Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 HEHEHE, EINDELIJK....Goeiemorgen Igor en K&B... lekker geslapen zo te zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Moet weer wat gaan doen meiden...Anders moeten de kinderen zo zonder hun fruit en drinken naar school...Daar heb ik nou echt een hekel aan: s'morgens die broodtrommels vullen en ontbijtjes smeren. Zal blij zijn wanneer ze groot genoeg zijn want dan mogen ze lekker zelf aan de slag:DYep...er roept er alweer eentje: mag ik 2 sneeen met anijshagel?Daar gaat moeders weer....Smeren maar weer!Have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Nou, aan de slag dan maar Eks... En werk ze vanmiddag/vanavond... Hoop dat je neus snel wat minder vol en rood zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 goede morgen allemaal. nou niet zo lekker geslapen, ik heb ontzettend veel last gehad van de muggen ze zijn zo brutaal om me nu nog in de vingers te bijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 quote: Originally posted by: borretjeIGOR!!! Enig idee het laat het is inmiddels???? ===================================== Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 euh Bor het is nu 7.42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Nog ff snel dan..zoonlief moet maar 3 sec. wachten op zijn boterhammetje;)Bolletje:Ja, moet vanavond en morgen de hele dag werken. Helaas.Borretje:Positief blijven, negatief worden kan altijd nog;) En daar win je niks mee. Maar snap je wel hoor!En nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Oeps.... toch maar zorgen dat ze niet naar binnen kunnen misschien? Gordijnen dicht houden... horretje eventueel? Van het geluid van die beesten word ik al gek als ik in bed lig. En dan schijn ik nog niet eens echt lekker voor ze te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 quote: Originally posted by: igoreuh Bor het is nu 7.42 ==================Klokken hier in het noorden lopen niet helemaal gelijk Bor, we moeten af en toe even de tijd vragen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 morgen allemaal even een poosje niet geweest druk druk druk (nieuwe liefde enzo hahha)maar hoe is ie hier? weer druk zie ik .nu 16 1/2 maand alcohol vrij jeetje wat gaat dat snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 ik geloof dat ik vanavond toch maar een flesje leeg drink want toen ik dronk werd ik nauwelijks gestoken. ik lijk nu net een krentebol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Wat zeg je daar Igor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Dat smoesje had ik nooit gehoord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Zolang het een fles cola is is er niets aan de hand hoor Igor Hou het daar maar bij, hihi. Bloem, ook goeiemorgen. Leuk, een nieuwe liefde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Water ook goed? misschien ga ik dan wel flink zweten en glijden ze uit als ze me willen steken breken ze de pootjes en komen ze nooit meer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Tijd voor een bakkie... en een peukie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Hahaha dat Lief Susanneke. Alleen ben ik niet zo mooi als Assepoester. Én ik zak gelijk door het glazen muiltje. En mijn droomprins is een hele oude kabouter met krultenen.Igor even de deuren tegen elkaar open zetten en het raam open. Vliegen en muggen houden niet van tocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 dank je yvonne hahahaha ja zeker leuk een nieuwe liefde ben weer aan het puberen mmm zo verliefd heeft ook een mindere kant vergeet alles om me heen haahaha, 100 000 x de sleutels kwijt en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Hihi, nou zolang je je nieuwe maar niet vergeet..... komt het wel in orde denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 wat leuk bloempje, behalve dat je de sleutels kwijt bent natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Goeie morgen Bloempje. Lekker hé die vlinders in je buik?Igor veel knoflook eten dat vinden muggen jaggie. Maar ewr is toch iets in de handel wat je op je armen en gezicht kunt smeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 quote: Originally posted by: borretjeDat is eens wat anders, dan onze relatie perikelen.. ==============================Tsja, klopt, maar ook van een ouwe liefde kun je na een jaar of 34 vergeetachtig worden hoor Heeeeeeeeeeeeeeeel vergeetachtig, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Bloempje...heerlijk om verlief te zijn, de vlinders in de buik, de lieve woorden, handen vasthouden...geniet maar van...Ik las vorige week ergens: "Liefde is blind maar als je getrouwd ben jouw ogen gaan open":huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Halloallemaal,Mensen ik ben ontzettend druk met van alles werk prive en ik ga erg goed ben al zeker twee weken niet aan de darank geweest heerlijk voel me goed en fit.Sport nu 3 keer in de week moet wel alles opbouwen maar ben op de goede weg met begeleiding.Daarom ben ik zo weinig hier ook.Maar vergeet het forum zeker niet moet nu volhouden en zal van de week meer langs komen echt want dan breekt er een tijd van rust aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Goedemorgen!Heerlijk uitgeslapen hoewel nog een uurtje erbij ook wel lekker geweest zou zijn. Wat is het hier al druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden