Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Jet, bij mij heeft het in ieder geval grotendeels te maken met, en het ouder worden, en met toch heel veel dingen aan m'n hoofd hebben. Soms heb ik het gevoel dat ik alleen datgene op pik dat op dat moment belangrijk is. Maar het korte temijngeheugen loopt toch achteruit hoor. Vaak loop ik naar de keuken en weet dan niet meer waarvoor, of denk ik dat moet ik ook nog even halen met de rest van de boodschappen. 10 Sec. daarna weet ik niet meer wat het was.:(
Treurig maar ik leer er mee te leven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook Bolleke en dan maak een briefje voor de supermarkt en laat hem op tafel liggen. Dan maak ik mezelf wijs dat ik het nog wel uit mijn hoofd weet maar kom vervolgens thuis met wat ik al had en wat ik nodig had ligt nog in de schappen van de super. Sta ik aan de kassa en vergeet weer mijn statiegeldbonnetje in te leveren of erger nog de lege flessen staan nog thuis hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, even zeggen dat ik er ben. Net wakker, veel gedroomd en paniekerig wakker geworden. Blijf een beetje in het gevoel hangen dat ik droom. Stapte net in een punaise terwijl ik hem daarvoor half bewust geloof ik wel zag liggen, maar dacht dat ik er toch niet in zou gaan staan en dat het so wie so geen pijn zou doen. Nou dat heb ik geweten. Borretje::heart: Afgelopen week niet zo makkelijk geweest. Griep, hoorzitting met extra asprientjes en zo. Gister en eergister tot laat in stad en andere plaatsen rondgehangen, nee niet in de kroeg, en steeds moeten vechten tegen het toch wel erg zin in alcohol en dan nog allemaal triggers, bijv. mensen die bij de Hema na mij bij de kassa alvast een paar flessen wijn op de toonbank zetten. Dezelfde die ik vaak kocht. Nou, dan zien thuis te komen zonder iets te kopen. Heb deze 3 weken niks in huis gehad. Anders is het echt niet te doen. Heb zondag een feestje. Zie er nu al tegenop. Ben gewoon bang dat ik mezelf niet in de hand heb. Het is nu al zo moeilijk. Nou wat een verhaal, maar had ook even wat in te halen van deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag mensen,

Beth, als ik mensen wijn/bier zie kopen, zeg ik tegen mezelf
wat fijn dat ik dat niet meer nodig heb. Het helpt echt. En soms
reken ik mezelf dan even een beetje rijker en koop wat leuks,
gisteren een heel leuk vest met wat T shirts en vandaag voel me
dan weer even als nieuw. belonen was ik nooit goed in, maar het is leuk hoor,
probeer maar eens! beter dan jezelf straffen met schuld- en faalgevoelens,
en de katers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Beth, het is normaal hoor dat je nu zo akelig droomt. Als je drinkt slaap je heel anders, de remslaap is er maar heel minimaal en het dromen wordt ook verstoord. Je moet als het ware, opnieuw leren slapen. Zelfs je onder en onbewuste moeten leren wennen aan de nieuwe situatie dus geef het de tijd.
Ook die paniekaanvallen zijn normaal en zullen na verloop van tijd verdwijnen als het goed is.
Dat je je bezorgd maakt voor het feestje, ja heel begrijpelijk maar je weet dat je sterk kunt zijn. Dat heb je bewezen toen je in de winkel stond en de flessen wijn naast je neer gezet werden.
Het geloven in jezelf heeft ook tijd nodig maar dat gaat zeker komen, en je hebt al bewezen aan jezelf dat het kan lukken, probeer je daar aan vast te houden meis.
En veel schrijven op het forum en veel hier zijn zodat, als je je onzeker voelt je er over kunt praten.:present:

Goeie middag Jane. Hoe is het nu met je? Voel je je weer wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat Bol,
houdt niet over.
En zal nog wel een poos duren, dus
je hoeft niet te blijven vragen hoor.
accute slijmbeursontsteking in schouder
dus volleyen even op laag pitje en ontstekingremmer erin
en als het niet beter wordt, injecties en fysio.
Das pas balen hoor, via volley kan ik zoveel kwijt.

En jij Bolleke, ga je niet in een gat vallen als je vijver af is?
Voor binnen en winterse maanden is schilderen wel een
pracht hobby he. Wanneer is de expositie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallooo allen...

Wat rot voor je Jane, ook al in de lappenmand. Dat is toch ook heel pijnlijk, zo 'n ontsteking?

Zelf denk ik (nu al een dag of tien ziek) dat ik gedwongen word om rust en kalmte in te bouwen waar dat uit mezelf niet zo goed ging. Ik was maar aan het doorgaan. Is dat bij jou ook zo? Vooral als er ook andere dingen op de achtergrond meespelen, zorgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha lieve Jane, de tijd van de exposities zijn voorbij hoor, maar ik val zeker niet in een diep gat, ik heb altijd zoveel te doen dat ik vaak tijd te kort kom. Bovendien heb ik het forum nog waar ik een hoop in kwijt kan.
Maar das minder zeg slijmbeursontsteking. Ik heb dat ook nog al eens gehad. Bij mij kwam het doordat ik zonodig handje moest drukken als ik zat was. En vaak overbelasting door te zwaar tillen.
Bij mij hielp dat toch een paar dagen heel rustigaan doen. Maar jammer dat je dan het volleyen een tijdje op moet geven. Zeker als je daar zoveel in kwijt kunt.

