Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga slapen. Dochter en ik hebben vandaag een kast met een sleepkar vervoerd en meer. Ik ben doodop, maar alle dozen (ingepakte kasten) staan netjes in de schuur. Als ik behoefte heb om een schroevendraaier in mijn handen vast te houden, nou dan kan ik mijn lol op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Mupke, heb eigenlijk zalige dag gehad.
Niet zoveel wat koop betreft, doch andere reden.
Ik voel het licht zo hard doorschijnen nu, dat ik er bang van krijg.
Ik begin te beseffen dat ik misschien ook al lang niet meer zo van T hield dan ik mezelf wijsmaakte. Of is dit een verdedigend iets ??
Misschien heb ik onbewust het zo gespeeld dat ik sta waar ik nu sta. Misschien wilde ik wel loslaten, maar kon het zelf niet opbrengen. Misschien, misschien, misschien.
Heb juist alles teruggelezen en tegen dat ik hier ben vergeet ik alweer wie er iets aan me vroeg of reageerde. Dat vind ik best ambetant, want ik wil niemand negeren.
Bedankt voor iedereen die met me bezig is, nog even en ik kan me ook opnieuw voor jullie inspannen.

Goeienavond iedereen nog in da house.

Will's alive again

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, daar ben je dan.
Ik zit potverdrie te wachten op je antwoord. Nou ja, eerlijk? Mn thee en chocola moest ook nog even op. :P

Kan best zijn dat je iets wilde vasthouden wat er niet meer was Will. Je moet nu grottse stappen ondernemen. Dat kan ook afschrikken om knopen door te hakken. Dat was tenminste bij mij destijds wel zo. Hoe dan ook, je 'leest' de laatste dagen alweer een stuk meer als de oude Will.
Slaap lekker!! :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom hier ook nog even de dag mee afsluiten.

Het akn zo maar zijn Wil, dat je een heel waardevol inzicht had.
Het zou wel passen m.b.t. de drankmisbruik. Die was dan meer
destructief naar de relatie dan naar jezelf misschien.
Laat het maar bezinken allemaal, je hoeft er nog niets mee m.b.t. T.
Voor jezelf misschien wel; je hebt drank niet nodig meer en wordt weer meer Wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Wil.
Er is dus ook die andere kant van de medaille..... altijd.
Laat het bezinken, dit soort zaken hebben veel tijd nodig.
Owh.... eerlijk zijn, naar je hart en ziel ....
Een relatie kan wel heel veilig lijken, maar is ie dat ook wel steeds? Bewaak je die met zijn 2e n wel door de tijd heen??

Nope.
En jouw aandeel overdenken komt nog... langzaam. Elk aandeel wordt duidelijker,,, heeft tijd nodig/veel tijd.

IIG droog! Doe dat; ik weet van mijn ex dat dat veel goeds brengt (al ben ik zelf nog niet zo ver>>>> ik leef wel erg mee!)
:heart:

go for it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...