Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 september


Kore

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Jan40,

klopt. Nu ik jouw invalshoek heb gelezen ben ik het helemaal met je eens! Ik kijk vanuit mijzelf en er is geen referentie met jouw belevenis kader. Mijn excuus daarvoor! Ik zal volgende keer iets beter nadenken hoe ik iets neer typ.

@Carolien, mooi geschreven! Wat een heftige situatie. Oef.

Eet smakelijk, fijne avond gewenst allemaal. Ik lees wel soms mee alleen ik ben echt druk. Over 2 dagen voor bijna 2 weken van huis naar een evenement en daar mag ik nog allemaal was voor draaien, boodschappen voor doen. Uhm, inpakken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good luck wijfie. Als je je zo sterk voelt dan red je het wel hoor. Kijk eens hoe ver je bent? Dat wil je toch niet weg gooien voor een paar uurtjes z.g. plezier? En morgenvroeg nog eens een keer extra getracteerd worden op een vette kater. Nee houd het maar lekker bij fris.
Veel plezier.:moon::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Susana, wat lief dat je dat zegt. Hoe vergaat het jou dan? Ben jij radicaal gestopt of aan het minderen? En... jij ging toch ook het drinken vervangen dor eten? Wordt dat beter op den duur? Ik zie dat jij ook nog niet zo lang bent aangemeld. Ook een beginnelinge? Zin om zo nu en dan van gedachten te wisselen? Heb het gister droog gehouden, joepie, was wel ff doorbijten. Heb de volgende dag van de weeromstuit een leuk nep paardestaartje voor mezelf gekocht bij de kapper. Kan ik wat afwisselen met het losse haar. Krijg zelf nooit zo'n bos bij elkaar gegroeid. Voel me net een jong meisje nu. Dom hé! Maar ik heb er echt lol aan. Doe eigenlijk nooit wat aan mijn looks. Helemaal op de achtergrond geraakt. Zie het als een beloning voor de afgelopen 2 weken.
Liefs Dymph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, kom ik binnenkakken, is iedereen weg..........
snik :(

Maakt niet uit: heb gekookt, gegeten en afgewassen en dat na een hele dag werken!
Pfoeiiii heb het ritme nog niet te pakken hoor, deze 2e week valt zwaarder dan de eerste maja de euforie van het begin is weg natuurlijk. Nu doorzetten. Gaat lukken.
Gisteren def. arb.contract getekend gekregen en dus nu maar wachten op t salarisstrookje hihi.
Ben moe, hondsmoe, dat wel.
Hoewel..........de honden zijn he-le-maal niet moe :huh:

Iedereen begrijpelijk aangeslagen door de situatie van Will, ik denk er ook veel aan hoor. Wil nog wel ff reageren op de discussie die n.a. daarvan ontstond.
Tuurlijk is een drankverslaafde persoon anders in gedrag.
Stoppen met drinken betekent denk ik inderdaad een hele verandering in de relatie.
Creeps, Bor? Ben je mal meid, tuurlijk niet.
Ik denk veel meer dat, zoals eerder geloof ik ook al is aangegeven, de relatie dan toch al ergens niet goed (meer) was. Mijn eerste huwelijk liep stuk omdat we compleet uit elkaar groeiden. Er was geen drank in het spel, totaal niet. Maar we hadden elkaar ontmoet toen we allebei in therapie waren, herkenden veel in elkaar en zo ontstond er een relatie die, toen we (en met name ik) doorgroeiden niet meer dan een vriendschap bleek te zijn.
Drank kan wel een vlucht zijn denk ik, om maar niet te (hoeven) zien dat het niet zo lekker meer loopt met je partner. In plaats van de feiten onder ogen te zien worden ze versluierd en bedekt met alcohol. En als die dampen dan zijn opgetrokken..................rest de naakte waarheid. En die kan keihard zijn.
Beroerd maar waar en ik denk dat zoiets misschien ook wel bij Will heeft gespeeld?

Lieve Susana, je bent een schat en je grammatica een probleem? Hoe kom je erbij!!!
Je schrijfstijl doet me vaak denken aan mijn griekse vriendin en het vertedert me soms, ook zij weer zaken die wij zakelijke hollanders soms nogal direct kunnen zeggen op zo'n mooie poëtische wijze te vertellen. Schrijf dus alsjeblieft veel! Ik geniet ervan en wil je ook een compliment geven :present:. Je hebt helemaal gelijk hoor dat je hier in deze virtuele huiskamer allemaal pactgenoten treft! We hebben het toch, ieder op z'n eigen manier, allemaal moeilijk?
En Drup zou zeggen "niet voor jeuk aan je grote teen" :D
Maar als jij en Dymph maatjes kunnen zijn is dat prima, toch?!

Maatje Jet: je bent lekker bezig zeg! :P;)
Nee zonder dollen, ben blij dat het goed met je gaat. Druk aan t voorbereiden voor de verhuizing; wat voor huis gaan jullie nu naar toe? Ik hoor je eigenlijk weinig over de drank; gaat-ie goed? Makkelijk?
Hier redelijk makkelijk en de valkuilen herken ik gelukkig van verre. Zo ook eind van deze middag; mensen beginnen hun weekend, pakken een................en ik vind dat ik ook wel iets verdiend heb. Maar.............nee, dát niet! Heb erg lekkere pasta gegeten en niks gemist.
Morgenavond verjaarsfeest van mijn stiefdochter, viert dat tegelijk met haar man. Komen veel bierdrinkers. Nou daar heb ik sowieso geen moeite mee. Bovendien denk ik dat ik niet lang blijf want moet morgenmiddag eerst nog werken.

Zo, beetje bijgekletst.
Vergeet natuurlijk meer dan de helft maar goed.

Bor :heart:
Morgen lekker zoontje ophalen of vanavond al?

Igor: lukt het meid? Het vervroegde begin zal vast een stimulans zijn.
Knuffels voor K&B maar ook voor jou :sun:

Ga nu op de bank beetje dom zappen.
Bijtijds naar bed dus ook voor jullie alvast
weltrusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe maar anders Dimf Susana. Ik wil jou ook steeds Suzanne noemen, haha. Ja, per dag, zo doe ik het ook. Knap hoor dat je het bij die dagen kunt houden. Heb dat natuurlijk ook geprobeerd, maar ging het weekend steeds meer vervroegen. Ikzelf vind het getob met twee of drie glazen heel moeilijk. Wil dan toch altijd meer!
Lieve Blondie, dank voor de eetdraadjes. Ik ga ze opzoeken. Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...