Beth, hoe voel je je nu? De emocion bij je laatste berichtje zag er wat treurig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet Cathy, dit soort ontseking heeft niets met bacterie/virus te maken
de dokter noemde overbelasting, maar weet het ook niet. Ik mag weer bewegen en volleyen zodra het kan wat pijn betreft, dus ik ga mijn principes tegen pillen maar overboord gooien.
en jij grieperig? ik dacht dat de griep kort duurt dit jaar, misschien heb je idd te hard gewerkt?
Lage weerstand ed?
Ik ben nooit ziek (nock nock, on wood), dus weet niet hoe griep voelt.
Zit meer te kwakkelen met ouderdomsverschijnselen, stress en nog een staartje overgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat stress de weerstand erg aan kan tasten en een mens gevoeliger maakt voor hetzij overbelasting, hetzij griep. Het is meer een bronchitis geworden bij mij, na griep van een dag of 3. Dus nu aan de prednison en zeer langzaam aan gaat het wat beter. Maar dat noodgedwongen thuiszitten.... dat heeft 2 kanten: het is goed, maar ook weer niet. Ik mag dingen wat laten zakken, maar moet ook weer oppassen voor wegzakken in meelij en gepieker.
Zoiets is het.

Hier schijnt de zon: een wandeling ligt nog in t vooruitzicht!
Fijne dag nog! En kalm aan allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik kan niet zo goed uitleggen hoe ik me voel en deze emotiecon geeft het wel ongeveer weer. Zo voel ik me al een aantal dagen. Maar buiten schijnt de zon en daar ga ik straks in. Hoe lang ik er ook over doe met douchen, aankleden. Vind mezelf nogal vaag. Ben dat ook voor mezelf geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke het kan nog erger. Stop ook wel eens een boodschappenlijstje in mijn zak maar vergeet het dan totdat ik iets raars uit de wasmachine zie komen wat niet meer leesbaar is hahaha. Nou meid we zijn niet de enige hoor.

Zo was even gezellig koffie drinken. Caro kwam met struikrover door het park naar mij gewandeld. Banjo begon al te janken want vindt dat altijd gezellig als Struikrover komt want dan is er lekkers!
Ik vind het natuurlijk ook gezellig want met zulk een hechte vriendschap woonden we veel te ver uit elkaar om iets spontaans te doen. Je hoeft elkaar niet over te lopen maar nu kan je ff op de koffie als je zin heb of ff ventileren met oogcontact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: druppeltje
Bolleke het kan nog erger. Stop ook wel eens een boodschappenlijstje in mijn zak maar vergeet het dan totdat ik iets raars uit de wasmachine zie komen wat niet meer leesbaar is hahaha. Nou meid we zijn niet de enige hoor.

God zij dank Drup. :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Quote; Ik heb dat ook nog al eens gehad. Bij mij kwam het doordat ik zonodig handje moest drukken als ik zat was


Ha Bol
:D



Ja Bor. Toen ik 14 jaar was hadden we een café en mijn moeder ging er altijd erg trots op dat ik met handje drukken won. Deed zelfs weddenschappen zo van "Als iemand van mijn dochter wint geef ik een rondje en anders jullie" Dat mens is er stinkend rijk van geworden.:)
Met dat idee dat ik zo sterk was, ging ik een keer met m'n zatte donder een café binnen en ja hoor de Bolle kreeg ruzie met een kerel. Had nog wel het fatsoen om te vragen mee naar buiten te gaan want dacht"ze moeten binnen niet alle rotzooi opruimen die ik veroorzaak, en echte mannen moeten het buiten uit vechten. Ja m'n zolen.
Ik ging dus met het idee naar buiten om hem ff duidelijk te maken dat er met mij niet te lachen viel en inderdaad ik haalde uit en gaf hem een ferme mep. Ik had echter niet verwacht dat ik binnen een paar seconden een gruwelijk grote vuist richting mijn neus zou zien.
Het enigste dat ik nog weet is dat ik dacht "hoe kan ik nu sterren zien terwijl het nog licht is.
Ben opgestaan en heb de man maar gauw een pilsje of 5 aangeboden en dacht dat het maar beter was hem te vriend te houden.
Ja ja die Bolle toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee als ik nu ruzie zou krijgen zou ik het heel anders aan pakken. Ik zou heel snel, twee vingers in die persoon z'n neus duwen en dan snel omhoog gaan met m'n vingers die dan halverwege de neus vast zouden komen te zitten, met het gevolg dat z'n hoofd naar achteren geduwd wordt, dan zou ik heel hard op die iemand z'n teen trappen, daarna een fikse schop tegen z'n schenen aan geven, heel hard weg lopen en gaan staan te schreeuwen "Je kunt me toch niet pakken na na na na na.:moon:
Stik:huh: heb ik nu iedereen weg gejaagd met m'n opschepperij? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...