Spring naar bijdragen

donderdag 16 september

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Veel mensen met moeilijke dingen bezig zo te lezen, probeer bij je gevoel te blijven
om aan te voelen wat juist is om te doen en niet teveel met de hersens te malen.

"Geef mij Kalmte, om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen. Moed, om te veranderen
wat ik kan veranderen, en Wijsheid om tussen die twee het onderscheid te maken".

Voor mij is deze week de impact van deze zin erg waar; ik kan het hier nu niet uitleggen
maar ik voel me goed en nuchterder dan ooit na stoppen; het sleutelwoord is: doen,
doe iets aan een situatie; blijf niet het slachtoffer, blijf niet wachten, blijf niet afhankelijk;
neem je leven in je eigen hand, het is verbazend hoeveel ruimte er dan is.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik werk voor dit bedrijf 6 jaren...vanaf 3 jaar geleden ben ik leidengevende maar op een mans lokatie dus ik werk alleen..vanaf 2 jaar geleden ben ik op dit bedrijf (we zijn ingehuurd om de catering te verzorgen)...tot 4 maanden geldeden was geen probleem altijd alles naar wens, ik moet zeggen dan daarvoor was andere secretarese die met wie ik kon heel goef afstemen ,soort van vriendin maar ze ging weg (reden geeft in dit geval niet toe), vanaf is de nieuwe..begon hell...ik was nooit goed genoeg of goed deed..ze is een uitzendkracht( doordat zeg ik niet dat ze minder is) ze blijft toch niet want dit bedrijf geeft geen meer contracten, ze willen mensen kwijt....maar toch ze begon te zeggen leugens dat ik kan wel bewijzen maar mijn bedrijf wilt het contract niet verliezen...dusik moet weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wat erger maakt ik ga werken in de andere lokatie van dezelfde bedrijf morgen...ik heb geen idee wat ik ga zeggen..ik vroeg vandaag of ik morgen vrij mag hebben om alles te la leten bezinken maar kreeg niet...nou uit eindelijk waar ik werk ging dicht wat is een bedrijf dat is aan bezuining..dus zoizo ik moest overgeplaats worden..daar heb ik geen moeite mee...het is de manier. de leugens, de schade, want alles komt op mijn dossier...als jullie kunnen lezen ik heb niets gestolen, of iets erg gedaan anders moet ik weg..maar want iemand vond me niet leuk of niet goed genoeg..moet ik weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susana, als je een rechtsbijstandsverzekering hebt
zou ik toch een eerste gesprek met een advokaat vragen.
het 1e is altijd gratis en dan kun je inschatten hoe je ervoor staat.
Als je keus hebt uit andere filialen is het duidelijk eigenlijk dat je niets hebt gedaan
waardoor je dit verdient. Je hoeft niet zonder meer een offerlam te worden.
Misschien is er een Juridisch loket in je woonplaats?
sterkte meis,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Susana,

Herkenbaar hoor die emoties, vooral als je onheus behandeld wordt...
Nu kun je aan de overplaatsing niks veranderen, zoals je zei het zou toch al gaan gebeuren...
Maar die waarschuwing in je dossier kun je volgens mij wel aanvechten, zodat het niet in je dossier komt...
Ben je aangesloten bij een vakbond of heb je een rechtsbijstandverzekering ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susan. maar je kent die mensen waar je bij komt werken en dat is misschien toch ook weer wat minder stressvol? Je komt toch niet bij vreemden? Misschien wordt het wel prettiger voor je. Ik hoop het zo.:present:
Wat ga je vanavond doen? Blijf je lekker hier in de huiskamer?

Lieve mensen,
Ik ga zo naar de vergadering. Ik hoop dat Susanna sterk blijft.;)

Ook hoop ik dat Liekelief toch weer terug komt, het is o zo belangrijk.

Tot later en anders tot morgen weer.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...