Susana Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Hoi Igor...ja zeker iedereen probeert de lastte zonnetje te vangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Igor ; Matig hier...Ben de hele dag al 1 grote emotionele huilebalk, dus de tranen zijn nu op !!!Maar van binnen voelt het alsof ik breek... Zal je natuurlijk ook net zien dat mijn partner vanmorgen zich volledig gestort heeft op het huishouden...Stofzuigen, Ramen wassen, Vaatwasser inruimen... Doet ie anders zelden...Zou ie dan toch lichtelijk over mijn schouder hebben meegelezen terwijl ik mijn lijstje aan het maken was gisteravond ?Vanavond als de kids naar bed zijn ga ik in gesprek... Bibber !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Hai allen,Echt van de zon genieten ging niet. ik moest werken vandaag. Zoals elke dag. Dus dan is bij thuiskomst de zon wel zo'n beetje verdwenen uit de tuin. Toch nog wel eventjes in de tuin gewerkt. Ja, dat kan he,, als je niet meer voor het eten perse 'moet' drinken. Eten is op. Ik zou nog best een half uurtje in de tuin bezig kunnen maar ik heb geen puf meer. hoeft ook niet (van mezelf) Igor, vertel eens, hoe ging het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Veel succes lieve Blondie..laat jouw hart spreken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Mupke, ze hebben me niet opgegeten. maar ik wou zo graag vertellen waarom het gebeurt is en ik klapte natuurlijk weer dicht blondie heel veel sterkte vanavond, maar eigenlijk heeft je vriend al afgetrapt en het iets makkelijker gemaakt voor je, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 quote: Originally posted by: igorMupke, ze hebben me niet opgegeten. Gelukkig maar. Kon je er later niet op terugkomen? Wil je het alsnog hier kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Is net hoe je het ziet...Igor...Ik heb nu het gevoel dat hij vanavond zijn actieve huishouden van vandaag gaat opgooien als balletje terug... "Ik doe nooit wat ? en vandaag dan ? "Ach, ik zie het wel... Nu effe te moe om er nog maar over na te denken...Ga even eten en het trachten te laten rusten...Kalmte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Goeie avond Kanjers.Zo ik ben me toch een partij moe zeg. Wel een paar 100 boeken naar beneden gesjouwd. Zo van de hele zware jongens weet je wel.Na vanochtend waarin we een hele hoop naar beneden gedaan hebben en vanmiddag nog flink gewerkt aan de waterval, en daarna nog boeken gesjouwd, is het nu hoog tijd dat ik lekker onderuit ga bankhangen.Voor mensen die van lezen houden is het een paradijs want er liggen op z'n minst nog een paar100 boeken. Van psychologie tot boeken over de mayakalender, astrologie, parapsychologie en s.fiction.Weet je wat Jos gedaan had. Die had mijn mooie boeken over surrealistische schilderkunst mee naar boven geschoept.De stinkerd. Bah. Zal hem binnenkort wel eens flink op z'n duvel geven. En dan weet ie natuurlijk nergens meer van. Mannen:angry:Zo Bol gaat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Afgedraaid van het werken en net thuis en gegeten...Nu even mail bijwerken, hier wat lezen en uitrusten...:$ Niks van het mooie weer meegekregen, maar morgen herkansing gelukkig:)Fijne avond vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ships,Ik durf niet meer...Kalmte compleet weg nu mn ex ook net belt en mij compleet de grond inscheld omdat de school van de kinderen geen toestemming geeft voor extra vakantiedagen voor hun vakantie in December...Wil dat ik dat dan maar even ga regelen met de school...Heb hem dringend verzocht zijn eigen zaakjes te regelen en mij niet voor zijn karretje te spannen. Hij wilde gezag, heeft dat nu ook, dus gaat dat maar lekker zelf regelen...Pfffff... Huilen staat me nader dan het lachen nu, bah !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Neem de tijd Blondie,ff onder de douche of in badeven tijd voor jezelf.En als het wat later wordt, geeft toch niks,maar als je kalmte weg is al, is dat geen basiswaarop je gesprek goed kan verlopen, dan zit jete snel in verwijten en dreigen.Witte zou zeggen: zennnnnnnnnnnnn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Blondie rustig aan meis anders komt hij met een lijstje en ben jij niet waar je wezen wil voor jezelf. Drupje geeft je een extra knuffel.Igor hoe was je therapie behalve dat ze je niet opgegeten hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Dan stel je het nog maar een dagje (of 2) uit Blondie. Als je zo emo bent gaat het toch maar op niks uitlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ik ga effe lopen met de doggies...Wil het niet nog langer uitstellen, anders blijf ik er tegenop zien...Ooooohhmmmmmm....................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Blondie wat onzettend knap dat je de verantwoording terug gegeven hebt en niet het zaakje overgenomen hebt. Dat zal je ex niet in dank afgenomen hebben maar ik vind het erg sterk dat je voor jezelf opgekomen bent. Vervelend dat je je voorgenomen hebt om vanavond nog een gesprek te hebben met je partner. Je hebt je je er de hele dag toch op voorbereid. Moeilijk hoor om te kiezen wat nu voor jou het beste is.Ik hoop dat je je na de wandeling toch wat hebt kunnen ontspannen en wens je, waar je ook voor kiest, heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Mupke en PP zou uitstellen verstandig zijn? Straks is ze er vanaf en anders blijft ze er tegenaan hikken want het moment komt toch. Weet ook niet wat wijsheid is maar ik zou eerder denken dan heb ik het gehad maar ken dit soort problemen niet uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Hoi Beateidd vroeger nu? leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ik verdwijn ff naar Canvasgoeie thrillerlatersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 He Jane, ja ben allert. Zeg, het onweert hier vlak boven mij, zal ik de pc maar uitzetten? of kan dat geen kwaad? Nou ja zeg, alsof de wereld vergaat hier. geef snel antwoord, ik sluit anders maar af. de tv heb ik al uitde stekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 OK, dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 sterkte Beate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Twee dagen op zitten broeden Jet? Achja, soms kost het wat tijd maar er is altijd een uitkomst van dergelijke overdenkingen.Ik sta er soms versteld van dat we op onze leeftijd (en ik weet niet eens hoe oud jij bent), nog altijd weer nieuwe inzichten opdoen. Leuk toch wel he? * tikvoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Dag Beate, slaap lekker voor straks zover het gedonder dat toelaat.Jetset je handelde op dat moment uit jou eigen gevoel dus kan niet verkeerd zijn lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Na bijna drie weken de fout in... Ik kon het niet laten. Maar morgen weer met frisse moed er tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden