Spring naar bijdragen

woensdag 29 sept. goodmorning


bloempje

Aanbevolen berichten

morgen niwi , bedankt blondie ik ben blij dat je er iets mee kan en ja het was heel erg konfronterend en nog maar die spiegel heb ik wel nodig zo van dit NOOIT WEER , en wees gerust hoor kinderen zijn ruimdenkend en ze zullen zien hoe jij knokt hebben mijnes ook gedaan en hebben weer het vertrouwen .







is trots op die lieve bikkels hier :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

weet niet of jullie hier wat aan hebben maar ben nu 17 maanden verder zonder drank hahahah maar als ik op de fiets zit haren in de wind vriendelijk soms lachend en denk mmmmm vrijheid voel me dan herboren maak me weer op ,kijk weer naar mijn kleding hahahaha als een veulen in de wei ,spring mijn bed smorgens weer uit en kan het wel uitschreeuwen van geluk ,eindelijk die lang verwachte verlossing hahahaha klink wat zweverig maar sta wel degelijk met twee voeten op de grond het leven is prachtig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloempje zo voel me ik ook....ik voel me vrij zowel geestelijk als lichamelijk...ben heel rustig en kalm geworden...heb meer liefde voor mezelf en kan gerust ook het geven...dus alcohol zo zie ik het nu "nam"veel plaats in beslag want nu in zijn plaats zijn alleen mooie dingen gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja,
Dat klopt Niwi.
Jeetje , maandag is al weer zo lang terug.
Maar om je antwoord te geven.
Vaak heb ik niet echt de behoefte om te praten.
Kan gewoon met iemand rusten staan of zitten...
Zonder (veel) woorden.
Weten dat het goed is.
Elkaar begrijpen.
Af en toe 'iets' zeggen .
Dat moet dan wel iemand zijn bij wie ik me op mijn gemak voel hoor.
Anders ga ik koorstachtig zoeken naar een gespreksonderwerp om maar geen stiltes te laten vallen;)
Bij jou heb ik dat NIET.
Jij kunt gewoon rustig hier aanwezig zijn terwijl ik er ben.
en dan voel ik me op mijn gemak.
Tis goed
Heb ik geen woorden voor nodig.
Maar ja..... we zitten hier wel virtueel...
En dat komt dan soms ook weer anders over.
Vandaar dat ik dat zei: we praten niet veel, maar....
heb het gevoel dat het oke is , ook zonder met elkaar in gesprek te gaan,.
Jeetje wat een verhaal.
Hoop dat ik niet al te veel wazig overkom nu. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen aan allen :rose:

Bloempje nog bedankt voor je lieve berichtje laatst!

Ff bijgelezen van gisteren.
W.b. stille periodes 's middags: wat mij betreft komt dat omdat ik nu weer werk.
En op dagen dat ik de hele dag werk ben ik 's avonds te moe om nog in te loggen.

Blondie: succes straks! Schrijven heb ik ook heel veel gedaan. Je zult merken dat wat Bloempje zegt waar is, eerst moet je wennen maar op n gegeven moment gaat het vanzelf en ook vanuit je gevoel. Heb pagina's vol geschreeuwd, soms maar 1 (schel)woord per pagina maar het hielp wel.
En daar krijg je geen ban voor :D
Perfectionisme........bekend, pfffff. Was ook weer punt in mn evaluatiegesprek gisteren.

Ga ff wat doen maar ben vanmorgen vrij dus kom wel weer trug voor n bakkie ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...