witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 ja duhhh, nou weet ik ff niks zo snel te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Borr. geniet nog ff van het zonnetje (tenminste als het bij jou ook is) en haal er energie uit.hier een roosje alvast:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Goed plan Desiook al was t niet voor mij bedoeld..Ik ga idd de zon inVoor jou Bor, doe wat je denkt wat goed isom deze dag droog te komen.Want een "tactivewoord wat niet mag" dag is niet makkelijkLaat je niet neerkloppen door meneer alcoholJij bent sterker tenslotte!!!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 witte sorry, was natuurlijk ook voor jou bedoeld. Nog een roosje voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Als laatste nogDank je wel Desi, zo bedoelde ik t niet, maar rozen neem ik altijd zeeeer graag aan.Neee Bor je komt helemaal niet depressief over.Hoe kom je daar nou bij.Prutdagen zijn gewoon naar. Ik heb dagen gehad dan kwam ik niet van mn pc stoel afen liet ik t maar gebeuren en was ik super blij dat er een forum was waar altijd wel iemand was. Zodat ik mn prutdag gewoon uit kon zitten enkon laten gebeurenDat bedoelde ik ermee.Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ik zie dat een van de woestijnvossen geariveerd is. Hoe is het Willbillie? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen ?Moet je vandaag weer hard werken of kun je het een beetje rustigaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hoi allemaal,Ik kom me maar ff melden. Dag 2 vandaag zonder drank en dat ga ik zo houden.Ben met papieren bezig, uitzoeken, kopieren en dit allemaal met heel veel hartepijn. Ik moet hierdoor. Dit is de zwartste periode van mijn leven.Werken ?? Staat mijn hoofd helemaal niet naar.Mijn excuses dat ik hier wat zielig kom doen, het is wal wat ik heb momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hey die Will. Ik vind niet dat je zielig over komt hoor. Je voelt je vreselijk rot en dat mag je rustig zeggen.Diegene die dit zielig vinden moeten niet zeuren. Het is jouw gevoel en heel begrijpelijk dat je nu zo beroerd voelt.Blijf vooral op het forum schrijven, en laat mij in ieder geval horen wat er momenteel in je om gaat. Het is nu erg belangrijk dat je niet alleen met je verdriet blijft zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Omgaat ?? Pijn, machteloosheid, schuldgevoelens, angst, het komend gevecht (hoop dat dit niet moet), verdriet, ik weet het niet meer.Ik heb dingen gedaan die niet kunnen, en nu moet ik daar de consequenties over dragen. Meer is het niet.Ooit komt dit wel terug okay met me, zonder twijfel, maar dat is nog ver weg hoor.Mijn excuses als ik even niet reageer op jullie, ik weet dat er nog zoveel problemen zijn, maar ik kan het momenteel amper opbrengen me hier te laten zien, laat staan actief deel te nemen. Ik hoop een beetje op begrip.Als ik opnieuw wat gesetteld ben zal ik er terug staan hoor, zowel voor de "oudere" als voor de "nieuwere".Mijn belofte aan dit forum !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Will je bent niet zielig hoor, je bent een mens.Vanmorgen weer erg emo want heb nog een vriendin in Australie. Ze gaat eind dit jaar trouwen en wil dat ik haar bruidsmeisje ben. Tikje belegen dan hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Waauw drup wat gaaf,krijg je die reis dan ook vergoed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Lieve Will Jij bent niet zielig hoorje wereld staat nu up side down maar komt ook wel weer terugik vind het het al knap dat je de alco alweer2 dagen hebt laten staan,ik kan dat niet en dat weet ik van mezelf dan ga ik nog maanden doordus doe ik het nietKnuf van me voor jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Will: jouw pijn kunnen wij niet voelen alleen voorstellen. Hoop dat je sterk genoeg bent en weer de oude Will kunt worden. Ik wens je het beste in alle opzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Dankje Deesje, het zal wellicht een tijdje duren, maar de oude will zal wel eens herrijzen. Dat beloof ik ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hallo lieve allemaal/medestrijders/lotgenoten:present:Voor mij vandaag het begin van de 3e week alcoholvrij... Nooit gedacht zo ver te komen...Ben weer druk bezet vandaag, heb mijn nichtje uit België op bezoek met de hond. Heel gezellig.Dadelijk ff shoppen samen, maar nu even een boterham eten.Iedereen weer veel succes! En misschien nog tot vanavond, dan kom ik nog even langs.Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 goed bezig Toppertje, afleiding is het beste vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Dat klopt helemaal. Desi... inderdaad probeer ik heel veel afleiding te zoeken. Dadelijk gaan we een lekkere wandeling maken met de Schotse Terriër samen met mijn nichtje... Het is mooi weer dus... tot straks!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Toppie, toppie hoor meid. Leuk hé dat je dat niet gedacht had van jezelf en dat je toch zover gekomen bent? Chapeau hoor.Druppie waarom ga je niet lekker daar naar toe meid. Wat let je? Ja het enigste is jouw knuffeldiertje. Ik kan me goed voorstellen dat je het daar niet voor doet. Jammer want ik zou je het zo graag gunnen.Zie je Willbillie, je bent geen zeur, maar iemand die het nu erg moeilijk heeft. Ik kan me zo voorstellen dat je je machteloos, kwaad, aan de kant gezet enz. voelt, het zijn allemaal normale gevoelens hoor. Bijna iedereen kent het gevoel wel van, iemand verliezen. Dat doet heel veel pijn. Rouwen heeft de tijd nodig en daarna zal de Wil wel weer terug komen, gesterkt en wel.Je kijkt nu huizenhoog tegen de toekomst aan, en terecht. Je komt dadelijk alleen te staan en je hebt het gevoel dat je niemand dierbaars meer over hebt. Maar hier kun je een hoop kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ha Boll, hoe issie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hey die Dees, Ja hier gaat het goed, en met jou ook hé? Heerlijk voor je meid. Goh wat ben jij vaak diep gegaan zeg. En er dan nu zo sterk zijn, dat vind ik knap. Je hebt de moed niet laten zakken en bent er voor gegaan. Ik denk dat P. en je dochter erg trots op je mogen zijn, want als iemand het verdiend om een stuk rust in haar leven te krijgen ben jij het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ja,ja Boll. t gaat zo,zo. Nog niet zo overdrijven. We moeten het nemen zoals het is. tellen doe ik niet meer. Het gaat om je droogstaan en blijven meer niet.De toekomst is belangrijk.Niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Gelukkig dat het met jou goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 wat is het stil hier, niet???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Lieve Will....ik wens je veel sterkte in deze moeilijk periode van je leven...Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 goede middag allemaal. Wil heel veel sterkte.ik ben terug van m'n eerste dag therapie, ben hartstikke moe en had net wel een triggie moment. maar ik denk wel dat het goed voor me is ik ga eerst maar eens even bankhangen en dan kom ik straks misschien nog wel even neuzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden