Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook al hoef je niks meer met ze, je kunt toch vragen wat en waarom ze zo doen Mupke?
Dan maak je ze het knap lastig hoor als je ze om de waarheid vraagt.
Maar dan weet je wel wat er aan de hand is en zo mogelijk voor andere of nieuwe vriendschappen
kun je mogelijk iets voor jezelf bijstellen, zodat je niet meer in deze situatie terecht komt
Want het is echt niet leuk als mensen achter je rug om, je zonder reden te geven laten vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Niwi proficiat met je dag 8.250 :)

Mupke, waarom zou je iets kiezen wat je niet alleen maar vreugde geeft maar ook een rotgevoel.
Je wilt er juist vanaf, dus hou je het lekker fris toch.

Marga, zet hem op!

Wijfie een fijne verjaardag gewenst :musicnote:

Bol je bent een lieverd :heart:

Jetset, ik doe meestal ook zo'n heerlijk helend middagdutje op vrije middagen waarop ik geen afspraken heb. Het voelt dan alsof ik in een andere dimensie ben. Geruststellend en vrij.

Ik ga straks op pad. Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis niet bemoeierig bedoeld hoor Mupke, en het ff laten zakken is ook beter, eerst de boosheid maar weg.
Maar ik denk wel dat juist dat soort dingen ook horen bij een ander leefpatroon.
Oude dingen gaan en moeten soms ff bijgesteld worden en nieuwe dingen komen.
In ieder geval een rustige dag en lekker veel frummen zou ik zegge
Geef die zogenaamde "vriendinnen" ook niet nog is de kans om vandaag vd alcohol te verliezen!!!

hoi Kate doei kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet en niet vergeten je bril recht te zetten en een beetje naar voren hé? dat staat intaligant hoor. Piep.

Hier schiet het lekker op met de waterval. Moet nog steeds wel prakidenken want als ik dat niet doe, dan loopt het water er aan de zijkanten uit en liggen binnen een mum van tijd, m'n vissies voor apegapen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...