blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Zo, en nu effe een pizza naar binnen schuiven !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 nou da's een tegenvaller. k&B hup aan 't werk, borden en pannen wassen zet ik ze zo wel terug.is niemand die het ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 @Jan40,klopt. Nu ik jouw invalshoek heb gelezen ben ik het helemaal met je eens! Ik kijk vanuit mijzelf en er is geen referentie met jouw belevenis kader. Mijn excuus daarvoor! Ik zal volgende keer iets beter nadenken hoe ik iets neer typ. @Carolien, mooi geschreven! Wat een heftige situatie. Oef.Eet smakelijk, fijne avond gewenst allemaal. Ik lees wel soms mee alleen ik ben echt druk. Over 2 dagen voor bijna 2 weken van huis naar een evenement en daar mag ik nog allemaal was voor draaien, boodschappen voor doen. Uhm, inpakken etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Ik blijf zeggen: heerlijk om jullie te lezen..(ik hoop dat mijn gramatica stoor jullie niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hallo,lieve mensen...6 dagen droog,,een nieuw leven begonnen...nieuwe studie en 20 uur stage...Sta te trillen op mijn benen moet nu naar een feest....de vuurdoop gaat beginnen...Ik voel me sterk...Wish me luck...laters kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Good luck wijfie. Als je je zo sterk voelt dan red je het wel hoor. Kijk eens hoe ver je bent? Dat wil je toch niet weg gooien voor een paar uurtjes z.g. plezier? En morgenvroeg nog eens een keer extra getracteerd worden op een vette kater. Nee houd het maar lekker bij fris. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve Marga...geniet maar met mate..en wie de mate bepaald? jij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hey Susana, wat lief dat je dat zegt. Hoe vergaat het jou dan? Ben jij radicaal gestopt of aan het minderen? En... jij ging toch ook het drinken vervangen dor eten? Wordt dat beter op den duur? Ik zie dat jij ook nog niet zo lang bent aangemeld. Ook een beginnelinge? Zin om zo nu en dan van gedachten te wisselen? Heb het gister droog gehouden, joepie, was wel ff doorbijten. Heb de volgende dag van de weeromstuit een leuk nep paardestaartje voor mezelf gekocht bij de kapper. Kan ik wat afwisselen met het losse haar. Krijg zelf nooit zo'n bos bij elkaar gegroeid. Voel me net een jong meisje nu. Dom hé! Maar ik heb er echt lol aan. Doe eigenlijk nooit wat aan mijn looks. Helemaal op de achtergrond geraakt. Zie het als een beloning voor de afgelopen 2 weken.Liefs Dymph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve Dymph..wat een moelijke naam!!! ik probeer gewoon..ik drink alleen op vrijdag of zaterdag...vandaag..helemaal niets..ik weet morgen niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve Dymph...wil je mijn pact maat zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Slaapt iedereen al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Inderdaad als je 's ochtens om 6 uur als eerste wilt zijn dan moet je nu ongeveer gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Oké, kom ik binnenkakken, is iedereen weg..........snik Maakt niet uit: heb gekookt, gegeten en afgewassen en dat na een hele dag werken!Pfoeiiii heb het ritme nog niet te pakken hoor, deze 2e week valt zwaarder dan de eerste maja de euforie van het begin is weg natuurlijk. Nu doorzetten. Gaat lukken.Gisteren def. arb.contract getekend gekregen en dus nu maar wachten op t salarisstrookje hihi.Ben moe, hondsmoe, dat wel.Hoewel..........de honden zijn he-le-maal niet moe Iedereen begrijpelijk aangeslagen door de situatie van Will, ik denk er ook veel aan hoor. Wil nog wel ff reageren op de discussie die n.a. daarvan ontstond.Tuurlijk is een drankverslaafde persoon anders in gedrag.Stoppen met drinken betekent denk ik inderdaad een hele verandering in de relatie.Creeps, Bor? Ben je mal meid, tuurlijk niet.Ik denk veel meer dat, zoals eerder geloof ik ook al is aangegeven, de relatie dan toch al ergens niet goed (meer) was. Mijn eerste huwelijk liep stuk omdat we compleet uit elkaar groeiden. Er was geen drank in het spel, totaal niet. Maar we hadden elkaar ontmoet toen we allebei in therapie waren, herkenden veel in elkaar en zo ontstond er een relatie die, toen we (en met name ik) doorgroeiden