bolletje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Goeie morgen kanjers,Ik wil ff zeggen dat dinsdag mijn comp. gemaakt wordt dus ben ik hem ff een tijdje kwijt.Mis jullie allemaal en houd je goed hé? Ik houdt het zeker droog. En maak er wat van.Doeiiiii lieve mensen.
Yvonne Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Oehhh, das nie leuk Bol... Maar aan de andere kant: een weer helemaal goed werkende pc is ook wel fijn he??? Goeiemorgen overigens En ik moet er ook vandoor. Druk dagje vandaag.... Fijne dag verder... voor jou en alle uitslapers.
Mupke Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 He, niemand ingelogd?Voor de later nog binnenkomenden dan maar: Goeeedemorgen. Ik ben al gedouched (of id het: ik heb al gedouched?), en de was hangt al. Nu even hier voor koffie. In mn eentje dan maar.
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Goeiemorgen mensen,wat een zondagse rust hierkeurig!!!Ik heb een gat in de dag geslapen.Kamo weer met een kaakontstekingen had gisteravond 2 pillen genomendie nu nog werken. Sjonge wat moey het troep zijn danhe, als je niets gewend bent te slikken, reageer je blijkbaarook gevoelig erop.Maar of de ontsteking weg is erdoor of nog steeds knock-out, moet dus nnog blijken.
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Wil, hoe gaat het verder met je?En ik bedoel dus niet de practische antwoorden,maar vanbinnen:heart:
druppeltje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Mogge allemaal,Huh allemaal? Zitten jullie in de kerk of liggen jullie nog/weer in bed?Nee Mupke ik ben er nog hoor.Tis hier ook zo stil en toen ik een vorige zondag zovelen in het zwart zag lopen en me smerig aankeken omdat in in een joggingpak liep op zondag begrijp ik nu. Erger nog ik bracht een vuilniszak naar de container op de heilige dag. Ik heb begrepen dat het hier een gereformeerde gemeenschap is dus hou me een tikje koest en verstopt vandaag hahaha
Mupke Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Mogguh Jane en Drup. Sorry, ik was alweer even weg maar stond nog ingelogd. Dat is dus niet handig.Beetje wennen dus he Drup? Als je wat contacten wilt in de buurt is het troch wel handig je tot op zekere hoogte een beetje aan te passen aan hoe het daar gaat. Dat kan best ook zonder zelf in het zwart te gaan lopen op zondag. Spreek je weleens mensen uit de straat?
druppeltje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Gaat best wel Mupke maar zolang ik hier nog aan het rommelen ben trek ik aan wat het makkelijkste is. Trouwens ik ben katholiek maar dat weten ze niet behalve Caro hahaha.Ja spreek regelmatig mensen als ik Banjo uitlaat en ze zijn aardig hoor.Tuurlijk pas ik me aan maar dat mag andersom ook wel een beetje als ik in een verhuizing zit.Naja dat stijve gedoe is alleen op zondag en dat is niks voor mij maar hou me aan de kant zoals ik al zei.
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 mag ik hier zijn op de zondagmorgen, Jet?ik dronk ook szondagsmorgens, dus waarom niet he
druppeltje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Ik ontbijt niet Jet maar lust wel een eitje van je hoor als je er toevallig eentje over hebt.Ga ff douchen en meld me later weer. Tenminste als ik niet door het putje spoel want ben 4 kilo afgevallen door de verhuizing. Is niet erg maar daarvoor was ik er 48. Tis gek want heb al heel lang niet zoveel gegeten als sinds ik hier woon. Naja komt er vanzelf wel weer bij en anders niet want een dikkertje ben ik toch nooit geweest.
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Den niwi séDen Jane séDen Jet sé
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Den drup séDen wimmelt en den willie séHeb ik ze nu allemaal gehad even ?
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 ier es tem sie.....den Will se....1 der woestijnvossen....
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Het internet is pokketraag hier vandaag !!Jane, het gaat wel, maar ik voel het nog erg goed. Een rollercoaster aan gevoelens op en neer. Dan weer goed, dan weer erg slecht. Veel dingen spelen mee nu, veel dingen worden plots duidelijker.35j vriendschap aan de lijn. Dan is mijn relatie met T plots een kleinigheid geworden.Heb bang dat ik de ware klop nog ga krijgen, of niet ......who knows ???Kan en mag er niet te lang over nadenken, alleen maar voorruit kijken. Het verleden en zelfs heden laten voor wat het is.Morgen komt schatter voor het huis, overmorgen gesprek met andere notaris en vrijdag een afspraak met "onze" notaris. Dan zal ik weten wat, of hoeveel ik mee ga kunnen krijgen en moeten we een voor elk aanvaarbaar compromis gaan sluiten.Zie het allemaal een beetje bevend toegemoet
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 zonder drank zal dat in ieder geval beter gaan, Will...
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Wil het heden laten voor wat het is lijkt me niet goed.Het verleden was niet wat het leek, de toekomst wordt niet wat het lijkt,maar het heden is waar je nu mee te dealen hebt, om te toekomst zogoed mogelijk te laten worden. Ik zou juist zeggen, blijf in het hier en nu,probeer idd het verleden je niet onderuit te laten halen, maar kijk wel watje in het heden nog met je vriendschap wilt/kunt. Die is al niet meer wat jij dacht dat het was.Het verleden heeft je gevolrmd tot die wie je nu bent. Wie je wordt dat weet je nog niet.Ik wens je veel wijsheid. En ik hoop dat je een aanvaardbaar compromis weet te sluiten, wantdan kun je in respect voor jezelf en hopelijk de ander, verder met je leven en proces.En met een helder hoofd lukt je dat het beste:rose:
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Niwi, Jane, ik weet het dat de drank me er niet bij gaat helpen, maar ik merk ook dat mijn gedachten er meer en meer naartoe gaan. Het diepe drinken tot de vergetelheid, het lonkt, maar dan de dag nadien, de ziekte, het watjesgevoel, de realiteit, pfffff. Geloof me, het houd me tegen.Nu nog iets anders vinden dan om de pijn vanbinnen te verzachten. Een nieuw appartement kopen misschien ??
ekstertje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Nog steeds snipper de snot verkouden. Mijn ontbijt bestond uit 2 paracetamolletjes, maar ik drink niet;)Het werken ging daarom ook maar moeizaam en het was nog erg druk ook. Een goede omzet gedraait dus mijn baas was weer een blij mensje.Lag al om 21.00 uur in mijn bed en was er pas om 10 uur weer uit, heb mijn slaapmeters dus wel weer gemaakt. Nu al weer bezig met voorbereidingen voor het etentje van vanavond. Ben al wat groentes en zo aan het snijden, scheelt weer straks;)Will:Wat een verandering toch weer in de situatie tussen jou en je ex. Het zal wel steeds voelen of de schaakstenen steeds weer op een andere plek staan. Het zal voor jou wel eea. duidelijk maken in het gedrag van je vrouw denk ik. Maakt jullie positie nu een stuk gelijkwaardiger nu ook zij een stuk met de billen "bloot" moet....Hoop voor jou dat je vriendschap met je maatje wel gespaard blijft, zal er om hangen denk ik. Sterkte!
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 je gedachten er meer en meer naar toe?????....nee toch he...
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 niwi, het zijn "maar" gedachten. Ze zijn er, dat wel, misschien moet ik er gewoon door om opnieuw aan de rand van de woestijn te staan, misschien niet.Ik kan jullie toch niet in de steek laten hé
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 "maar" gedachten, Will....meestal gaat de gedachte aan de daad vooraf...hoe meer je er je gedachten van maakt, hoe meer je er naar toe getrokken wordt, lijkt me...andere gedachten misschien ??
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 Wil, gedachten zijn krachtige dingen, ten goede en ten kwade.Ik weet er alles van, heb halve en hele nachten liggen malen.Een nieuw app. zal je tijdelijk helpen, want leidt af en geeft je geest even rust.Als je een fijne plek vindt zal het zeker bijdragen om tot rust te komen en daarnieuwe gedachten te krijgen. Maar de gedachten gaan nu dus naar de drank enhet is moeilijk te zien of je nu een goede plek vindt en ook krijgt.En het zal je pijn ook niet echt verzachten. Die is nu even niet te verzachten.Klinkt hard Wil, maar je moet hier doorheen. Als je dit aankunt zonder de verdovingvan drank, dan pas ga je hier sterker uitkomen, dus waarom die omweg zoeken of er zelfs maar aan denken en die gedachten zo kracht geven?Je muziek is belangrijk dus kijk goed welke je kiest, want ook tricky!Persoonlijk heb ik veel aan de mindfulness CD's.Dat is een kombinatie van meditatie, focussen op het hier en nu, yoga oefeningen om het lijf, netals de geest open en soepel te houden/krijgen, en vooral kwatileitstijd voor mezelf.Ik heb niet altijd de discipline of de rust ervoor helaas, maar de keren dat ik dat wel heb, hebbenme nog nog altijd iets positiefs gebracht, dus ik probeer mezelf nu discipline aan te leren.Zoeiets kan ik je dus van harte aanraden Wil, juist in deze drukke tijd van denken, emoties, handelen en werken!
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Geplaatst 26 september 2010 bij wie van ons past drank wel ??
igor Geplaatst 26 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 26 september 2010 hoi ik ben d'r weer en ik ga weer. bankhangen ik heb nauwelijks wat gedaan maar ik sta te tollen van vermoeidheid.weltrusten tot laterssszzzzzzzzz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden