bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ff een slingertje maken voor Kate :light::heart::moon: :light::heart::moon: :light::heart::moon: :light::heart::moon:Is ie mooi of is ie mooi.Hey vriend Alf is er ook weer. Had jij niet vanavond weer zo'n apneuslaapdingesonderzoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Zijn ze nu gestoord of hoe zit dat. Er moet een kindje van 3 jaar een toelatingsexamen doen om op de peuterschool te komen.Dadelijk gaan ze nog kijken bij een ongeboren kind of ie wel geboren mag worden. Als hij niet slaagt stoppen ze er gewoon een kurk in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Kate, (alweer weg, misschien leeest ze nog bij straks) Wat goed .. 7 maanden. Jet, wat jammer van het huis. Je wist niet vooraf dat je een werkgeversverklaring moest afgeven denk ik? Wel iets om rekening mee te houden in een volgende keer, want er zijn er vast meer die dat willen hebben. Als ik een list wist, zou ik het je zeggen, maar ik vrees dat daar niet omheen te komen is. Ik heb al gekookt, gegeten en de vaat is al klaar. Nu even met koffie bijgelezen. Mijn werkdag was heerlijk. Druk wel maar daar hou ik van. De baas tevreden met mijn functioneren, en ik ook. Desi, ik weet niet goed hoe te reageren. Er moet iets zijn wat je naar het forum brengt kort voordat je naar de drank grijpt. Waarschijnlijk weet je dat zelf op dat moment ook al wel. En dan toch niks zeggen .. Wat (of hoe) ga je de volgende keer anders doen? Verder iedereen oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ik lees straks bij. (wel schrijven he, jullie ). Eerst even lekker bankhangen. Poes ligt er al dus die gaat zo mn schoot blokkeren denk ik.Oh, nog dit. Weekenddip bleek inderdaad van voorbijgaande aard. Tiepvauwt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 P.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 hallo ik ben er weer en ik heb meegelezen. Heb gedronken maar ben nu weer bij mijn positieven.Het eten staat klaar maar niemand is er om te eten. Voor de zoveelste keer. Voel me echt alleen. De katten eten altijd met plezier als ik ze dat geef. waarom zij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 pp mijn zusje is er niet meer en ik mis haar stem enorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Lieve Dees. Gelukkig weer terug meid. Ben je een beetje uitgerust? Heb je zelf wel een beetje kunnen eten? Bedoel je dat de fam. weg is gegaan omdat er niemand thuis is? Ja lieverd een dierbaar iemand verliezen doet veel pijn. Je mag je verdriet wel met ons delen hoor. Bijna iedereen weet hoeveel pijn het doet als je iemand verliest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 mis haar zo erg. doet overal pijn. kan er niet over uit, ze was te jong en wilde nog zoveel. wat ben ik dan en %$^%$ vrouw. Ik bak er niks van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Maar lieverd wat zou je nu tegen haar willen zeggen? Misschien wil je dat opschrijven op een kladje? Of misschien hier. Ik weet niet of je dat wilt maar het is zo belangrijk dat je met haar praat en deelt. Zeggen dat je ze zo mist. Ze hoort je daar geloof ik in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Dees ben je er nog meis? Blijf nu a.u.b. hier. Probeer sterk te zijn, probeer te praten over jouw pijn. Dat is echt de enigste manier om er vanaf te komen. Deel het met ons. Je raakt het echt kwijt. Ik blijf echt bij je. Doe jij het dan ook? Blijf je dan ook hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Sorry vooor de vervuiling op D&d doe dit niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Dees, als je maar hier blijft. Je staat er niet alleen voor. We zijn er voor je. Zeker weten. Huil maar flink uit. Het zit hoog hé? Al die pijn die je maanden lang weg gedrukt hebt. Het moet er een keertje uit.We zijn bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 P.P. probeer ff te wachten met die berichten. We willen graag Dees helpen, jij ook, en dit verstoord het hele gebeuren. Dat zou erg jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chardonnee Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 hallo Desi,Ik heb al een paar dagen weer niet geschreven maar volg wel veel. Meid, zoals pietjeparel zegt: het is geen vervuiling maar een verrijking te laten weten dat je VOELT en jij voelt pijn: laat het door je lijf gaan want dat is nodig en is ook een fase, daarna komt er een andere en betere fase maar hier moet je doorheen en weet je, bekijk het positief: Je voelt echte emotie en dus ben je nog niet 'van de wereld'. Blijf bij ons zoals Bolletje zegt (die heeft heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel goede adviezen) en laat de welgemeende steun over je heen komen, ook jij verdient dat, ja...zelfs als je drinkt! Leer je vrienden kennen en leer je vijand ook kennen (die fles die wel allemaal kennen), maar dat hoeft niet allemaal op 1 dag te gebeuren....nu zijn we er voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Char. Dees wil je liever naar het pactdraadje gaan? Vind je dat prettiger? Jij mag het zeggen hoor, jij bent nu belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 beetje onzin om over Bekkie te schrijven. Ze komt hier al heel lang niet meer en kwam alleen binnen toen met Will.Eerder werd al (wel terecht) gezegd vandaag: waar zit Tortilla? En Fleurtje mis ik hier ook, maar die komt waarschijnlijk niet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Blijven we nog wel Desi serieus nemen? Dees is volwassen en kan schrijven wat en waar en wanneer ze wil. Het vragen om reactie wordt misschien wel een beetje to much nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Lieve Dees. Ik ben op het pactdraadje. Zie ik je zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Mupke het is inderdaad onzinnig om over mij te schrijven omdat ik hier al een tijdje niet meer kom. Kan me nog heugen dat jij ook een tijdje niet bent geweest en op een ander forum zat.Schijnt je nogal hoog te zitten dat er iemand is die naar me vraagt.Bij deze het gaat goed, ik heb me vorige week even laten zien in een soort van lichtelijke paniek om een medemens.Ik lees zo af en toe nog mee, heb veel contact met Will, probeer hem er doorheen te slepen, en zit niet op een ander forum.Ik hoop dat het iedereen goed gaat.Bon soir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Goeie avond Bekkie. Fijn dat je ff langs komt.Er moet me iets van het hart. Ik stoor me ontzettend aan het feit dat Dees moeilijk zit, we waren met haar bezig. Nu heb ik het gevoel dat er een beetje overheen gewalst wordt, dat andere dingen nu belangrijker zijn.Waar is dit forum voor? Op de eerste plaats om mensen te helpen. Dees kwam met een hulpvraag, zat erg moeilijk. Heeft notabene vanminddag een hele moeilijke middag gehad, en waar blijft ons medeleven naar haar???? Weg. Want er zijn andere dingen nu belangrijker.Mensen ik sluit af. Dit valt me zwaar tegen. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Bolletje Sorry misschien ben ik ergens overheen gewalst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 quote: Originally posted by: bekkieSchijnt je nogal hoog te zitten dat er iemand is die naar me vraagt. Het zit me geenszins dwars dat iemand naar je vraagt. Rare coclusie. Ik merkte gewoon op dat ik het vreemd vind dat Caro meldt dat ze jou hier mist, want je bent al heel lang weg.Leek weg te zijn, want je komt altijd net binnen zodra jouw naam valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Bol, Desi kan hier gerust schrijven. Op een forum (ook dit forum en zeker de D&D-draad) lopen altijd verschillende gesprekken door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Applaus!Als het Desi maarhelpt nietwaar..Desi sterkte, je komt er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden