Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bol;
Ik zit nu op 10.50 bruto.
Ze willen dat terug brengen naar 9.08, en dan verdien ik nog veel want ik weet dat ze met een veel lager loon begonnen.
Dat de client bij ingekochtte zorg 16 betaald en wij 12.50 krijgen, snap ik nog wel een beetje.
Voor de bemiddeling en administratiekosten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo bolletje, Igor, Jannigje, Harry, rapilos, Jetset, Witte, meiske, en alle anderen:present:

Ik kom heel even langsgepiept... Heb een drukke middag gehad. Mijn man moest een nieuw rijbewijs en identiteitskaart aan gaan vragen bij de gemeente... Bleek dat we eerst een afspraak moesten maken bij burgerzaken, da's nieuw voor ons...
Maar goed, dat hebben we gedaan, pasfoto's laten maken, naar de gemeente en toen waren we toch in de stad, dus heb ik mijn man meteen gestrikt om 'even' mee te gaan om voor mij een winterjas en laarzen te kopen.:D

Normaal vindt hij shoppen vreselijk maar hij zei: Je bent zo goed bezig schat, ik ga wel met je mee...
Ik had zoiets van::o ... dat had ik niet verwacht.
Maar goed, ik ben geslaagd voor een zwarte winterjas, (1 maat kleiner!) en zwarte laarzen.
Meteen wol gekocht, want ik ga een leuke sjaal breien die past bij mijn jas. Ben ik ook weer van de straat, haha.

Het gaat weer goed met me, had zaterdag een hele moeilijke dag... maar zondag was het weer over.
Onze puppie gezien, dus mijn dag kon toen al niet meer stuk.
Gisteren welkome afleiding gehad omdat mijn nichtje tot bijna middernacht hier is geweest dus ik was niet alleen.
Mijn man heeft deze week nachtdienst en dat is de gevaarlijkste dienst voor mij qua zwichten voor alcohol. Voorheen ging ik tijdens de nachtdienst altijd helemaal los... Maar morgen moet ik werken dus vandaag zit ik ook wel weer safe...

Ga dadelijk beginnen aan mijn sjaal, en een zwijmelfilm kijken.
Pot thee erbij met wat lekkers en dan komt vandaag ook wel weer goed.

Ik wens iedereen weer veel succes en sterkte; samen staan we sterk!!

Liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zware discussies hier over de bezuinigingen, pensioenen, gezondheidszorg...
Het is triest wat ze allemaal met ons van plan zijn... het wordt in ieder geval heel zwaar voor ons allemaal.
De gouden tijden zijn voorbij, wat pensioenen en AOW betreft...
Waar zullen we over 20 jaar zitten??

Ik houd mijn hart vast...

:present: Tobbertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey kijk nou daar is Toppie ook weer. Hallo meid.:present:

Rapi gewoon je verjaardag 26 dagen eerder vieren. Hebben ze toch niet in de gate.;)
Ja moet je kijken nog minder, het is inderdaad schofterig hoor. als ik dit Jos zou vertellen wordt hij echt boos. En dat vind ik terecht. Hij kan niet tegen onrecht, en oneerlijkheid. Wat dat betreft zou het een goeie zijn voor de politiek. Heeft er in het verre verleden zelfs aan gedacht om dat te gaan doen. Blij dat ie dat toch maar niet gedaan heeft. Hoewel het allemaal erg grote narcisten zijn hoor, iedereen vind zichzelf zooooo ontzettend goed. BAH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik denk dat ik probeer zo lang mogelijk in mijn eigen stekkie te blijven. Veel bewegen goed eten en drinken, want ik denk niet dat ik twee liter haal per dag dus daar moet ik nog aan werken. Geen alco. meer, en proberen om zo positief mogelijk te leven. O ja en veel heeeel veel knoflook eten. Daar kom ik niets te kort aan.
Maar vooral, positiviteit is denk ik heel belangrijk. Lichaam en geest zijn toch een, denk ik.
Alleen al de opdonders die ik niet meer krijg van alle katers is al een stap in de goeie richting. En dan heb ik het nog niet over het alco. misbruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje en Rapilos...

ik moet toch even laten weten dat het goed met me gaat. Bedankt voor jullie enthousiaste verwelkoming. echt lief.:heart:

Ik heb inderdaad een hele lieve man. Dat hij me zo steunt scheelt echt stukken...
Dan is het voor jou zo zuur, lieve Bol, dat jouw man in een verzorgingstehuis zit... (dat klopt toch he, of verwissel ik je nou met iemand?:confused;)

En dan jet weer verhuizen... ik zou er niet aan moeten denken...
Zo heeft hier toch iedereen wel een hoop zorgen en verplichtingen op zijn bordje, naast het grote project: STOPPEN met alchol... Iedereen hier vecht voor zichzelf. Maar goed dat we elkaar allemaal kunnen steunen, raad geven en troosten waar nodig.
Een luisterend oor hier is zo fijn! Dit forum is echt mijn redding!

Nou ga ik even bank hangen met mijn mannetje.

Liefs en misschien tot straks.

:present: Tobbertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Toppertje, geniet maar lekker hoor. Ook jij hebt het verdiend, zeker weten.
Ja mijn manneke zit in een bej. Flat.:)

Jippie Ari ook weer in de huiskamer? Vandaag druk gehad?

Ja Rapi, het zou misschien een leuke discusie zijn, hoe zie je je oude dag voor je. Wat wil je? Waar zie je tegenop enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langer werken vind ik ook niet echt erg.
Alleen, dat is waar, ik was 15 toen ik 40 uur in een warenhuis werkte, daarna nooit echt gestopt meer met werken.
Ook ik vind dat niet helemaal eerlijk, de meeste zijn allemaal veel later begonnen.
Waarom niet mensen die er bv 40 of 45 dienstjaren hebben opzitten, wel eerder stoppen.
Maar ja, dan zal er wel niet voldoende geld meer zijn voor de uitbetaling van alle A.O.Ws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen hier...

alvast welterusten en tot morgen.
Ik duik op tijd in mijn nestje want om 7 uur gaat de wekker weer...:lips:
Nog een beetje lezen en dan slapen...

Weer een droge dag achter de rug en morgen neem ik ook de eerste niet!

Sterkte en succes weer voor allen. Samen staan we sterk!

Liefs; Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Jet, nog net op de valreep een reactie van mij... het is zo spannend, een nieuwe puppie in het vooruitzicht... soms raak ik wel eens in een lichte paniek van wat me boven het hoofd hangt met zo'n kleine deugniet, maar ik sta er gelukkig niet alleen voor, mijn man is er ook nog; dat is wel een geruststellende gedachte...

En ik ga inderdaad weer goed, zaterdag was echt megamoeilijk, maar ik ben sterk gebleven al viel het niet mee.

Maar nu gaat ie weer goed!

Welterusten en tot morgen.

Liefs, Tobbertje >>> Toppie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...