bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ik heb inmiddels beide gesproken en een goed gesprek gehad Will houdt jullie op de hoogte via het forum en ik lees af en toe even mee.Heb Will verteld wat de gevolgen kunnen zijn, en ook T maar die gaat uit, wat haar goed recht is.Mensen bedankt voor het meedenken en Will kom op he, laat jezelf niet gaan, ik heb ooit gezegd misschien gezworen zou nooit zeggen ga naar bed nu zou ik het bijna zeggen maar durf het niet omdat je alcohol nog maar kort in je bloed zit, dus weet niet hoe lang het duurt voordat de verschijnselen zich openbaren.Mensen liefs en bedankt van Beks.
igor Geplaatst 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 september 2010 Will probeer over te geven dan is de rotzooi uit je maag en ben je minder beroerd morgen.
lady jane Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Wil, als je in belgie ook een HAP hebt (Huisartsenpost die in weekends dienst heeft)misschien even bellen voor advies/hulp. geen risico nemen joh je kunt het echt zonder drank!
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 O gelukkig dat er contact is geweest héhé.Ja antabus en Refusal is erg gevaarlijk omdat je vergiftigingsverschijnselen krijgt. De lever breekt n.l. de alcohol niet af en het lechaam gaat reageren op vergift.Je krijgt een hele snelle hartslag, je bloeddruk gaat erg omhoog, een hele vieze smaak in je mond, je hebt kans op een hartstilstand, hersenbloeding, en je lever krijgt een fikse opdonder. Je krijgt het warm en koud je gaat braken en ga zo maar door.
igor Geplaatst 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 september 2010 Bor ja wil had gedronken. je hoeft alleen maar de laatste 2 blz te lezen. er was even paniek in de tent
lady jane Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Bekkie bedankt:heart:Ik geloof dat Wil gisteren de Antabus heeft genomen meteenna thuiskomst, misschien scheelt dat ook.Toch even de arts bellen Will. beter een slappmiddel als dat magin combinatie met. Even rust in je hoofd.
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Bekkie je krijgt bijna direct na ongeveer 1 glas bier, de reactie erop. Ongeveer 10 min. daarna al, en hoe meer je drinkt des te meer reactie je krijgt.Het is gewoon onzin als mensen zeggen dat als je heel langzaam drinkt je er doorheen kan drinken. Dat is absoluut niet waar.Maar als je flink in de olie bent voel je minder, maar de alco. moet afgebroken worden zo simpel is dat.
igor Geplaatst 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 september 2010 Dat zegt toch weer wat van de huiskamer
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Nee ik heb geen tel. nr. van Nieneke:(
lady jane Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Wil, je bent ingelogd, kun je even wat laten weten, please?
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Wil heb je veel gedronken? En ben je nu gestopt? Hoe voel je je nu?
will Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 heb juist weerv heelsterkgesprek gehad met T
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Lieve Wil. Hoeveel heb je gedronken kerel. En heb je nu een snelle hartslag? Als dat zo is, bel dan a.u.b. de huisarts op. Dit is echt gevaarlijk man.
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Mensen ik trek me weer terug, heb mijn taak volbracht althans zo voelt het nu.Will next time I'm gonna kick your ass.Sorry mensen als ik jullie ongerust heb gemaakt.Liefs Beks
will Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Gee snelle hartsalg raar ookkan rt niet goed aan uithele fles op, ga er nog een nemene, wil subiet in com opzetlvzallen. Het i gewoon te veelt juist nog hier gehad en ze gaat zicg GOED AMUSEREN; wIE BEN IK TENSLOTTEDRINKEN? TEMESTA? NOG EENTJE EN ZN STOP IK
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Bekkie je hoeft je niet te verontschuldigen meid. Je hebt gedaan wat je moest doen en ik ben je heel dankbaar. Slaap lekker en ik hoop je weer meer hier te zien. Dikke knuffel voor jou meis.Wil je hebt temesta geslikt hé? Dat kan de hartslag onderdrukken maar je doet twee dingen die tegen elkaar in gaan. Je lichaam reageerd op twee dingen. Dit is niet goed, echt niet. Doe het niet. Je maakt jezelf kapot zo. Ga naar bed en slaap. Morgen heb je er zo'n spijt van.
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Will als je dat flikt stuur ik een ambulance op je af. Don't mess with me!!!!!!Sorry Tactive maar dit is een zaak van leven of dood!!!
lady jane Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Beks niet jij hebt ons ongerust gemaakt maar Wilen nog dusWil kom op zegwaar ben je mee bezigNiet de schuld bij T leggenzelf je verantwoording nemen en stoppen met dat gifmorgen heb je spijt als haren op je hoofd.Wij zijn er voor jou hiermaar ben jij er ook voor jezelf?
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Will ; Kiep nu direct alle drank door de gootsteen...Ben je nu helemaal van de pot gepleurd !!! Woestijnvos, zoek de droge woestijn op... Wat schiet je ermee op om nu nog meer te gaan drinken ?Maak me bovendien wat boos, zeg maar nijdig dat je dit doodleuk nu ook effe hier komt melden dat je doorgaat met drinken, terwijl iedereen zich hier al zoveel zorgen om je maakt !!!Ik lijdt, dus de anderen moeten ook lijden... ???
will Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 HOWOW MENSEN? VOEL ME NOG STTEDS GEOD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden