lady jane Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goeiemorgen mensendit wordt een dag met weerwat zon, dus tussen de bedrijven doormag ik er een vakantiedag van maken in eentropisch complex, als beloning voor alle regendagen.ff bijlezen eerst maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hihi Niwi, gaan we gezellig samen wazig zitten doen. Maar zonder gekheid. Er zijn mensen en als ik daarmee in een ruimte zit voelt de stilte zwaar. Ga ik zoeken naar een gespreksonderwerp, heb ik het gevoel ergens over te MOETEN praten , hoe onbenullig het ook is. Er zijn een paar mensen waar ik dat helemaal niet bij heb. Kan ik rustig een uur mee in een kamer zitten, en heel af en toe iets zeggen... Alsof je elkaar gewoon een beetje aanvoelt, Rustig op je gemak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Awel dan, Yvonne...het onderwerp wat we nu hebben is dat we geen onderwerp nodig hebbenom te zwijgen bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Morgu Jane, Lekker genieten dus voor jou... je verdient het hoor. Dagboek kan inderdaad heel verhelderend werken. En dan na een hele poos eens rustig teruglezen. Dan kan het zomaar zijn dat je een 'rode draad' ziet..... En daar kun je indien nodig dan weer 'aktie' op ondernemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen jane , maar ik spring even onder de douche mijn dochter komt straks dus we hebben girls day hahahha kom zo nog wel even met een bakje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 quote: Originally posted by: niwiAwel dan, Yvonne... het onderwerp wat we nu hebben is dat we geen onderwerp nodig hebben om te zwijgen bij elkaar (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hoi Laluna,Dat heb ik ook, gister al een beetje keelpijn en zo.Ben vandaag vrij maar heb nog een hoop te doen en dacht toch maar te gaan werken.Dat heb ik dus niet gedaan, hoofdpijn, keelpijn, snotteren.Zit nu thuis te werken, en af en toe jullie te lezen.Heb net wel een paar Antigrip... gepakt.Die helpen mij altijd wel, maar als ik de avond tevoren gedronken heb durf ik dat niet.Bang dat ik mijn lever nog verder sloop, 't is toch wat...Verwen jezelf maar vandaag en wordt gauw beter,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 hee teveel. Das een poos geleden man, welkom terug. Ook al grieperig?? Toch een virus dat via de pc verspreid wordt misschien ik ga snel mun C pillen pakken voor het hier ook binnenkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hoi Yvonne,Ja ben weer terug van vakantie en wazig leven, ontevreden over mezelf.Vrijdag terug gekomen uit het alcoholwalhalla Malia.Dag 3 droog vandaag en dat gaat zo blijven, betere helft gaat het niet meer pikken!En alleen blijven is wel het laatste dat ik wil (en waarschijnlijk ook niet aan kan).Dat griepje (verkoudheid) heb ik elders opgeduikeld, via de pc krijg alleen maar positieve impulsen.Hoop dat je C pillen voldoende barrière vormen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Gaat goed komen dus Harry, Je wederhelft staat er blijkbaar helemaal achter, heb je een aardige stok achter de (voor)deur Ik meen me te herinneren dat je het de vorige keer ook hartstikke goed deed tot je het struikelblok tegenkwam. Dat blok zal nu ook wel weer ergens verdekt opgesteld liggen, maar je bent er op voorbereid, dus kun je er om- of overheen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Jij ook beterschap Harry...en vandaag nemen we de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Zo, weer fris en fruitig !!!Op naar therapie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Veel succes en plezier Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ruikt weer lekker mmmmmmmmmdamnnn even snel wat aantrekken glaszetters zijn er , zit in een badlakentje hier iekkkkksssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 quote: Originally posted by: bloempjeruikt weer lekker mmmmmmmmm damnnn even snel wat aantrekken glaszetters zijn er , zit in een badlakentje hier iekkkkksssssssssss Hihihihihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Oeps, tis later dan ik dacht. moet er vandoor..fijne dag. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hihihi Bloempje dat ken ik :$ gauw aankleden dan maar!Hier slaat hond gelukkig aan en zal niemand zomaar binnenwandelen maar toch.....en dan nog wel kerels die met je ramen bezig gaan OEPS!Hoi Teveel had jou nog niet weer begroet, wel gelezen dat je er weer bent.Malia? Op Kreta?Heb vandaag kerkewerk te doen en moet vanmiddag eigenlijk trainen.Heb daar de laatste tijd erg, ERG veel moeite mee. Kan er wel goed met vriendin over praten maar ja de beslissing moet ik zelf nemen. Voel me zo'n ontzettende loser in de training dat ik nu alweer misselijk ben bij het idee erheen te gaan. Bovendien hou ik het fysiek ook gewoon niet vol, zeker 's winters niet, dan merk ik dat de jaren tellen (en de artrose enzo). Heb de afgelopen keren gejankt in de auto, op de heen en op de terugweg en soms ook stilletjes tussendoor als niemand keek. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een sport? En ik wÃl zo graag nog examen doen met deze herder, ook al zijn we allebei geen "toppers", straks is hij te oud. Maar vorige keren merkte ik dat men zo zn bedenkingen heeft over de haalbaarheid en mss hebben ze ook wel gelijk maar ik MOET nu een besluit nemen ook mbt het lidmaatschap, ja verdorie het kost €120 per jaar, exc. examengelden en dan elke keer dat ik ga verrijd ik €12 vanwege de afstand aan benzine. Oef, wat kun je toch stomme problemen hebben, hè?Maja, geen enkele andere club zit natuurlijk te wachten op een oud wijf met een oude hond die weinig presteren..................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Sorry hoor, moest t ff kwijt.Jane als je leest: nog bedankt voor je info!En voor Will Beterschap voor alle zieken hier !!!Nu aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hoi Hannah; ja da's moeilijk als een hond al jaren gewend is aan africhtingssport kun je hem niet zomaar "stil leggen", die honden zijn daarnaar gevormd en hebben er behoefte aan dat merk ik ook heel goed aan die van mij. Door deze tak van hondensport zijn ze ook erg baas-gericht en zullen nauwelijks met andere honden spelen. Hij haalt zn voldoening er echt uit en dat merk ik heel goed, na een training is hij altijd heel voldaan. HIJ wèl ja hahahaha.Dank voor je medeleven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen hannah ,ben weer in de kleren hahahaha net op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hallo Sara,Ja, op Kreta.Sara, ik heb niets met sport en misschien begrijp ik het daarom niet.Waarom kwel je jezelf en misschien ook je hond wel als jullie (jij en je hond) tevreden over elkaar zijn?Wordt je hond beter als hij een diploma heeft? Geeft hij daar zelf iets om denk je?Is dat prestatiedrang of wil je iets bewijzen?Geniet van je hond, van je nuchtere leven, doe dingen die goed voor je zijn en die je leuk vind.Liefs,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Hannah: nogg ff ter verduidelijking: als ik niks met hem doe is hij absoluut GEEN prettig dier thuis, helaas...........Wordt erg vervelend, aandacht vragend en nog brutaal ook. Heeft ook geen makkelijk karakter en tja.......eigenlijk zijn we geen goeie combi, dat weet ik en dat zeggen kenners ook maja ik doe hem echt niet weg, geen haar op mn hoofd. Want we zijn wel gek op elkaar (klinkt mss mesjogge voor niet-hondenbezitters). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ok Sara,Zie het nu in een heel ander licht...Sorry voor mijn verkeerde veronderstelling Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Heb ik zo iets ergs gezegd dat iedereen met stomheid is geslagen?Ik hoop het niet en als het wel zo is haal ik de posting alsnog weg...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 den Jet se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden