Susana Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Oke zal ik daar gaan lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Zo lekker gedoejst. Wat kan een mens zich toch smerig voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Lieve Bol bedankt voor jouw steun...Jetset: ze konden begrijpen het waarom....we gaan gewoon vriendelijk uit elkaar...ik hou van deuren open laten want je weet maar nooit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 'Middag allen. Is de rust een beetje terug hier?Ik heb mn avatar aangepast. Gisteravond nog een bericht aan Tactive gestuurd om te vragen of er meer avatars kunnen komen. Of de mogelijkheid zelf iets te uploaden. Maar dat schijnt niet mogelijk te zijn.De enige waarvan ik zo gauw weet die ook deze gebruikt is Tapas. Die zie ik trouwens al een tijdje niet meer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Zo, net gegeten en nu weg naar het familieprogramma...Vanavond een presentatie over de "ziekte verslaving" Wie weet...Blijf hoop houden !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Je bent er maar druk mee Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Veel plezier Blondie en goed luisteren ....daarna kun je met ons delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 ik heb het (nog) niet Jet. Maar geld speelt wel een belangrijke rol in mijn leven nu. Ik zit even tijdelijk wat ruimer, maar daarvan moet ik vooral oude schulden aflossen. Het lijkt me zo relaxed als ik die schulden eindelijk afgelosd zal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Jazeker, en of ik die ken. Ik zing hem altijd keihard mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 En bedankt Jet. Nu zit ie in mn hoofd .. waarschijnlijk voor de rest van de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ha, een nieuw Mupke.Ja ik geloof dat ik weer aan de fles zou gaan als ik schuld zou hebben. Bah, wat lijkt me dat vreselijk. Ik zou geen oog meer dicht doen. Ben erg bang voor schuld want ik geloof dat het hoe langer hoe erger wordt.Ik hoop dat het niet al te hoog is voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Belastingschuld Bol. Ik heb in 2006 (ja, daar gaat het nog over) huurtoeslag ontvangen. Voor de 1e 9 maanden van dat jaar geheel terecht. Maar ik heb toen alles op alles gezet om meer inkomsten te krijgen. Dat lukte wonderwel. Met als 'straf' dat ik nu voor dat hele jaar alles terug moet betalen omdat ik nèt boven de huurtoeslaggrens kwam daardoor. Als ik alles had geweten was ik in dat jaar niet extra gaan werken. En nog een stukje advocaatskosten. Ook omdat ik net teveel was gaan verdienen. Laat ik me er maar niet opnieuw boos over maken. De regels zijn nu eenmaal zo.Tikvaut. Leerpunt: niet tegelijkertijd typen en eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Werken wordt gestraft. Goh heb ik dat al niet heel vaak gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 't Is nait aans .. inderdaad Jet! Ouwe Grunneger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 goede avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Het valt even stil hier.Geen probleem. koffie is klaar. D.w.z. hier bij mij. Wie ook wil zet zelf maar. Ik kom straks weer even kijken want ik ben benieuwd naar Will en zn huizenjacht.dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 nou mupke ik lust wel een vers bakkie met lachroom graag.ik zal eens afwassen en even stofzuigen. dat krijg je met K&B en dan zo'n leuk spaghettybotje wat in allemaal draadjes uiteen valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 stilte voor de storm??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 of is iedereen aan het eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 of aan het KOFFIEleuten zonder mij...