bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Trusten lieve Jet en slaap lekker.
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Nou zeg er gaat hier iets gruwelijk fout. Kweet niet hoe dat komt, maar het is toch tijd voor mij om af te sluiten dus, lieve allemaal, slaap lekker en tot morgen weer.
Aliblabla1 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Trusten Bol!Ik ga ook afscheid nemen, lekker even bankhangen nog. Ik vond het gezellig vanavond!
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Iedereen nu naar bed?In ieder geval goedenavond
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 gaaaaaaaapErg vermoeiend in je eentje op t frum zitten;)Tot morgenLaterzzzzzzzz
Teveel Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Hallo Dar,Blij dat je genoten hebt op je vakantie en zoveel indrukken hebt opgedaanJe beschrijft het mooi, Marokko stond al op ons verlanglijstje en de prio is net weer wat verhoogd.Die lichamelijke ongemakken ben je straks kwijt en de mooie herinneringen worden steeds mooier.Ja ik ben inderdaad weer vol goede moed.Ik mis je wel hier, dat geldt ook voor Vlaams Meisje, Vie, Woman en zo nog wel een paar.Gek eigenlijk dat je mensen die je alleen virtueel kent, en dan nog: wat heet kennen, mist.Je wil dat het goed met ze gaat en dat wil je graag bevestigd zien maar dat gebeurt niet.Waarom ben je eigenlijk niet meer hier Dar? Misschien te indiscreet? Vergeet de vraag dan.Ik hoop dat het met jou helemaal word zoals je wenst, je verwachtingen en je dromen uitkomen.Een toekomst met een gouden randje zeg maar...Groetjes,Harry
Teveel Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Hallo Jane,Nog laat op.Welterusten, slaap lekker, als we elkaar morgen spreken zal dat nuchter zijn, ik in elk geval.
Teveel Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Kim,Iedereen is afgehaakt en ik laat je nu ook in de steek.Ik geloof niet dat ik je ken, zal morgen eens bij " Wie is wie" kijken.Welterusten en droom mooi,Harry
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst 4 oktober 2010 Ik wens de gewone wing waar ik mee gechat heb voor al het bannengedoe, en VMeen heel gelukkig leven samen toe en veel gelukGa gestaag samen verder....So long!
Teveel Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst 4 oktober 2010 Het berichtje van VM is al weggehaald als ik zie dat VM gepost heeft.Uit de reacties begrijp ik dat VM & Wing samen verder gaan.Vlaams Meisje en Wing ik wens jullie alle geluk van de wereld, ga voor elkaar, ga voor het leven...Harry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden