Spring naar bijdragen

Ik ben smart


smart

Aanbevolen berichten

Hey Smart,

leuk je weer even te lezen

ik keek even terug naar je schema van 22/12

zag dat je die weer vandaag hebt ingevuld

ik kan alleen niet zo gauw vinden of je wilt gaan minderen of stoppen?

wel zie ik een bepaald patroon in je schema ja

de dagen die op 0 staan, zijn dat je nachtdiensten?

blijf ervoor gaan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Smart,

Als ik het zo lees ben je toch op de goede weg. Fijn dat je er hulp bij hebt en dat je trouwe vrienden hebt. Ik geloof dat drank nooit een op zichzelf staand probleem is. Er zijn altijd redenen waarom we gaan drinken!

Ik wens je veel succes en doorzettingsvermogen. Het is echt ernstig als je niet meer opstaat nadat je gestruikeld bent. Ook morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen!.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff Cathy.

Als ik je berichten van de afgelopen twee maanden lees is er niet al te veel veranderd he?:huh:

Sorry, maar ik begrijp er helemaal niets van dat je onder een heel andere naam op het forum terug komt en twee maanden lang niet vertelt 'wie' je bent.

Er hebben mensen heel serieus op je gereageerd in december die jou als Cathy ook kenden , bijvoorbeeld Bol, en je blijft je presenteren als Smart?????

Kan er niets aan doen, maar dat irriteert mij behoorlijk.

En dat is nog zacht uitgedrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smart, ook ik ben hier net.

Ben een vrouw van 49..ook teleurgesteld recentelijk voor de 2e keer in de liefde.Hopelijk hebben we iets aan elkaar..wij verdienen het...mijn 1e man was alcoholist. Begon om 8 uur aan de Cognac. Heel geleidelijk heeft hij mij meegesleept.

We voelen ons alleen en dan is de fles je beste vriend. Niet dus.

Lets go for it!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aagje, zielig argument/excuus om je eerste man de schuld te geven van je alcoholisme, "hij heeft me meegesleept". Als je toen zijn alcohol probleem al zag, moet het voor jou toch een extra

waarschuwing geweest zijn om niet zo te worden !

Altijd makkelijk om een ander de schuld te geven, he. *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

@Yvonne: ik heb eigen goede redenen om het zo te doen als ik het doe; wil dat hier verder niet openbaar maken. Verder: als Bol er last van heeft zal ik dat horen, maar dat is aan Bol. Ik ken Bol; ze heeft een groot hart vind ik.

Je mag twijfelen hoor, aan wat er bij mij is veranderd, maar oordeel niet te snel en te kort door de bocht svp, dat heeft niemand verdiend.

Marc :D

Emmaroos: ik hoop je weer es te zien!

Hier gaat het erg goed. Ik voel me meer verantwoordelijk voor het fit zijn van mijn ouder wordende lijf.

Nadat ik een keer niet lekker was en geen invalwerk kon doen (op het laatste moment word je gebeld dan) baalde ik als een stekker; het gaat verdorie wel om extra inkomen. Dus hier helpt zeker ook de druk van het goed willen functioneren op het werk. ( vast nachtwerk helpt zeker!) Ik heb gelukkig leuker werk dan een paar jaar geleden... en er is meer feedback en ik doe het okay daar. Ik werk met kinderen en dan is het belangrijk om er te staan! En inkomen is belangrijk om mijn eigen huisje te kunnen afbetalen. So far so good. Het is allemaal wat saaier maar ik zei al eerder dat ik drama uit de weg ga en dat is 1 van de - eerst onbekende - redenen die me tot het drinken ooit hebben aangezet: het zogenaamd volop willen leven, overal induiken en kritisch zijn....

Ik word wat milder en dat komt vast ook van de leeftijd :)

Alle goeds voor jullie: doe het voor jezélf!

liefs, smart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...