niet meer dan een vriendschap bleek te zijn.Drank kan wel een vlucht zijn denk ik, om maar niet te (hoeven) zien dat het niet zo lekker meer loopt met je partner. In plaats van de feiten onder ogen te zien worden ze versluierd en bedekt met alcohol. En als die dampen dan zijn opgetrokken..................rest de naakte waarheid. En die kan keihard zijn.Beroerd maar waar en ik denk dat zoiets misschien ook wel bij Will heeft gespeeld?Lieve Susana, je bent een schat en je grammatica een probleem? Hoe kom je erbij!!!Je schrijfstijl doet me vaak denken aan mijn griekse vriendin en het vertedert me soms, ook zij weer zaken die wij zakelijke hollanders soms nogal direct kunnen zeggen op zo'n mooie poëtische wijze te vertellen. Schrijf dus alsjeblieft veel! Ik geniet ervan en wil je ook een compliment geven . Je hebt helemaal gelijk hoor dat je hier in deze virtuele huiskamer allemaal pactgenoten treft! We hebben het toch, ieder op z'n eigen manier, allemaal moeilijk?En Drup zou zeggen "niet voor jeuk aan je grote teen" Maar als jij en Dymph maatjes kunnen zijn is dat prima, toch?!Maatje Jet: je bent lekker bezig zeg! ;)Nee zonder dollen, ben blij dat het goed met je gaat. Druk aan t voorbereiden voor de verhuizing; wat voor huis gaan jullie nu naar toe? Ik hoor je eigenlijk weinig over de drank; gaat-ie goed? Makkelijk?Hier redelijk makkelijk en de valkuilen herken ik gelukkig van verre. Zo ook eind van deze middag; mensen beginnen hun weekend, pakken een................en ik vind dat ik ook wel iets verdiend heb. Maar.............nee, dát niet! Heb erg lekkere pasta gegeten en niks gemist.Morgenavond verjaarsfeest van mijn stiefdochter, viert dat tegelijk met haar man. Komen veel bierdrinkers. Nou daar heb ik sowieso geen moeite mee. Bovendien denk ik dat ik niet lang blijf want moet morgenmiddag eerst nog werken.Zo, beetje bijgekletst.Vergeet natuurlijk meer dan de helft maar goed.Bor Morgen lekker zoontje ophalen of vanavond al?Igor: lukt het meid? Het vervroegde begin zal vast een stimulans zijn.Knuffels voor K&B maar ook voor jou Ga nu op de bank beetje dom zappen.Bijtijds naar bed dus ook voor jullie alvastweltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Caro ik denk dat Bor pbtjes gekregen heeft, Wil is niet ingelogd en 'iedereen' hoopt natuurlijk dat hij toch meeleest.Sara niet op de bank slapen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ik ga afsluiten weltrusten allemaal en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve Sara..ik heb geen woorden..je hebt me aangeraakt...in een leuke en goede manier...ik moet zeggen dank je wel dat je bestaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Doe maar anders Dimf Susana. Ik wil jou ook steeds Suzanne noemen, haha. Ja, per dag, zo doe ik het ook. Knap hoor dat je het bij die dagen kunt houden. Heb dat natuurlijk ook geprobeerd, maar ging het weekend steeds meer vervroegen. Ikzelf vind het getob met twee of drie glazen heel moeilijk. Wil dan toch altijd meer! Lieve Blondie, dank voor de eetdraadjes. Ik ga ze opzoeken. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve Jetset..ik vind jouw woorden...zo mooie..het lijkt als van mijn moeder zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve mensen..ik vind jullie allemaal....super...wat ik vroeger zei: gratis therapie en veel liefde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Tsja, Jet....drinken is meestal een vlucht uit de werkelijkheid....het willen bereiken van een roes...jammer genoeg had ik iedere keer meer drank nodig of diezelfde roes te bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Beste Niwi...de roes....heb ik al lang maar zonder drank...dankzij jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ik ben er ook achter gekomen dat alle problemen ook zonder drank opgelost kunnen worden...En als ze niet opgelost kunnen worden, had dat met drank op zeker ook niet gekund... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 is dat verslavend ook, Susana ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Ik moet dit wel zeggen: zonder jullie...ik(statiestiek gezien) had niet gehald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ik heb daarvoor ook lotgenoten nodig gehad om tot dat inzicht te komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden