Spring naar bijdragen

maandag 13 sept

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed plan Desi
ook al was t niet voor mij bedoeld..

Ik ga idd de zon in

Voor jou Bor, doe wat je denkt wat goed is
om deze dag droog te komen.
Want een "tactivewoord wat niet mag" dag is niet makkelijk
Laat je niet neerkloppen door meneer alcohol
Jij bent sterker tenslotte!!!

Laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als laatste nog

Dank je wel Desi, zo bedoelde ik t niet, maar rozen neem ik altijd zeeeer graag aan.

Neee Bor je komt helemaal niet depressief over.
Hoe kom je daar nou bij.
Prutdagen zijn gewoon naar.
Ik heb dagen gehad dan kwam ik niet van mn pc stoel af
en liet ik t maar gebeuren en was ik super blij dat er een forum was
waar altijd wel iemand was. Zodat ik mn prutdag gewoon uit kon zitten en
kon laten gebeuren
Dat bedoelde ik ermee.

Nu echt weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik kom me maar ff melden. Dag 2 vandaag zonder drank en dat ga ik zo houden.
Ben met papieren bezig, uitzoeken, kopieren en dit allemaal met heel veel hartepijn. Ik moet hierdoor.
Dit is de zwartste periode van mijn leven.
Werken ?? Staat mijn hoofd helemaal niet naar.
Mijn excuses dat ik hier wat zielig kom doen, het is wal wat ik heb momenteel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Will. Ik vind niet dat je zielig over komt hoor. Je voelt je vreselijk rot en dat mag je rustig zeggen.
Diegene die dit zielig vinden moeten niet zeuren. Het is jouw gevoel en heel begrijpelijk dat je nu zo beroerd voelt.
Blijf vooral op het forum schrijven, en laat mij in ieder geval horen wat er momenteel in je om gaat. Het is nu erg belangrijk dat je niet alleen met je verdriet blijft zitten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omgaat ?? Pijn, machteloosheid, schuldgevoelens, angst, het komend gevecht (hoop dat dit niet moet), verdriet, ik weet het niet meer.
Ik heb dingen gedaan die niet kunnen, en nu moet ik daar de consequenties over dragen. Meer is het niet.
Ooit komt dit wel terug okay met me, zonder twijfel, maar dat is nog ver weg hoor.

Mijn excuses als ik even niet reageer op jullie, ik weet dat er nog zoveel problemen zijn, maar ik kan het momenteel amper opbrengen me hier te laten zien, laat staan actief deel te nemen. Ik hoop een beetje op begrip.
Als ik opnieuw wat gesetteld ben zal ik er terug staan hoor, zowel voor de "oudere" als voor de "nieuwere".
Mijn belofte aan dit forum !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Will Jij bent niet zielig hoor

je wereld staat nu up side down maar komt
ook wel weer terug

ik vind het het al knap dat je de alco alweer
2 dagen hebt laten staan,
ik kan dat niet en dat weet ik van mezelf dan ga ik nog maanden door
dus doe ik het niet

Knuf van me voor jou:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal/medestrijders/lotgenoten:present:

Voor mij vandaag het begin van de 3e week alcoholvrij... Nooit gedacht zo ver te komen...
Ben weer druk bezet vandaag, heb mijn nichtje uit België op bezoek met de hond. Heel gezellig.
Dadelijk ff shoppen samen, maar nu even een boterham eten.

Iedereen weer veel succes! En misschien nog tot vanavond, dan kom ik nog even langs.

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie, toppie hoor meid. Leuk hé dat je dat niet gedacht had van jezelf en dat je toch zover gekomen bent? Chapeau hoor.:heart::sun:

Druppie waarom ga je niet lekker daar naar toe meid. Wat let je? Ja het enigste is jouw knuffeldiertje. Ik kan me goed voorstellen dat je het daar niet voor doet. Jammer want ik zou je het zo graag gunnen.

Zie je Willbillie, je bent geen zeur, maar iemand die het nu erg moeilijk heeft. Ik kan me zo voorstellen dat je je machteloos, kwaad, aan de kant gezet enz. voelt, het zijn allemaal normale gevoelens hoor.
Bijna iedereen kent het gevoel wel van, iemand verliezen. Dat doet heel veel pijn. Rouwen heeft de tijd nodig en daarna zal de Wil wel weer terug komen, gesterkt en wel.;)
Je kijkt nu huizenhoog tegen de toekomst aan, en terecht. Je komt dadelijk alleen te staan en je hebt het gevoel dat je niemand dierbaars meer over hebt. Maar hier kun je een hoop kwijt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Dees, Ja hier gaat het goed, en met jou ook hé? Heerlijk voor je meid. Goh wat ben jij vaak diep gegaan zeg. En er dan nu zo sterk zijn, dat vind ik knap. Je hebt de moed niet laten zakken en bent er voor gegaan. Ik denk dat P. en je dochter erg trots op je mogen zijn, want als iemand het verdiend om een stuk rust in haar leven te krijgen ben jij het wel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede middag allemaal. Wil heel veel sterkte.

ik ben terug van m'n eerste dag therapie, ben hartstikke moe en had net wel een triggie moment. maar ik denk wel dat het goed voor me is :D

ik ga eerst maar eens even bankhangen en dan kom ik straks misschien nog wel even neuzen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...