog even langs te komen... dit forum is echt super.

Enne: morgen is onze te verwachten puppie al 3 weken oud, nog 5 weken dus... en dan: beschuit met roze muisjes, haha.:musicnote::heart: Zondagmiddag gaan we kijken!! We zijn zoooo benieuwd!

Fijne avond allemaal en hou het droog he...

Liefs, Toppertje (dan maar?):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet zo ver gaan met de thema van de genen maar ik zie het zo: als we allemaal zijn in een kamer en wordt een virus verspreid..niet iedereen wordt ziek, waarom? want iedereen heeft eigen constitutie (mee geboren, gekregen)dus eentje is wel gevoelig voor en de andere niet...maar erfelijk of niet we zijn verantwoordlijk voor onze keuzes en moeten mee leven met de gevolgens van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susanna, je hebt helemaal gelijk meis... we zijn zelf verantwoordelijk voor de keuzes die we maken, er is niemand die ons een pistool tegen het hoofd houdt om ons te dwingen te drinken. Dat beslissen we zelf... helaas.

En lgor, we zijn er toch allemaal om je op het goede spoor te houden en moeten intussen zelf ook nog op de rails blijven.

Maar samen staan we sterk! ik blijf het maar zeggen, want zo is het wel.

liefs, Tobbertje richting Toppertje :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susanna heel goed beschreven, wij zijn zelf verantwoordelijk voor ons drankmisbruik. Niemand anders.
Niet het verleden, niet de angst, niet een verlies, nee alleen wijzelf. Ook dan pas kunnen we echt gaan werken aan onze verslaving.
Zolang we de schuld buiten onszelf houden, is het stoppen erg moeilijk.

Igor :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik het nou goed Igor dat je drie weken droog staan
ingekort zijn tot 1 week??

Mmmm klinkt super lekker Rachel
Heerlijk die koolhydraten bommen.
Niks lekkerder dan dat;)

Die tobbertje richting toppertje:D
Ook jezelf blijven complimenteren he elke dag,
want jezelf vergeten is funest hoor in de strijd tegen de alco!!!

Ohhh ik moet me nog even opnieuw voorstellen aan drup,
ivm je nieuwe dortse look
Bij deze hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje...

Ik wilde ook even reageren op jouw verhaal, ook al met 32 in de overgang... en dan wat je daarna nog allemaal mee hebt gemaakt, heavy hoor...pffff
Respect ook voor jou dat je hier je verhaal vertelde... Het is niet gemakkelijk maar het lucht wel op.
Je hebt ook aardig wat emotionele bagage mee te sleuren...

Maar het gaat ons lukken!:present::present::present:

Liefs, Tobber-topper-top:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep witte, er was sprake van 2 tot 3 weken droog staan i.v.m afkick verschijnselen. maar ik heb 'nergens' last van, alleen van mezelf :D. ik ben wel eens vaker gestopt enkele dagen een enkele keer 3 weken (ik drink dan wel extra brandnetelthee, is bloedzuiverend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup ik had altijd kliekje maar helaas voor jou nu.......2 boefjes
zaten we net heerlijk op de bank knabbel op de rugleuning natuurlijk, dacht ik een kusje te krijgen bijt hij me in het puntje van de neus :o natuurlijk laat ik van schrik een gil en toen was het helemaal feest voor de boefjes ik zit vol krassen en met de muggebeten van vannacht, zie ik er schitterend uit :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook heel benieuwd naar het onderzoek van Alf, Jet. We hebben nog steeds niets van hem gehoord hé? Dan komt er altijd bij mij een stukje bezorgdheid om de hoek kijken. Vervelend omdat iedereen vrij is om hier te schrijven maar ik moet daar nog aan werken, ik kan dat nog niet zo goed.
Ja en Willbillie, die zal wel goed thuis gekokmen zijn denk ik. Hoop ik.
Ik hoop dat hij in alle rust kan vertellen over z'n vakantie, en niet meteen weer gelijk zo hard aan het werk gaat. ;)
Dacht ik net, kom Bol, ga eens leuk een film zitten kijken meid, LOOPT IE IEDERE KEER VAST %$%^&^^% pluters zeg.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We komen er wel met z'n allen. Een ieder zijn of haar strijd maar we zijn hier om te vechten en het te redden en dat gaat eens lukken !!!!

Caro loopt te neuzen en zie deze langer worden hahaha. Struikrover zal je wel helpen maar vind jullie bemoedegende verhaaltjes altijd fijn hoor. Was wel leuk een wagen vol geladen met lieve diertjes en vooral struikrovever die een speciaal plaatjse vond in de auto. Hups naar de DA maar kreeg weer de neiging die kittens in mijn zak te steken. Wordt ik nu ook kleptomaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal!

@Sara, hartelijk bedankt!
@Igor, ook een vroege vogel! Daar zit je dan in de ochtend alleen van 6 tot 645 te wachten op andere. Dat kan erg eenzaam zijn.

@de rest; ik hoop dat jullie je dag succesvol zijn doorgekomen. Ik heb veel nagedacht vandaag waarom ik niet wil drinken en ik haalde hele oude herinneringen omhoog van de tijd dat ik dagelijks dronk. Hoe ik me voelde en de nare gevoelens. Ik kreeg meteen weer een trots voldaan gevoel. Ik hoop dat jij dat ook hebt voor wederom een dag niet drinken!

Mijn dag was prima! Net gegeten, 6 uur op en gewerkt. Op weg naar huis een nieuwe klant die belde met een spoed klus voor een evenement over 2 weken. Ik heb dan ook alweer een paar uur achter mijn computer gezeten om nog wat mensen te vinden voor de bezetting.

Nu even de afwas doen, boodschap voor 22:00 uur en dan ga ik straks weer bijlezen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HaHa leeuw zo eenzaam zit ik hier niet hoor s' morgens vroeg:D vliegen,muggen k&B en van de week ook nog een ENORME SPIN BBBrrrrrrrrrrrr krijg nog kippevel. ik zet dan koffie voor het forum, pers wat sinasappels uit en zorg dat er voor iedereen wat klaar staa. (moeten ze wel op tijd opstaan natuurlijk, anders is het weer weg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep Jetset ik kwam uit Amsterdam maar had een duur koophuis en ga nooit meer terug. Nu hier een flat gekocht en zet geen voet meer over de drempel in Amsterdam. Sorry heb nooit die stad lief kunnen hebben. Dit is een pracht flat en hoef geen trappen meer te lopen. Wat heb ik die stad altijd gehaat en snap niet dat iemand er wil wonen maar wens je geluk want ik ben eeuwig weg daar. Hoop van harte dat het je lukt daar maar weet dat ik hier altijd een logeerbed heb als je het niet trekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...