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 nou dan maar afwassen en zelf koffie zetten zucht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Caro heeft een ban van 3 maanden en een ban van een week op haar IP zodat ze ook niet kan lezen. Erg grof vind ik nog soft uitgedrukt en dat heeft niets te maken met onze vriendschap. Meer zal ik maar niet zeggen want alles is teveel nu wat er uit mijn mond komt of beter mijn vingers. Donderdag komt haar kleinzoontje en ben uitgenodigt om wumpje te zien wat ik al sinds zijn geboorte wilde. Dat wordt liga met olvarit en geen koffie met lachroom. De gastvrijheid van Caro kennende kan het allemaal wel maar weet niet of mijn maag zo gastvrij is met deze combinatie hahaha.Ze heeft een lieve familie, vriend en ikke die veel van haar houden dus komt kee maar kan het toch niet laten te zeggen dat ik deze straf erg grof vind en dat is mijn mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Lieve Bol, wat lief dat je aan mij en aan iedereen denkt. Heb jij vandaag weer goede daden verricht? En heb je je kunnen inhouden om al die arme stakkerdjes niet mee te nemen? Ja, het kan ook te gek worden, das waar.Ja, mijn kattekinderen: de afgelopen twee jaar ben ik 2 grote honden en 5 katten kwijtgeraakt. En nu zit dat er so wie so met 2 weer aan te komen. Ik zie daar vreselijk tegenop, het lijkt wel of al die overleden diertjes dan ook nog eens op mijn netvlies komen, zooo pijnlijk. De honden waren gelukkig oud. Drie poezen waren rond de 12, 13. Twee katten die ik als nieziektehoopje uit het asiel heb gehaald en helemaal heb opgelapt hebben geen lang leven gehad. Mees, was vier en zo ziek. Geen enkele dierenarts wist wat ie mankeerde, onderzoek na onderzoek en hij werd maar slechter. Toen kon ik dat niet langer meer aanzien. Flow, de andere stakkerd is op een nacht ontsnapt toen ik mijn vriendin uitliet. Hij is 's nachts door een dronken (!) motorrijder moedwillig doodgereden. En die lamstraal is ook nog op een paar jongens ingereden die mijn inmiddels dode kat wilden helpen. Een jongen blijvend gehandicapt. Afscheid van Flow genomen op het asiel waar hij er vreselijk toegetakeld uitzag. Kan het nog steeds niet droog houden met tranen als ik erover praat, mail of wat dan ook. Zijn vlooienbandje ligt nog steeds onder mijn hoofdkussen. Arme lieve Flowie.Nu is het een kwestie van dagen/weken? dat ik Santje moet laten inslapen. Zij heeft overal (borst)kanker bulten en als die knappen, dan is het einde verhaal. Vaak laten opereren, maar het lijkt wel alsof het dan in volle hevigheid terugkomt. En ze ziet er nog zo goed uit, een dikke, muisgrijze schoonheid, die met me praat en haar pootje op mijn arm legt als ik haar aai. Oei, ik vind dit erg moeilijk, kan elk moment gebeuren. En dan gaat ze. Bahhh, bahh , bahh. En dan is er nog Guusje die het aan de nieren heeft en nog maar 2.5 kg weegt. Was altijd al een dunne ballerina, maar zoo dun, die heupjes, eng gewoon. Vacht niet goed. Ze heeft pillen maar eet niet. Loop de hele dag erachter aan met van alles en nog wat, maar ze wil niet. soms valt ze om, volgens mij van zwakte. Ze is nog maar 12. Overgenomen van de buurvrouw die haar wilde laten inslapen omdat zewel eens plaste in huis. Hier ging het goed, alhoewel altijd angstig ding gebleven. Ik ben niet van het rekken en strekken model: als Guus misselijk en nog zwakker wordt, ga ik haar niet laten lijden. Pfff.... als het met mijn dieren niet goed gaat, gaat het met mij ook niet echt fijn. Ben me mentaal aan het voorbereiden, zeker omdat het een regelrechte trigger is die vraagt om verdoving. Was ik toch niet van plan deze reis.Nou, Bolletje, de rest maar door scrollen forum, het is weer dierenpraat. Dank voor je luisteren. Net als voor Desi zijn mijn katten mijn alles. Mijn hond natuurlijk ook, maar die is gelukkig nog jong, dus hopelijk blijft dat goed gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Mupke ik vind dat je er erg kapitalistisch uitziet nu hahaha.Nee Igor was aan het denken wat ik over Caro moest zeggen. Moest helemaal niks maar er leefden zoveel mensen met haar mee dat ik iets wilde zeggen zonder in details te treden. Wens je morgen heel veel sterkte en vind je erg dapper.Druppel was vandaag ook een kanjer. Probeerde de badkamerkastjes te poetsen zodat ik ze in kon ruimen. Lag net op mijn knieen (tig keer auw) toen de apotheek voor de deur stond met mijn tramadol maar kon niet meer overeind om open te doen. Naja de kastjes zijn schoon maar van inladen kwam dus niks meer en de apotheek al weg hahaha. Schiet lekker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden