bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Jane wat fijn te horen dat het weer wat beter gaat met je.Ik hoop dat je het leert Hannah. Sommige mensen, (ik ook) leren het nooit. Ik blijf proberen mensen te vertrouwen ook al heb ik vaak dezelfde ervaring gehad als jij. Naiëf? Misschien maar ik vertik het om door die ervaringen, niemand meer te vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scarlet Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 @jane4: de Zeeuwse Kust (vergeet even de mosselfeesten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Jane, ook schijnbaar never-ending story's hebben uiteindelijk een end hoor.Ik ben het levende bewijs. Maar het kost gruwelijk veel energie en brengt veel stress mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scarlet Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Waarom springt dit forum na elk antwoord naar pagina 1?Is daar een instelling voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ja Mupen ik hoop het nog mee te maken hoormaar af en toe, nu na 2 jaarlijkt het alsof de stress me heeft opgevretenben zooo moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Bij mij niet hoor Scarlet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Willbillie wat ben je eigenlijk toch een ontzettende lieverd dat je zo vaak kwaad wordt als iemand een ban krijgt. Ik zou zo graag willen zien dat je je wat minder boos zou maken, en je het minder aan zou trekken. Mensen weten dat ze, als ze be[paalde dingen schrijven, ze een ban riskeren. Het is dan zo jammer dat jij je energie stopt in het kwaad worden. Het heeft helemaal geen nut. En het kost zo'n hoop energie, die je nu zo hard nodig hebt om je eigen leven weer een beetje op de rails te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ik vond jou altijd zo'n stabiele factor hier Jane. Zo blijkt maar weer dat iedereen zn sores heeft die je op het eerste gezicht niet ziet. Knap dat je ondaks dat toch zoveel kunt geven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ja mup maar ik kom hier meer halendan brengen hoorzo ben ik dan ook wel weer:Den nu ff Law and order kijkenwelterusten vast!(hannah lees later wel wat jij doet/wilt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Trusten Igor en K&B:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Oh, stabiele factor klinkt niet echt vriendelijk misschien. Mens is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 quote: Originally posted by: jetsetrauwe grunniger Are joe tokkie toe me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scarlet Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Vandaag verjaardag jongste zoon, 'mocht' ik niet bij zijn. Gelukkig morgen herhaling hier, zaterdag Twente-Ajax, en zondag theater. Zo haal ik het wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Scarlet, ik heb je nog niet welkom geheten hier.Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scarlet Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Hallo Mupke, ben wel keurig door de ballotage (wie is wie) heen gelopen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ik ga langzamerhand ook afronden. Opstomen voor het slapen heet dat hier geloof ik?hier gewoon een kwestie van pc en lichten uit, tanden poetsen en neerploffen.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 quote: Originally posted by: jetsetjes ai wos Ik lees daar niet dagelijks Scarlet.Zo, nu ben ik er echt vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ik doe mee Mupke. Ga h.v. ned. ff kijken en dan m'n bed in. Trusten allemaal.Hannah en Jane voor jullie speciaal nog een extra goede nacht gewenst.Tot morgen allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scarlet Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 @jetsetJa, op de tweede vraag. Ken mezelf goed genoeg om te weten, dat ik ermee aan de gang ga NADAT ik een fortuin heb betaald aan die Bachbloesems. Daarna is de kast ook gelijk leeg.Dan wordt het een 'project', en daar ben ik goed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scarlet Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Nee, is geen truc, maar wel gebaseerd op ervaring.Ben een jaar geleden 25 kilo afgevallen in 12 weken met een kuur van € 460, dan wil je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Hahaha.. Kom ik binnen, rent iedereen hard weg naar hun mandje Afijn, terug van familieprogramma en had naar mijn gevoel beter naar de NA meeting kunnen gaan...Complete desinteresse van mijn partner en alleen maar klagen dat ie zich zo ziek voelde !!!En daar werd ik nu ziek van !!! Erger mij tegenwoordig aan alles, zelfs de meest kleine dingen... Sfeer wordt er niet beter op hier en dat voordat ik morgenavond mijn ultimatum bij mijn partner ga voorleggen...Maar het wordt hoog tijd, want ik krijg steeds meer het idee dat de relatie mij belemmerd om te komen waar ik naartoe wil... Loslaten uit liefde zoals Kohtje dat zo mooi zei op het pactdraadje (heb hem gelijk van je gepikt Kohtje, vind je vast niet erg)Duik zo mijn mandje in, maar moest effe mn gal spuwen hier !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 hallo nachtbrakers....en dat zijn er maar weinig, of zelfs geen een! Nederland gaat vroeg op bed. Kater van Prinsjesdag? ALs i ik de enige hier nog ben dan sluit ik ook af en ga een spannend boek lezen "ofzo" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Mup, voor wat het waard is, je slaat de nagel op de kop Ik ga bedwaarts lieve mensen, morgen vroeg uit de veren. Dagje hoofd reinigen in de haven. Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden